Min søsters historie (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

ooo

Åh, hvor er det trist læsning.

Vil tilslutte mig de andre, der siger at hun var heldig at have netop dig som søster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

otlitrom

Det gør mig virkelig ondt, Tina! Det må væe en stor sor, og jeg forstår godt det fylder. Jeg er glad for du vil dele. Jeg synes det er flot at du kan være så åben og ærlig omkring dit savn!

Tusind knud og varme tanker!

Anmeld

5. november 2010

Ida.

TAK fordi du deler Tina!!

Men hvor er det en på mange områder trist historie din søster har - det er jo et mirakel, at hun var så skøn en personlighed med al den i bagagen - og jeg fornemmer, at du ikke er uden fortjeneste i dén sag!

Har før læst om de drømme du har, der relaterer til din søster - det er vildt, og vidner om et ganske særligt bånd!

Hun lyder bare som en gennemdejlig person - hvor er det uretfærdigt, at hun måtte så tidligt herfra!

Anmeld

5. november 2010

helora

Jeg har læst din søsters historie før og bliver igen så trist. Det gør mig så ondt for både hende og dig. Men hvor har hun været heldig at have en søster som dig

Anmeld

6. november 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Mange tanker fra mig osse!

Det var et mirakel at du fik lige netop hende som søster og omvendt!

Tak skal du have

Anmeld

6. november 2010

TbCp

Metchen skriver:

Åh, hvor er det trist læsning.

Vil tilslutte mig de andre, der siger at hun var heldig at have netop dig som søster.

tak

Anmeld

6. november 2010

TbCp

kitty skriver:

Det gør mig virkelig ondt, Tina! Det må væe en stor sor, og jeg forstår godt det fylder. Jeg er glad for du vil dele. Jeg synes det er flot at du kan være så åben og ærlig omkring dit savn!

Tusind knud og varme tanker!

Tak skal du have....

Jeg tror det er vigtigt at få det ud

Anmeld

6. november 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

TAK fordi du deler Tina!!

Men hvor er det en på mange områder trist historie din søster har - det er jo et mirakel, at hun var så skøn en personlighed med al den i bagagen - og jeg fornemmer, at du ikke er uden fortjeneste i dén sag!

Har før læst om de drømme du har, der relaterer til din søster - det er vildt, og vidner om et ganske særligt bånd!

Hun lyder bare som en gennemdejlig person - hvor er det uretfærdigt, at hun måtte så tidligt herfra!

Hun var en pige som røg direkte ind i hjertet på folk!

Anmeld

6. november 2010

TbCp

helora skriver:

Jeg har læst din søsters historie før og bliver igen så trist. Det gør mig så ondt for både hende og dig. Men hvor har hun været heldig at have en søster som dig

Tak skal du have

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja det var bare så godt for hende at komme derned og de var sådan nogle flinke mennesker!

Det betyder bare meget!!! Jeg synes det er vildt sejt at du har gjort det for din søster!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.