Min søsters historie (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Puuha lille pige.... Det har været et hårdt liv hun har haft!!!! Men hvor var det godt hun kom i en plejefamilie så hun nåede at opleve at være i en tryg familie..... Men trist trist historie....

Ja det var bare så godt for hende at komme derned og de var sådan nogle flinke mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

TbCp

Karo skriver:

Pyha sikken et liv hun har haft. Men hvor var hun dog heldig at ha så sød og omsorgsfuld en søster som dig.

Tak

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Vinker skriver:

Åh Tina, sidder her og er så tæt på at græde (havde jeg siddet hjemme havde jeg uden tvivl gjort det!)

Er meget berørt over din søsters historie. Kan godt forstå hun fylder meget i dine tanker og værner om mindet om hende. Det er rigtig rigtig trist det korte hårde liv hun nåede at have her på jorden. Ingen ord kan beskrive hvor uretfærdigt det hele er. Tænk at blvie så syg som kun 8 årig, og så resten af livet måtte kæmpe hver dag - Det er virkelig imponerende sådan en livsglæde hun trods det havde. Hun var uden tvivl en ægte fighter! Derfor er det også meningsløst at hun ikke kunne blive her på jorden. Livet gir ikke altid mening, men vi må bare lære at leve med det selvom det til tider kan være ubeskriveligt svært!

Tænk at ens far kan frastøde en på den måde - og så oveni når man er så syg. Det gør mig inderligt ondt! Og så det at hele familien på faderens side går imod dig fordi du prøver at hjælpe din søster og fordi de ikke vil se og indse at der er store problemer. Det er bare så barsk!

Du gjorde det du kunne for din elskede lillesøster og er sikker på hun vil være dig evig taknemmelig for det. Hun sidder oppe i himlen og smiler ned til dig og din familie. Glæder sig over den lykke du oplever og for at mærke at du stadig tænker meget på hende. Selvom I ikke kan være sammen så er I stadig en del af hinandens liv.

Kan godt forstå du fik lavet den tatoo til minde om hende - rigtig smukt!

Tak fordi du ville fortælle om din søsters korte liv - Kan slet ikke slippe den historie. Sender mange varme tanker og kram til hende.

Jeg vil ikke sidde og forsvare min far, der er jo en grund til at jeg ikke har kontaktet ham siden Liva blev født, men hele situationen med min syge søster har jo også påvirket ham... det er jo hans datter!
Han reagerede så bare på en meget uhensigtsmæssig måde.

Jeg har ikke fået lavet en tatoo endnu, men en dag skal det gøres
Til gengæld har vores fælles lillebror fået lavet et kæmpe kors på ryggen med hendes fødselsdato og dødsdato, så fint!

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Hvor ER verden bare uretfærdig nogen gange 

Meget meget uretfærdig

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Tak fordi du vil dele din søster med os.

Hun lyder til at have været stærk og fyldt med en enorm livsglæde!

Jeg har så meget respekt for, at du kæmpede for, at hun kunne komme til en familie, der magtede at give Anika et trygt og varmt hjem - men hvor er jeg ked af, at du ikke længere har din søster ved din side...

Stort kram

Hun var SÅ stærk... en lille bitte pige med et kæmpe hjerte og en kæmpe fightervilje!

Anmeld

5. november 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Sender dig et stort knus..............og er glad for at du deler.

Knus Mette

Tak

Anmeld

5. november 2010

TbCp

msax skriver:

Hvor er livet bare tarveligt nogen gange...

Jeg har stor respekt for at din søster holdt livsglæden in takt og stod imod menneskelig modgang. De der grønne flasker skulle sku forbydes...

Tak for at du deler historien og din savnede søster med os

Kram fra Mette

De bringer ihvertfald sjældent noget godt med sig når de indtages i de mængder...

Og nej... livet er ikke altid retfærdigt!

Anmeld

5. november 2010

Milka

mange tanker fra mig

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Milka skriver:

mange tanker fra mig

Tak....

Anmeld

5. november 2010

Bondepigen

Mange tanker fra mig osse!

Det var et mirakel at du fik lige netop hende som søster og omvendt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.