Møgnat + blod i urin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

ja nervøsiteten ville da ikke tage ende her hvis det var, for når man ikke kan se hvorfor det bløder kan man jo ikke vide hvad der er galt, men jeg vil da tro som de andre, at det er en lille rift, ja eller en mulig blærebetændelse.

jeg undre mig sørme mere over hvordan du skal kile en pose på knægten? altså uden den gør ondt?

blander mig lige... Det er simpelthen en aflang pose som tapes fast omkring, med trolden ned i posen... ganske enkelt egentlig... vi har lige været det samme igennem med Lasse idag, da han har været syg hele weekenden, med feber der kulminerede med 41 i nat:( ikke sjovt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Rasmine

Birgitte (ny mor) skriver:

Åh, hvor tæls, men jeg tror Tina har ret. Hvornår får i svar på blodprøven?
Knus til lillemanden!!!
Birgitte

Det er en urinprøve, tror de stickser den med det samme.

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

heaven skriver:

Loggidut skriver:

ja nervøsiteten ville da ikke tage ende her hvis det var, for når man ikke kan se hvorfor det bløder kan man jo ikke vide hvad der er galt, men jeg vil da tro som de andre, at det er en lille rift, ja eller en mulig blærebetændelse.

jeg undre mig sørme mere over hvordan du skal kile en pose på knægten? altså uden den gør ondt?

blander mig lige... Det er simpelthen en aflang pose som tapes fast omkring, med trolden ned i posen... ganske enkelt egentlig... vi har lige været det samme igennem med Lasse idag, da han har været syg hele weekenden, med feber der kulminerede med 41 i nat:( ikke sjovt...

41! Nej føj dog Jannie 8( Hvordan går det med den lille Lasse nu?

Knus Birgitte

Anmeld

12. august 2008

heaven

birgittemarie skriver:[/f

41! Nej føj dog Jannie 8( Hvordan går det med den lille Lasse nu?

Knus Birgitte

ja, det var heller ikke lige det fedeste må jeg sige...... og han var bare skidt!!! så jeg turde ikke stå med det selv, og ringede efter lægen. Men hun kunne ikke fiinde noget på ham. Hun sagde dog at hvis vi vurderede det var nødvendigt at ringe igen, ville hun indlægge ham.... - var også afsted med ham i fredags, der kunne de heller ikke finde noget... er tjekket for det gængse som møb, hals, ører osv. Det sidste var så at tjekke for blærebetændelse, men det viste heller ikke noget(?)(?)
Men feberen er på vej ned, så jeg tænker også lidt i 3-dags feber, men nu må vi jo se om der kommer et udslet. Ellers vil jeg forlange en blodprøve, så vi kan se hans infektionstal..... ved godt børn bliver syge og høj feber ikke er usædvanligt, men jeg synes nu nok 41 er liiiige i overkanten.. Nu må vi se, hvordan det går natten igennem.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.