Møgnat + blod i urin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.769 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Rasmine

Rasmus var bare vågen i nat, æv. På et tidspunkt tænkte jeg at han nok ville skiftes. Det blev han, og så var det jeg opdagede en dråbe blod i bleen, ikke fra numsen eller deromme, men fra tissemanden, det MÅ det have været, for det sad foran i bleen. :'( Da vi så stod op og han blev skiftet, var der heldigvis ikke andet end en tung tisseble. Afleverede ham i vs, og kørte hjem og ringede til lægen, som sagde jeg i morgen skulle komme med en urinprøve og Rasmus selv, kl. 9. Urinprøven skal jeg få fat i, med en slags pose som skal på tissemanden i nat åbenbart... Hmm... Hvis der skulle blive noget idag, eller i aften/nat, skulle vi endelig få fat i en læge. Lægen mente det kunne være mange ting, eller slet ingenting, men en urinprøve ville kunne forklare det. Og så sidder man her med de underligste tanker om sygdom, og jeg ved ikke hvad! Mette - som mangler en tudesmiley!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Grynt

roooooo på Mette (H) det kan være en lille rift eller noget andet ;) Faktisk så har Aske også oplevet noget nær det samme og det var en gang blærebetændelse. Ufatteligt men sandt 8( Hvordan fanden en lille dreng MED ble kan få blærebetændelse aner jeg ikke men det var hvad det var 8(

Lad nu være med at flippe for meget ud (H) det hele skal nok ordne sig (H)

Tina

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Tak Tina, du har nok ret. (L) Søgte jo straks på google, blod i urin, og frem popper alle mulige svar med ordet K! :'( Synes ikke hans tis lugter specielt grimt, men det behøver det måske heller ikke, selvom det skulle være blærebetændelse?

Anmeld

11. august 2008

Muffinmus

Ej, jeg er da sikker på det bare er en rift eller et aller andet. Kan dog godt forstå du bliver nervøs..det var jeg såmænd også blevet:)
Krammer herfra.

Anmeld

11. august 2008

Nadi

Jeg vil ikke komme med nogle kloge ord om hvad det kan og ikke kan være. Men lad være med at ta sorgerne på forskud, ta den med ro og vent på svar fra lægen :)

Håber selvfølgelig ikke der er noget i vejen med Rasmus (H)

-Nadia

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

Øv Mette... Jeg ville satme også blive nervøs over den slags, men sandsynligvis er det jo bare en lille rift. Lad os lige vide hvad lægen siger, ikke?

KH Astrid

Anmeld

11. august 2008

Anja

Puha, kan godt forstå at du er nervøs !

Men, ja sandsynligheden for at han har fået en rift er jo heldigvis stor. Ved i al fald at Elias godt kan finde på at hive og slide i de ædlere dele når han er uden ble og det er utroligt, at han ikke har fået revets sig endnu :P Men ellers kan det jo også sagtens "bare" være en blærebetændelse :)

Anmeld

11. august 2008

birgittemarie

Nårh, stakkels mutti (L) Jeg kan lige følge, hvordan du har haft det, men slap helt af søde Bacon, for som alle de andre også siger, så er det garanteret ingenting. NM havde faktisk også en dråbe blod i bleen, som jeg gik i panik over for længe siden, men det kom aldrig tilbage, så jeg glemte det faktisk og der har ikke været noget siden.

Og hold dig fra at google symptomer! En beskæftigelse, der yderst sjældent kommer noget godt eller brugbart ud af ;)

God bedring til lillemanden og forresten nej, blærebetændelses-tis behøver ikke lugte.

Knus fra Birgitte

Anmeld

11. august 2008

Ny mor

Åh, hvor tæls, men jeg tror Tina har ret. Hvornår får i svar på blodprøven?
Knus til lillemanden!!!
Birgitte

Anmeld

11. august 2008

Loggidut

ja nervøsiteten ville da ikke tage ende her hvis det var, for når man ikke kan se hvorfor det bløder kan man jo ikke vide hvad der er galt, men jeg vil da tro som de andre, at det er en lille rift, ja eller en mulig blærebetændelse.

jeg undre mig sørme mere over hvordan du skal kile en pose på knægten? altså uden den gør ondt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.