Tak alle sammen - det er HELT vildt 
Forstår det vist ikke helt endnu, men det kommer nok i løbet af weekenden..
Jeg er nervøs for kejsersnittet - men det er nok osse fordi jeg ALDRIG har været under kniven eller indlagt på sygehuset.. Så det er nok DET, der skræmmer mig mest 
Ang. mit vendingsforsøg - så synes jeg det var MEGET ubehageligt fordi lægen skulle have løsnet ham fra mit bækken... Og det synes jeg gjorde smadder ondt!!
MEN fandme om jeg ville sige STOP! - der var en læge og 2 jordemødre derinde sammen med mig - og de var alle sammen rigtig søde og god til at sige "Hvor er du GOD og du klarer det så flot" Også opgiver man fandme ikke - men hun skulle ikke have forslået at vi skulle prøve engang til, for det kunne jeg ikke klare..
Har osse en smule ondt i maven i dag!! Vendingsforsøg er forskellige fra person til person - min bettemand sad godt fast og derfor skulle hun have ekstra godt ft i min mave - havde han ikke siddet fast, var det nok ikke blevet så voldsom..
Men bliver man tilbud et vendingsforsøg, så ta´ imod det.. Det er det værd, at prøve om de kan vende barnet.. Jeg gav det en chance og det duede ikke.. Men jeg forsøgte 
Anmeld