Bliver MOR - Torsdag den 11 November <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Fru.Mäes <3

... Jah, som overskriften siger - så bliver jeg altså MOR på næste torsdag

Lillemanden ville ikke vendes igår, så der er et planlagt kejsersnit til mig d. 11 November

UHH, det bliver så smadder spændende altså..

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

SaNiNa

Stort tillykke med på torsdag.

Det bliver rigtig spændende.

Anmeld

4. november 2010

Ryberg

FED dato...

11/11

Det er bagerens fødselsdag btw

HELD OG LYKKE og hvor er det fantastisk!

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

tillykke

held og lykke med det - er du nervøs?

Anmeld

4. november 2010

Mor til prinsessen :-)

hvor må det være både en mærkelig følesle af vide at man bliver mor lige den dag.... og samtidig helt fantastisk at holde sin bebs i sine arme :-)

Anmeld

4. november 2010

MoarTil4

Lillemanden ville ikke vendes igår, så der er et planlagt kejsersnit til mig d. 11 November

Krams Rikke

det lyder superspændende - jeg har netop fået nogle gode beroligende historie om kejsersnit, som du måske kan få glæde af at læse.

hvis jeg må spørge - var vendingsforsøges slemt?? jeg har nemlig hørt mange flere forskellige versioner, og så ville jeg lige høre din. jeg slap kun med nød og næppe fra en vendingsforsøg i sidste graviditet, og denne gang ligger barnet altså endnu engang "forkert"

Anmeld

4. november 2010

bøgelund

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

tillykke hvor må det være stort at kende datoen, og vide at der kommer baby. 

fulgte med i din debat igår ang vending. hvordan var det så? jeg frygter at havne i det samme.. =/ ved ikke hvorfor jeg gør det.. 

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

Tak alle sammen - det er HELT vildt

Forstår det vist ikke helt endnu, men det kommer nok i løbet af weekenden..

Jeg er nervøs for kejsersnittet - men det er nok osse fordi jeg ALDRIG har været under kniven eller indlagt på sygehuset.. Så det er nok DET, der skræmmer mig mest

Ang. mit vendingsforsøg - så synes jeg det var MEGET ubehageligt fordi lægen skulle have løsnet ham fra mit bækken... Og det synes jeg gjorde smadder ondt!!

MEN fandme om jeg ville sige STOP! - der var en læge og 2 jordemødre derinde sammen med mig - og de var alle sammen rigtig søde og god til at sige "Hvor er du GOD og du klarer det så flot" Også opgiver man fandme ikke - men hun skulle ikke have forslået at vi skulle prøve engang til, for det kunne jeg ikke klare..

Har osse en smule ondt i maven i dag!! Vendingsforsøg er forskellige fra person til person - min bettemand sad godt fast og derfor skulle hun have ekstra godt ft i min mave - havde han ikke siddet fast, var det nok ikke blevet så voldsom..

Men bliver man tilbud et vendingsforsøg, så ta´ imod det.. Det er det værd, at prøve om de kan vende barnet.. Jeg gav det en chance og det duede ikke.. Men jeg forsøgte

Anmeld

4. november 2010

KarinaIda

Tillykke med du får din bebs på torsdag...

Glæder mig til billeder og fødselsberetning....

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

FrøkenHedegaard skriver:

Tak alle sammen - det er HELT vildt

Forstår det vist ikke helt endnu, men det kommer nok i løbet af weekenden..

Jeg er nervøs for kejsersnittet - men det er nok osse fordi jeg ALDRIG har været under kniven eller indlagt på sygehuset.. Så det er nok DET, der skræmmer mig mest

Ang. mit vendingsforsøg - så synes jeg det var MEGET ubehageligt fordi lægen skulle have løsnet ham fra mit bækken... Og det synes jeg gjorde smadder ondt!!

MEN fandme om jeg ville sige STOP! - der var en læge og 2 jordemødre derinde sammen med mig - og de var alle sammen rigtig søde og god til at sige "Hvor er du GOD og du klarer det så flot" Også opgiver man fandme ikke - men hun skulle ikke have forslået at vi skulle prøve engang til, for det kunne jeg ikke klare..

Har osse en smule ondt i maven i dag!! Vendingsforsøg er forskellige fra person til person - min bettemand sad godt fast og derfor skulle hun have ekstra godt ft i min mave - havde han ikke siddet fast, var det nok ikke blevet så voldsom..

Men bliver man tilbud et vendingsforsøg, så ta´ imod det.. Det er det værd, at prøve om de kan vende barnet.. Jeg gav det en chance og det duede ikke.. Men jeg forsøgte

Hvis du kigger på side 4 i denne tråd, har jeg lagt en beskrivelse af mit PKS og nogle billeder. Prøv at læse den Det eneste der mangler er at jeg glemte at de lagde kateter - men det gør de altså.

https://www.baby.dk/debat/64530pi4/kejsersnit/er-bange-for-det-kejsersnit.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.