Bliver MOR - Torsdag den 11 November <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Heidisbebs

Et kæmpe tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

henh01

Jeg skal til vendingsforsøg i morgen - havde ellers tid til igangsættelse på tirsdag fordi han er så stor, men kan de ikke vende ham, kan jeg først få tid til kejsersnit d. 17 nov. Jeg synes det er ekstremt lang tid at vente.. Dejligt at du kom til så hurtigt.! På Roskilde sygehus sagde de til mig at hvis så bettemanden nåede at vende sig med hovedet nedad til d. 17 så ville man ikke gennemfører kejsersnittet. Jeg synes det er dybt frustrerende ikke at vide hvad der skal ske! Hvis de får ham vendt i morgen, holder de fast i igangsættelsen på tirsdag, men vender han sig indenda så er det igen kejsersnit der som udgangspunkt bliver metoden. Min baby vejer over 4 kg og derfor besluttede man at sætte mig i gang før tid, men skal jeg gå til d. 17 nov når han jo at blive kæmpe og hvis de så siger at han ligger rigtigt der, så dropper de kejsersnittet og så skal jeg føde normalt på trods af at han er så stor. Det giver slet ingen mening - at de beslutter at sætte mig i gang for at undgå komplikationer og så risikerer man alligevel at føde alm 2 dage før termin og så en kæmpe baby. Bare lige en ærgerlig oplevelse herfra. Håber ikke det er Roskilde sygehuis du skal føde på

Fik du noget af vide om at hvis din baby havde vendt sig til kejsersnittet at så ville man ikke lave det?

Anmeld

4. november 2010

Mor til L&S

sikke en skøn dag at have fødselsdag på 11/11... 1 års fødselsdag den 11.11.11

Det blir bare super spændende

Anmeld

4. november 2010

Tdittmann

Tillykke med det - håber det kommer til at gå godt - glæder mig til at læse FB og se billeder.

Den 11/11 er en fantastisk dag at have fødselsdag på. Den dag bliver min "lille" pige 6 år. Jeg vil tænke på dig på næste torsdag

Knus Tanja (mor til Amalie 030103, Camilla 111104 og Anders 180510)

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

henh01 skriver:

Jeg skal til vendingsforsøg i morgen - havde ellers tid til igangsættelse på tirsdag fordi han er så stor, men kan de ikke vende ham, kan jeg først få tid til kejsersnit d. 17 nov. Jeg synes det er ekstremt lang tid at vente.. Dejligt at du kom til så hurtigt.! På Roskilde sygehus sagde de til mig at hvis så bettemanden nåede at vende sig med hovedet nedad til d. 17 så ville man ikke gennemfører kejsersnittet. Jeg synes det er dybt frustrerende ikke at vide hvad der skal ske! Hvis de får ham vendt i morgen, holder de fast i igangsættelsen på tirsdag, men vender han sig indenda så er det igen kejsersnit der som udgangspunkt bliver metoden. Min baby vejer over 4 kg og derfor besluttede man at sætte mig i gang før tid, men skal jeg gå til d. 17 nov når han jo at blive kæmpe og hvis de så siger at han ligger rigtigt der, så dropper de kejsersnittet og så skal jeg føde normalt på trods af at han er så stor. Det giver slet ingen mening - at de beslutter at sætte mig i gang for at undgå komplikationer og så risikerer man alligevel at føde alm 2 dage før termin og så en kæmpe baby. Bare lige en ærgerlig oplevelse herfra. Håber ikke det er Roskilde sygehuis du skal føde på

Fik du noget af vide om at hvis din baby havde vendt sig til kejsersnittet at så ville man ikke lave det?

.. De sagde at der kun var en MINIMAL chance for at han ville vende sig - da han bare sidder fast.. Og har gjort det i meget lang tid efterhånden..

MEN hvis han skulle nå at vende sig, helt mirakuløst inden den 11 November.. Så ville de alligevel gennemfører kejsersnittet.. Så under alle omstændigheder bliver det et kejsersnit..

Vi havde snakket om herhjemme, at det nok enten ville blive den 11 eller 18 November de ville tage ham - hvis det blev kejsersnit.. Så vi er LYKKELIGE for at han komme allerede på torsdag - især kæresten.. For så når han IKKE at blive 32 år inden bettemanden kommer

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

JAH, det er jo en kanon god dag at have fødselsdag

11.11.10 - også blive han 1 år - 11.11.11.. Så har mine 2 mænd i mit liv, fødselsdag med 3 dages mellemrum.. Så har nu 2 scorpioner imit liv

TRO mig, I vil blive SPAMMET med billeder af mit lille vidunder når der er tid til det...

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

henh01 skriver:

Det sagde de også til mig i forbindelse med mit PKS og jeg forklarede dem i meget tydelige vendinger, at det kunne de altså godt glemme - og efter at Jm havde talt med lægerne, kom hun tilbage og sagde at det var ok.

Næste gang de siger sådan så sig til dem at sådan leger I bare ikke. Han er allerede skønnet rigtig stor, så hvis du er nødt til at gå med ham helt til den 17, så VIL du have KS uanset hvilken vej han vender.

Fortæl dem stille og roligt, men bestemt at det synes du er urimeligt, så det vil du ikke være med til.

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

Skouboe skriver:

Det sagde de også til mig i forbindelse med mit PKS og jeg forklarede dem i meget tydelige vendinger, at det kunne de altså godt glemme - og efter at Jm havde talt med lægerne, kom hun tilbage og sagde at det var ok.

Næste gang de siger sådan så sig til dem at sådan leger I bare ikke. Han er allerede skønnet rigtig stor, så hvis du er nødt til at gå med ham helt til den 17, så VIL du have KS uanset hvilken vej han vender.

Fortæl dem stille og roligt, men bestemt at det synes du er urimeligt, så det vil du ikke være med til.

Kan ikke være mere enig!!

Anmeld

4. november 2010

MoarTil4

henh01 skriver:

det lyder da også meget rodet alle de modstridende oplysninger.

jeg har selv en stor dreng i vente - og grundet graviditets sukkersyge henviste de mig til Rigshosp. - og en af faktorerne i alt dette er netop barnets størrelse - man vil undgå at børnene bliver for store.....

så mærkeligt at de vil vente med KS så længe, når du har så stor en baby allerede......og evt. mener at du skal føde alm. hvis den vender rigtigt.......det hænger altså heller ikke helt sammen i mine ører.

kan du have misforstået noget..... måske skulle du tage en samtale med dem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.