henh01 skriver:
Jeg skal til vendingsforsøg i morgen - havde ellers tid til igangsættelse på tirsdag fordi han er så stor, men kan de ikke vende ham, kan jeg først få tid til kejsersnit d. 17 nov. Jeg synes det er ekstremt lang tid at vente.. Dejligt at du kom til så hurtigt.! På Roskilde sygehus sagde de til mig at hvis så bettemanden nåede at vende sig med hovedet nedad til d. 17 så ville man ikke gennemfører kejsersnittet. Jeg synes det er dybt frustrerende ikke at vide hvad der skal ske! Hvis de får ham vendt i morgen, holder de fast i igangsættelsen på tirsdag, men vender han sig indenda så er det igen kejsersnit der som udgangspunkt bliver metoden. Min baby vejer over 4 kg og derfor besluttede man at sætte mig i gang før tid, men skal jeg gå til d. 17 nov når han jo at blive kæmpe og hvis de så siger at han ligger rigtigt der, så dropper de kejsersnittet og så skal jeg føde normalt på trods af at han er så stor. Det giver slet ingen mening - at de beslutter at sætte mig i gang for at undgå komplikationer og så risikerer man alligevel at føde alm 2 dage før termin og så en kæmpe baby. Bare lige en ærgerlig oplevelse herfra. Håber ikke det er Roskilde sygehuis du skal føde på 
Fik du noget af vide om at hvis din baby havde vendt sig til kejsersnittet at så ville man ikke lave det?
Det sagde de også til mig i forbindelse med mit PKS og jeg forklarede dem i meget tydelige vendinger, at det kunne de altså godt glemme - og efter at Jm havde talt med lægerne, kom hun tilbage og sagde at det var ok.
Næste gang de siger sådan så sig til dem at sådan leger I bare ikke. Han er allerede skønnet rigtig stor, så hvis du er nødt til at gå med ham helt til den 17, så VIL du have KS uanset hvilken vej han vender.
Fortæl dem stille og roligt, men bestemt at det synes du er urimeligt, så det vil du ikke være med til.
Anmeld