erfaringer med spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

anjamichell@gmail.com

Nej nej nej søde dig... Jeg har haft spiral to gange og jeg kan kun anbefale det!!
Det niver at få sat den op som hvis du niver dig et sted med to fingre... Det går stærk og gør ikk ondt... MEGET bedre end p-piller!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og jeg er en rigtig piverøv med mit underliv så jeg tør skrive under på med kryds og slange at det ikk er noget du skal være spor nervøs for!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

sara4

Anjamichell skriver:

Nej nej nej søde dig... Jeg har haft spiral to gange og jeg kan kun anbefale det!!
Det niver at få sat den op som hvis du niver dig et sted med to fingre... Det går stærk og gør ikk ondt... MEGET bedre end p-piller!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og jeg er en rigtig piverøv med mit underliv så jeg tør skrive under på med kryds og slange at det ikk er noget du skal være spor nervøs for!!

åhh tusind tak for et positivt svar ikke at de med dårlige erfaringer skal føle sig kritiseret- slet ikke. bare dejligt at spiral osse kan være en rigtig god løsning. jeg ser i hvertfald frem til at lade det komme an på en prøve 

Anmeld

4. november 2010

frk Jensen

sara4 skriver:

hej skønne kvinder. sagen er, at jeg om 14 dage skal have lagt en spiral op. en rigtig god løsning for mig da jeg alligevel ikke må blive gravid de næste to år. dette pga jeg fødte min datter ved(akut) kejsersnit. og så er jeg en skovl til, at huske at tage p piller hver dag Nå men så siger lægen, at det godt kan gøre temmelig nas at få den sat op, da han skal ha godt fat i min livmoder- gisp tænker jeg så. egentlig er jeg god til, at håndtere smerte men kan mærke, at det alligevel gør mig lidt nervøs. Er der nogen her, der har erfaringer med, at få spiral sat op? mvh sara.

jeg har haft en spiral.. og nøøøj det gjorde da nas at få den sat op... det var lidt som at have veer igen... ohh manner

Jeg fik min sat op sidste år i november og fik den taget ud for 14 dage siden.. og det gør overhovedet ikke ondt at få den ud.

Vær obs på om din mand kan mærke din spiral når i har sex..

Anmeld

4. november 2010

saxa

sara4 skriver:

hej skønne kvinder. sagen er, at jeg om 14 dage skal have lagt en spiral op. en rigtig god løsning for mig da jeg alligevel ikke må blive gravid de næste to år. dette pga jeg fødte min datter ved(akut) kejsersnit. og så er jeg en skovl til, at huske at tage p piller hver dag Nå men så siger lægen, at det godt kan gøre temmelig nas at få den sat op, da han skal ha godt fat i min livmoder- gisp tænker jeg så. egentlig er jeg god til, at håndtere smerte men kan mærke, at det alligevel gør mig lidt nervøs. Er der nogen her, der har erfaringer med, at få spiral sat op? mvh sara.

Jeg havde kobberspiral oppe efter jeg fødte min datter. Har KUN gode erfaringer med det. Pletblødte kun lige en smule den første dag, ellers ikke.. Min mens var som den altid havde været - da den kom igen 10mdr efter fødsel ca. (5dage om måneden) Synes ikke det gjorde ondt, det var mere ubehageligt.. Og det går jo super hurtigt.

Skal selv have en kobberspiral op igen i næste uge - og frygter det ikke denne gang. Er selv en skovl til at huske piller - og "regnfrakken" er NO GO herhjemme. Og spiralen er bare den bedste løsning for os.

herfra.

Anmeld

4. november 2010

sara4

vi er osse ved at være godt og grundig træt af regnfrakker min mand synes osse det er max pinligt at købe dem, når nu han er fast forhold og synes han så fremstår som sådan en ungkarl. thi hi han er nu sød og mænd har jo osse lov til, at føle sig forlegne i visse situationer

Anmeld

4. november 2010

Neki

Jeg har haft hormonspiral i alt i 9 år, og jeg har været SÅ GLAD for det!
Synes overhovedet ikke det er slemt at få den sat op. Det niver et kort kort øjeblik, og så er det overstået.
Jeg havde menstruation helt regelmæssigt hver 28 dag, og ikke nær så voldsomme blødninger, som før og som nu, hvor jeg heller ikke har den.

Husk at få klippet tråden helt kort, så din mand ikke bliver stukket under sex!

Held og lykke med det, håber det er den rigtige løsning for dig

Anmeld

4. november 2010

Lone Jakobsen

jeg har hormon spiral for anden gang, og kan kun anbefale det. ja, det niver lidt når den bliver sat op, og i starten skal din krop lige finde balancen... men det sagt så er det bare den bedste prævention jeg har prøvet. jeg mærker den aldrig og den er super sikker

Anmeld

4. november 2010

Anirak

Jeg fik sat en kobberspiral op i tirsdags.

Det nev en smule, da lægen tog fat i livmoderhalsen, men jeg mærkede ikke til, at hun lagde spiralen op. Jeg pletblødte det første døgn og har haft det godt siden.

Anmeld

4. november 2010

oerbaek

Jeg har haft en kobberspiral... det gjorde ikke ondt at få den sat op.... meeen det var ikke en god løsning for mig... Når jeg havde min mens var det som at åbne for en vandhane, det var helt vildt og jeg havde fået at vide af min læge at det kunne det godt være de første 3 mdr da der er en tilvænningsperiode for kroppen... men da det stadig var sådanne efter 8 mdr så fik jeg den fjernet igen, men når jeg har født er jeg bestemt ikke afskrækket for at prøve en hormonspiral da jeg har hørt de skulle være bedre og jeg er en mega klovn til at huske de der p piller

Håber det kommer til at virke godt for dig

Anmeld

4. november 2010

Fam. Madsen

jeg fik hormon spiral sat op efter jeg føde min søn og det nev kun en smule jeg plet bløde lidt i ca. en uge også gik det ellers som det plejet. så jeg kan kun anbefalde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.