erfaringer med spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.826 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. november 2010

sara4

hej skønne kvinder. sagen er, at jeg om 14 dage skal have lagt en spiral op. en rigtig god løsning for mig da jeg alligevel ikke må blive gravid de næste to år. dette pga jeg fødte min datter ved(akut) kejsersnit. og så er jeg en skovl til, at huske at tage p piller hver dag Nå men så siger lægen, at det godt kan gøre temmelig nas at få den sat op, da han skal ha godt fat i min livmoder- gisp tænker jeg så. egentlig er jeg god til, at håndtere smerte men kan mærke, at det alligevel gør mig lidt nervøs. Er der nogen her, der har erfaringer med, at få spiral sat op? mvh sara.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg fik sprial det gjorde nas!!!! men jeg hade den kun i 6 mdr for det noget lort!!! jeg hade mens i 3 uger og kun psuse i en uge ,, og ku aldrig renge med hvornår mit mens kom noget værre lort må jeg sige men kan være den er god til diig,, men ondt gør det syns jeg

Anmeld

4. november 2010

sara4

min læge fortalte osse, at jeg vil plet bløde i ca 4 mdr og så må tiden vise hvordan min mens cyklus bliver. nogen stopper helt og andre det stik modsatte. så jeg er forberedt på, at det ikke duer på sigt. men jeg springer ud i det og så må vi se om det duer. har allieret mig med min bedste veninde til, at holde mig i hånden når den skal op.

Anmeld

4. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

sara4 skriver:

min læge fortalte osse, at jeg vil plet bløde i ca 4 mdr og så må tiden vise hvordan min mens cyklus bliver. nogen stopper helt og andre det stik modsatte. så jeg er forberedt på, at det ikke duer på sigt. men jeg springer ud i det og så må vi se om det duer. har allieret mig med min bedste veninde til, at holde mig i hånden når den skal op.

jeg pletbølte nu ikk . jeg bløte som om jeg hade mens i 3 uger! skal adrig ha sådan en igen.. men det gør ondt når de tager fat i ens livmord! jeg syns det føles som veer

Anmeld

4. november 2010

sara4

ja så kan jeg godt forstå du ikke skulle plage dig selv med den tingest. håber det fungerer bedre for mig.

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde kobberspiral i 4-5 år... Det var FRYGTELIG træls. Jeg havde mens 3 ud af 4 uger på en måned

Jeg har hørt at det skulle være bedre med en hormonspiral

Jeg har siden Idun blev født brugt p-ring, på nær når vi har villet lave baby. Jeg er henvist til sterelisation nu

Anmeld

4. november 2010

sara4

Zafir skriver:

Jeg havde kobberspiral i 4-5 år... Det var FRYGTELIG træls. Jeg havde mens 3 ud af 4 uger på en måned

Jeg har hørt at det skulle være bedre med en hormonspiral

Jeg har siden Idun blev født brugt p-ring, på nær når vi har villet lave baby. Jeg er henvist til sterelisation nu

det er hormon spiral jeg skal have. lægen var osse fortaler for den frem for den anden hvad gener angår. min mand foreslog, at han da bare ku få snittet strengene- men ud fra mit ansigts udtryk tog han det i sig igen. han har to børn fra tidligere og så vores fælles datter på 4 mdr og det må vel være det så. men han forstår osse, at jeg i en alder af 31 ikke endnu er i stand til, at tage stilling til om jeg ønsker et barn mere. vi tager emnet op om to år når jeg må blive gravid igen. men jeg tænker osse, at når jeg nærmer mig de 40 så er sterilisation ikke utænkeligt.

Anmeld

4. november 2010

Moderator

sara4 skriver:

det er hormon spiral jeg skal have. lægen var osse fortaler for den frem for den anden hvad gener angår. min mand foreslog, at han da bare ku få snittet strengene- men ud fra mit ansigts udtryk tog han det i sig igen. han har to børn fra tidligere og så vores fælles datter på 4 mdr og det må vel være det så. men han forstår osse, at jeg i en alder af 31 ikke endnu er i stand til, at tage stilling til om jeg ønsker et barn mere. vi tager emnet op om to år når jeg må blive gravid igen. men jeg tænker osse, at når jeg nærmer mig de 40 så er sterilisation ikke utænkeligt.

Det er en stor beslutning af få kappet trådende...!! For mig er det den rigtige beslutning. Men ikke hvis jeg kun havde 1 barn af mine egne...

Tror en hormonspiral er fin til dig

Anmeld

4. november 2010

sara4

Zafir skriver:

Det er en stor beslutning af få kappet trådende...!! For mig er det den rigtige beslutning. Men ikke hvis jeg kun havde 1 barn af mine egne...

Tror en hormonspiral er fin til dig

ja det håber jeg osse den er, så fremt min krop ikke går helt i flik flak over det min mand har osse fuld forståelse for, at det jo ikke er det samme at være bio mor og pap mor som det er at være bio mor til dem alle. Han elsker heldigvis mig og børn så højt, at han aldrig ville nægte mig, at blive gravid igen. lidt ærgeligt der skal gå to år inden jeg må blive gravid igen. men vil heller ikke sætte mit helbred på spil. som han siger så sælger vi sgu da bare mazdaen og køber en bus til alle vores unger 

Anmeld

4. november 2010

Moderator

sara4 skriver:

ja det håber jeg osse den er, så fremt min krop ikke går helt i flik flak over det min mand har osse fuld forståelse for, at det jo ikke er det samme at være bio mor og pap mor som det er at være bio mor til dem alle. Han elsker heldigvis mig og børn så højt, at han aldrig ville nægte mig, at blive gravid igen. lidt ærgeligt der skal gå to år inden jeg må blive gravid igen. men vil heller ikke sætte mit helbred på spil. som han siger så sælger vi sgu da bare mazdaen og køber en bus til alle vores unger 

Det er fedt at have en bus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.