Osh Kosh - hvem var det, der spurgte til bukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2008

heaven

AAAAIIIIHHHH, hold kæææft hvor er de sjove!!!! bare man kunne få dem herhjemme:P:P

ej, de er altså for sjove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Det er ikke mig der spurgte til OshKosh bukser...MEN mine forældre tager til USA om et par uger og min mor bliver ved at spørge mig om mærker hun skal kigge efter til Simon.. jeg kan ikke komme på andet end Levi's.. hvad er der ellers? (?) Hvor kan der spares? Og hvad med sko?[/citat] Der kan for alvor spares, hvis dine forældre kommer i nærheden af et Outlet Mall. På denne side kan du se alle Outlet Malls i USA : http://www.outletbound.com/usa50.html Vi bor 30 min fra et sådan center og der er bla en Ecco butik hvor børnesko/støvler ikke kommer over 100 kr. Ellers er mærket StrideRite også et super mærke i børnesko og her er prisen 100-200 kr for et par sko/støvler. Der er også en Ralph Lauren Kids Store, der har nogle meget fine cowboybukser og strikbluser til ca 100 kr stykket. Osh Kosh laver også meget fint børnetøj. Gymboree er et børnetøjsmærke der er overalt. Til drenge laver de mange fine ting, men til piger har de en tendens til at putte lid for mange blonder og blomster på :S Hvis de ikke kommer i et outlet Mall, er der stadig penge at spare på både tøj og sko, og i stormagasinerne Sears og Macy´s har de noget fint børnetøj. Håber du kunne bruge det til lidt ;)

Anmeld

12. august 2008

Rasmine

Æv, jeg vil os' ha sårn en biks tæt på hvor vi bor. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.