Osh Kosh - hvem var det, der spurgte til bukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Juniors mor

Jeg kan i en outlet Osh Kosh butik her i USA købe de klassiske smækbukser med enten blå eller lyserøde striber til 130 kr. Hvis du stadig er interesseret (eller hvis der er andre der er? ;)) vil jeg gerne købe et par og sende til dig. Der kommer selvfølgelig porto oveni - jeg vil tro portoen max er 50 kr, så det bliver små 200 kr i alt. Hvis du er interesseret undersøger jeg lige hvad portoen er helt præcist.....
Kh
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Louise mortil4

hey, det er godt nok ikke mig du mangler, men kunne godt tænke mig at se de der bukser hvis det var muligt, er nemlig helt vild med smækbukder til ungerne

Knus Louise

Anmeld

11. august 2008

Juniors mor

mlbrydegaard skriver:

hey, det er godt nok ikke mig du mangler, men kunne godt tænke mig at se de der bukser hvis det var muligt, er nemlig helt vild med smækbukder til ungerne

Knus Louise

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/overalls-78c1.ht ml

Her er bukserne. Jeg kan dog kun få dem med de blå striber og dem med de lyserøde striber (de er vist ikke afbildet her...)

Anmeld

11. august 2008

Anja

Der kommer vel told og afgifter på når det købes uden for EU ?? Og så kan det vel ikke længere betale sig .....

Bare en lille kommentar ...

Anmeld

11. august 2008

Lise

Det er ikke mig der spurgte til OshKosh bukser...MEN mine forældre tager til USA om et par uger og min mor bliver ved at spørge mig om mærker hun skal kigge efter til Simon.. jeg kan ikke komme på andet end Levi's.. hvad er der ellers? (?) Hvor kan der spares? Og hvad med sko?

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

Ikke hvis de bliver sendt som en privat gave fx... Det kunne man jo lade som om!

Anmeld

11. august 2008

Anja

Astrid P skriver:

Ikke hvis de bliver sendt som en privat gave fx... Det kunne man jo lade som om!

Smart :P

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Det er ikke mig der spurgte til OshKosh bukser...MEN mine forældre tager til USA om et par uger og min mor bliver ved at spørge mig om mærker hun skal kigge efter til Simon.. jeg kan ikke komme på andet end Levi's.. hvad er der ellers? (?) Hvor kan der spares? Og hvad med sko?[/citat] Bruger lille Simon sut? For hvis han gør, så skal han da have en 'Funny Dummy'... Det er sådan nogle seje sutter der har alle mulige sindssyge motiver som ser hamrende sjove ud i munden på de små unger... Her er et eksempel: http://leebennett.net/wp-content/uploads/2007/12/cutekid001.jpg Og et mere: http://babyoka.co.uk/images/upload/product/thumb/644.jpg Sejt, ikke? KH Astrid

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Harh harh, Asser, DET er humor!!!
I 2., som Trynen ville sige det!

Anmeld

11. august 2008

Lise

FÅÅÅRK hvor er de hæslige +o(8D:))

Og Simon bruger ikke sut!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.