Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millebille skriver: Jeg må være magisk! Men jeg kan slet ikke forstå hvorfor du har tid til at svare mig her på den her tid, du skal jo lave babyer! Jeg hepper rigtigt meget, og sender masser af babystøv til jer!
Jeg må være magisk!
Men jeg kan slet ikke forstå hvorfor du har tid til at svare mig her på den her tid, du skal jo lave babyer!
Jeg hepper rigtigt meget, og sender masser af babystøv til jer!
Jeg er sikker på, at du er magisk Hehe
Vi har allerede lavet bebser idag, og gør et forsøg mere imorgen
Tusind tak, nu er jeg da helt sikker på, at jeg blir gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Både jeg og min kusine har prøvet pergotime og virkede super :-D
pihlspige81 skriver: Både jeg og min kusine har prøvet pergotime og virkede super :-D
Iiiihh, det er jeg glad for at hører Er I blevet gravide med tvillinger eller en enkelt?? Og tillykke til jer begge
Louisiana28 skriver: Jeg er sikker på, at du er magisk Hehe Vi har allerede lavet bebser idag, og gør et forsøg mere imorgen Tusind tak, nu er jeg da helt sikker på, at jeg blir gravid
Super! Husk benene op efter ''hygge'' .
Fingre!
Millebille skriver: Super! Husk benene op efter ''hygge'' . Fingre!
Det er vel numse og ben der skal op?? Men godt du sagde det, for det havde jeg da helt glemt!
Taaaaark
Louisiana28 skriver: Iiiihh, det er jeg glad for at hører Er I blevet gravide med tvillinger eller en enkelt?? Og tillykke til jer begge
Jeg er desværre ikke blevet gravid, men min kusine blev i begge omgange med pergotime og har to skønne døtre nu :-)
pihlspige81 skriver: Jeg er desværre ikke blevet gravid, men min kusine blev i begge omgange med pergotime og har to skønne døtre nu :-)
Nå, øv da Er du stadig igang med Pergotime, og hvor længe har du været igang/var du igang?
Louisiana28 skriver: Det er vel numse og ben der skal op?? Men godt du sagde det, for det havde jeg da helt glemt! Taaaaark
ja, en pude under numsen. Så må du altså huske det til næste gang!
Millebille skriver: ja, en pude under numsen. Så må du altså huske det til næste gang!
Huskede det idag
Louisiana28 skriver: Huskede det idag
SUPER! Så er der babystøv på vej, IGEN!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128