Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.922 visninger
73 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Louisiana

Jeg skal starte på Pergotime, når jeg får min næste menstruation, og vil derfor hører, om der er nogen herinde der har erfaring med dem? Har læst lidt på nettet, men vil rigtig gerne hører om personlige erfaringer...

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Jeg skal starte på Pergotime, når jeg får min næste menstruation, og vil derfor hører, om der er nogen herinde der har erfaring med dem? Har læst lidt på nettet, men vil rigtig gerne hører om personlige erfaringer...

På forhånd tak

Hej.

Jeg fik dem af min gynækolog, jeg tog 2 piller 5 dage, og blev scannet hver 14 dag. Jeg tog dem i 3 måneder, også stoppede jeg med dem, og blev sådan set gravid. Men jeg stoppede også med at ryge ca. samme tid, og det kan jo også hjælpe helt vildt på ens chancer.

fingre for dig!

Anmeld

3. november 2010

Miia90

jeg tager dem 1 pille i 5dage hva vil du gerne vide ?

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Hej.

Jeg fik dem af min gynækolog, jeg tog 2 piller 5 dage, og blev scannet hver 14 dag. Jeg tog dem i 3 måneder, også stoppede jeg med dem, og blev sådan set gravid. Men jeg stoppede også med at ryge ca. samme tid, og det kan jo også hjælpe helt vildt på ens chancer.

fingre for dig!

Fik du så ægløsning i den tid du tog dem? Min gynækolog sagde nemlig, at de skulle virke med det samme, ellers ville de aldrig virke...

Tillykke med graviditeten

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Fik du så ægløsning i den tid du tog dem? Min gynækolog sagde nemlig, at de skulle virke med det samme, ellers ville de aldrig virke...

Tillykke med graviditeten

Ja, det gjorde jeg. Jeg blev jo som sagt scannet hver 14 dag, hvor at se om jeg modnede æg, og det gjorde jeg. Så de virkede som de skulle, med det samme.

Tusind tak!

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

jeg tager dem 1 pille i 5dage hva vil du gerne vide ?

Vil gerne vide, om de virker  Og om der er bivirkninger, og i så fald; hvilke?

Hvor længe har du taget dem?

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Ja, det gjorde jeg. Jeg blev jo som sagt scannet hver 14 dag, hvor at se om jeg modnede æg, og det gjorde jeg. Så de virkede som de skulle, med det samme.

Tusind tak!

Må jeg spørge hvorfor du fik dem? Havde du gået længe uden at få ægløsning?

Anmeld

3. november 2010

Miia90

det er 2gang nu de virkede med det samme på mig  og modende 2 fine æg begge gange

jeg bliver meget træt og kan sove 24/7 men ellers ikk noget.

Har test søndag d. 7nov mit 2forsøg IUI

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Må jeg spørge hvorfor du fik dem? Havde du gået længe uden at få ægløsning?

Jeg fik dem fordi jeg havde blærer på mine æggestokke. Jeg fik først at vide hos den ene gynækolog at jeg havde PCO, også skiftede jeg gynækolog for at hører hans mening, men han sagde at han sagtens kunne se jeg have sådan nogle blærer (cyster) på æggestokkene, men ikke nok til at det var PCO. Også for at sikrer at jeg modende æg, så gav han mig de der piller.

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

det er 2gang nu de virkede med det samme på mig  og modende 2 fine æg begge gange

jeg bliver meget træt og kan sove 24/7 men ellers ikk noget.

Har test søndag d. 7nov mit 2forsøg IUI

Gynækologen sagde også, at de skulle virke med det samme, ellers ville de slet ikke virke. Så håber af hjertet de virker på mig også!  

To æg! Så er der jo chance for tvillinger  Læste et sted, at chancen/risikoen for tvillinger stiger, når man tager dem. Var der også to æg første gang?

Så skal du teste dagen før min fødselsdag

Hvad er IUI? Har glemt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.