Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Louisiana

ja, det er fandme så svært! Og det er squ også strengt at det lige skal være sådan!

Det er da heller ik rart at få at vide man slet ikke har ægløsning! Men det får du så forhåbentligt snart, så du kan få dig en dejlig lille baby snart! Det skal nok virke! Det SKAL det bare! alt hvad jeg kan.

Nej, det var faktisk aldeles deprimerende at få at vide, at jeg slet ikke fik ægløsning... Men pyt, bare jeg får det nu!  

Takker for krydsede fingre og krammer, det varmer, at der er nogen der hepper - og så tror jeg også det virker bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Nej, det var faktisk aldeles deprimerende at få at vide, at jeg slet ikke fik ægløsning... Men pyt, bare jeg får det nu!  

Takker for krydsede fingre og krammer, det varmer, at der er nogen der hepper - og så tror jeg også det virker bedre

JA! og det skal du nok også få!

Jeg hepper i hvertfald så meget jeg kan! HEP HEP HEEEP!

Jeg tror også det virker meget bedre nu, da jeg lige lavede et ''hep hep hep''  

Anmeld

15. november 2010

Louisiana

Millebille skriver:

JA! og det skal du nok også få!

Jeg hepper i hvertfald så meget jeg kan! HEP HEP HEEEP!

Jeg tror også det virker meget bedre nu, da jeg lige lavede et ''hep hep hep''  

NU er jeg HELT sikker på det virker, efter dit 'hep hep heeep'   

Anmeld

16. november 2010

Dia

Jeg krydser mine fingre for dig alt, hvad jeg kan  Jeg venter kun en. Min gynækolog var meget lydhør over for, at vi helst ville nøjes med en enkelt, så det var også en af grundene til, at jeg ikke fik så mange hormonpiller

Anmeld

16. november 2010

Louisiana

Dia skriver:

Jeg krydser mine fingre for dig alt, hvad jeg kan  Jeg venter kun en. Min gynækolog var meget lydhør over for, at vi helst ville nøjes med en enkelt, så det var også en af grundene til, at jeg ikke fik så mange hormonpiller

Tak skal du ha'

Det er lidt underligt, for alt det med to æg, tvillinger, trillinger osv, er noget jeg har læst mig til her inde og andre steder på nettet. Min gyn har overhovedet ikke sagt andet end jeg skulle tage de piller, og at jeg så skulle komme til scanning. Der var faktisk en hel masse hun slet ikke havde fortalt, som jeg måtte ringe tilbage og spørge om. Synes der er mange ting hun har undladt at gøre opmærksom på

Det lyder som om I og din gyn har haft længere samtaler omkring det at starte på de piller?? Min gyn sagde det bare i telefonen, ganske kort, og at hun ville ligge recepten til afhentning på sit kontor...  

Anmeld

16. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

NU er jeg HELT sikker på det virker, efter dit 'hep hep heeep'   

Hahaha Det håber jeg!

Lad mig hører fra dig! >:<

Anmeld

20. november 2010

Louisiana

Millebille skriver:

Hahaha Det håber jeg!

Lad mig hører fra dig! >:<

JEG HAR ÆGLØSNIIIIIIIIIIIING!!!

Jubiiiihuuuuuuuu

Anmeld

20. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

JEG HAR ÆGLØSNIIIIIIIIIIIING!!!

Jubiiiihuuuuuuuu

SUPEEEEER! Hvor er det bare dejligt! Masser af baby-støv til jer! KOM IGANG!   Det er dejligt det er søndag imorgen!

fingre!

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Millebille skriver:

SUPEEEEER! Hvor er det bare dejligt! Masser af baby-støv til jer! KOM IGANG!   Det er dejligt det er søndag imorgen!

fingre!

Jaaaaaa!! Det er bare så FEDT! Jeg VIRKER!!  Yes, så skal der bare laves babyes!!  Gerne et par

Er HELT sikker på, at dit babystøv virker, nu når dit heppen for ægløsning virkede  

Anmeld

21. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Jaaaaaa!! Det er bare så FEDT! Jeg VIRKER!!  Yes, så skal der bare laves babyes!!  Gerne et par

Er HELT sikker på, at dit babystøv virker, nu når dit heppen for ægløsning virkede  

Jeg må være magisk!

Men jeg kan slet ikke forstå hvorfor du har tid til at svare mig her på den her tid, du skal jo lave babyer!

Jeg hepper rigtigt meget, og sender masser af babystøv til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.