Livsfarlig fangst/ Deadlieste catch... hvem ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

mariamiss6

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at jeg læste, at det var... et "stroke". Ok, hvor international er jeg lige, Sidney Lee?? Kan lige pludselig ikke huske, hvad det er på dansk... 

Ved ikke, om jeg tør se afsnittet, når det engang kommer.
Jeg læste, at de faktisk troede, at han var i bedring og den ene søn var på hospitalet for at besøge ham.

Far Phil kysser sin hånd og aer så sønnen på kinden med den. Sønnen bøjer sig ned og kysser faren på panden. 
Dét fik mig til at bryde sammen. Det er så sørgeligt.

hahahahha det med at være FOR international kender jeg faktisk lidt godt

Stroke er (ja for nu smittede det jo tsk tsk) hjertestop/slagtilfælde....

Sørgerlig historie altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

Aj åh nej dog... Hvad døde han af? ved du det?

Han døde af et hjertetilfælde, men han døde derhjemme.. 

Anmeld

4. november 2010

mariamiss6

N&J skriver:

Han døde af et hjertetilfælde, men han døde derhjemme.. 

tak for hjælpen...

Anmeld

4. november 2010

SiLiMiMa

N&J skriver:

Ja, hvem ser den serie hvor de fisker efter krabber... eller er det kun mig der er mærkelig???

JEPS!!

Min kæreste startede med at se den og til først tænkte jeg ...krabbe-fiskere?? GAAAAAAB men så blev jeg lige så stille "fanget" af serien og nu ser jeg den hver gang sammen med kæresten og elsker den!!... min favorit er Sig Hansen

knus heise - R.I.P Phil........

Anmeld

4. november 2010

SiLiMiMa

Har de vist det afsnit om kaptajnen Phils død endnu?

ja, det så vi sidste tirsdag (man så josh ringe til jake for at fortælle ham, at de havde mistet deres far  og igår (optaget fra tirsdag) så vi da de andre kaptajner fik det at vide....så sørgeligt.... de var meget rørte......

Anmeld

4. november 2010

KarinaIda

N&J skriver:

Ja, hvem ser den serie hvor de fisker efter krabber... eller er det kun mig der er mærkelig???

Herhjemme ser vi det skam også.. Synes det er dybt facinerende at de bliver ved med og udsætte sig for den farer og hold da k.... nogle krabber de får op var....

Anmeld

4. november 2010

Karo

os mig

Anmeld

4. november 2010

Mussi30

Jeg så de allerførste programmer dengang det startede på Discovery

Men efter jeg har fundet manden i mit liv, som så faktisk arbejder på søen, kan jeg slet ikke holde ud at se det Jeg får alle mulige dommedagstanker, når jeg ser det fordi det er så voldsomt et job.

Så nu krydser vi bare fingre for at han snart kan få et arbejde i land

Anmeld

4. november 2010

N&J

goodiedk skriver:

Jeg så de allerførste programmer dengang det startede på Discovery

Men efter jeg har fundet manden i mit liv, som så faktisk arbejder på søen, kan jeg slet ikke holde ud at se det Jeg får alle mulige dommedagstanker, når jeg ser det fordi det er så voldsomt et job.

Så nu krydser vi bare fingre for at han snart kan få et arbejde i land

Det tror jeg heller jeg kunne så... skræmmende når det faktisk er virkelighed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.