Livsfarlig fangst/ Deadlieste catch... hvem ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.228 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. november 2010

N&J

Ja, hvem ser den serie hvor de fisker efter krabber... eller er det kun mig der er mærkelig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Joan ( Smallie )

Nej jeg ser det også. Syntes det er vildt hvad de udsætter sig selv for.

Anmeld

2. november 2010

Hvem?

N&J skriver:

Ja, hvem ser den serie hvor de fisker efter krabber... eller er det kun mig der er mærkelig???

Jeg ser det skam også, syntes det er viiildt facinerende, og hold da k*** nogle kongekrabber de sommetider får fat i - syntes det er et imponerende program

Anmeld

2. november 2010

N&J

Det er mega spændende, og ja lige nu er jeg igang med den sidste season, og ja der er drama for alle pengene.. forstår heller ikke helt at de vil have det job, men er samtidigt så dybt fasineret..  

Anmeld

2. november 2010

N&J

SanneBoe skriver:

Jeg ser det skam også, syntes det er viiildt facinerende, og hold da k*** nogle kongekrabber de sommetider får fat i - syntes det er et imponerende program

Ja, jeg tror jeg var løbet skrigende bort i frygt for at blive bidt.. de er godt nok store.. 

Anmeld

2. november 2010

Hvem?

N&J skriver:

Ja, jeg tror jeg var løbet skrigende bort i frygt for at blive bidt.. de er godt nok store.. 

Phu ha, jeg skulle slet slet ikke i nærheden af sådan én, tror jeg ville falde død om, mindes de sagde at de større af dem vejede 3 kg, iiiiaaak - fy føj da - jeg kommer hvert fald aldrig til at arbejde med dem - kan ikke engang holde en død fisk - phhhhuuu.....

Anmeld

2. november 2010

Maria-s

Hehe jeg ser det også en gang imellem

Jeg er også fan af Top Gear! (hvilket vel også ikke lige er et typisk "pige" program)

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

N&J skriver:

Nej nej, det er ikke kun dig, der er mærkelig Jeg ser det skam også med manden. Det var min svigerfar som fik os hooked på det - han er erhvervsfisker, og fisker meget jomfruhummer.

Faktisk vild spændene Kan godt lide de sidste par afsnit hvor de viser "bag kameraet"

Anmeld

2. november 2010

N&J

Isabeau2206 skriver:

Nej nej, det er ikke kun dig, der er mærkelig Jeg ser det skam også med manden. Det var min svigerfar som fik os hooked på det - han er erhvervsfisker, og fisker meget jomfruhummer.

Faktisk vild spændene Kan godt lide de sidste par afsnit hvor de viser "bag kameraet"

Dem har jeg ikke set endnu, har set "reklamer" for det.. dem må jeg få set.. 

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

Noooo. Det er den fedeste serie Hvor sendes den nu? Så den førhen på Discovery...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.