Livsfarlig fangst/ Deadlieste catch... hvem ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

N&J

SanneBoe skriver:

Phu ha, jeg skulle slet slet ikke i nærheden af sådan én, tror jeg ville falde død om, mindes de sagde at de større af dem vejede 3 kg, iiiiaaak - fy føj da - jeg kommer hvert fald aldrig til at arbejde med dem - kan ikke engang holde en død fisk - phhhhuuu.....

Jeg havde min datter med på fiskeri- og søfartsmuseumet i esbjerg, og havde det ikke fantastisk godt ved bare at holde en lille bitte krabbe i hånden (var bange for den ville nive) så en 3 kg kæmpekrabbe..  hjælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

millapigen

ser det også... elsker det program

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

N&J skriver:

Det er mega spændende, og ja lige nu er jeg igang med den sidste season, og ja der er drama for alle pengene.. forstår heller ikke helt at de vil have det job, men er samtidigt så dybt fasineret..  

Der er jo penge lortet

Anmeld

2. november 2010

N&J

Baagøe skriver:

Noooo. Det er den fedeste serie Hvor sendes den nu? Så den førhen på Discovery...

Jeg så den først på 3+ tror jeg nok, der går den vist stadig, bliver ør i bolden af den danske specker på discovery, så fandt den på nettet.. så får livsfarlig fangst i voldsomme mængder.. 

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

N&J skriver:

Jeg så den først på 3+ tror jeg nok, der går den vist stadig, bliver ør i bolden af den danske specker på discovery, så fandt den på nettet.. så får livsfarlig fangst i voldsomme mængder.. 

Where - do share

Anmeld

2. november 2010

ekzunz

Den ser jeg også - jeg elsker alle de der mærkelig serier på Discovery og National Geographic. Herhjemme er vi jo meget kede af at de ikke længere sender Scrapheap Challenge...

Jeg fatter bare ikke at de tør stå på det skib i det vejr..... Jeg tror jeg ville være mere bange for at falde i det iskolde vand end for at blive bidt af en krabbe

Anmeld

2. november 2010

N&J

Znuzke skriver:

Den ser jeg også - jeg elsker alle de der mærkelig serier på Discovery og National Geographic. Herhjemme er vi jo meget kede af at de ikke længere sender Scrapheap Challenge...

Jeg fatter bare ikke at de tør stå på det skib i det vejr..... Jeg tror jeg ville være mere bange for at falde i det iskolde vand end for at blive bidt af en krabbe

Hvad er scrapheap challenge??? 

Jeg ville aldrig nå ud på dækket så søsyg tror jeg jeg ville være.. 

Anmeld

2. november 2010

ekzunz

N&J skriver:

Hvad er scrapheap challenge??? 

Jeg ville aldrig nå ud på dækket så søsyg tror jeg jeg ville være.. 

Jamen det var jo et helt fantastisk program hvor 2 hold konkurrerede mod hinanden på en stor skrotplads. Så skulle de bygge fx. en hoovercraft, en katapult og alt muligt andet - selvfølgelig på tid..... Det var meget imponerende hvad de kunne lave af ingenting..... totalt nørdet program....

Anmeld

2. november 2010

Persille83

herhjemme ser vi det hver tirsdag

Anmeld

2. november 2010

Ranarupta

Har de vist det afsnit om kaptajnen Phils død endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.