mad til den 30/8 forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2008

Lise

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te [blå]Mette[/blå] pandekager (lise) tilbehør til pandekager - Lise boller [grøn] (Maria - Mary)[/grøn] brød [rød]Anja[/rød] lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør [blå]Mette[/blå] ost [blå]Mette[/blå] pålægshokolade [grøn](Maria - Mary)[/grøn] frugt [f]Birgitte[/f] grønt- evt i stave youghurt [f]Birgitte[/f] müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade [f]Birgitte[/f] mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har sat mig på brød - hvor meget skal jeg tage med ? Et par rugbrød og et par franskbrød/specialbrød ?? Spiser jeres små guldklumper alm rugbrød eller ?? Anja [/citat] Simon spiser stadig mørkt rugbrød uden kerner (efter en episode i Italien hvor han måtte vendes med bunden i vejret 8( ) Men hvis han er den eneste tager jeg bare selv en skive med... Jeg tager noget med til at putte på pandekagerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Helle30

Sofie spiser det brød, vi andre spiser.

- Helle

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

kaffe/te: Mette

pandekager: Lise

tilbehør til pandekager ...........................

boller: (Maria - Mary)

brød : Anja

lidt pålæg: Helle

smør: Mette

ost: Mette

pålægshokolade: (Maria - Mary)

frugt*: Birgitte

grønt- evt i stave: Susan

youghurt: Birgitte

müsli: Helle

bacon:

æg - røræg:

små pølser:

juice: Helle

marmelade: Birgitte

Jeg synes alle der kommer skal ta lidt med, hvem mangler vi at høre fra. Så må nogle af jer lige afgive lidt.. :P

Susan

Anmeld

12. august 2008

Ny mor

Susan, hvorfor er der * ved frugt ?

Susan1978 skriver:

kaffe/te: Mette

pandekager: Lise

tilbehør til pandekager ...........................

boller: (Maria - Mary)

brød : Anja

lidt pålæg: Helle

smør: Mette

ost: Mette

pålægshokolade: (Maria - Mary)

frugt*: Birgitte

grønt- evt i stave: Susan

youghurt: Birgitte

müsli: Helle

bacon:

æg - røræg:

små pølser:

juice: Helle

marmelade: Birgitte

Jeg synes alle der kommer skal ta lidt med, hvem mangler vi at høre fra. Så må nogle af jer lige afgive lidt.. :P

Susan

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

Det er en fejl.. sorry.. og jeg ku ikke finde ud af at kopiere jeres fine liste med farver uden at den ville citere 20 indlæg, det gad jeg ik..

Anmeld

17. august 2008

Tut

Hiver den lige op :D

Anmeld

18. august 2008

Susan1978

jeg synes der mangler en del at skrive sig på eller er det bare mig?

Anmeld

18. august 2008

Tikki

Halløj også på dette indlæg - jeg mangler, fordi jeg først lige er hjemvendt fra ferie, så har ikke været på og set jeres beskeder....men hvad mangler der....var det tilbehør til pandekager?? Og hvad er det så..sirup eller? :P Bare kast et eller andet i hovedet på mig - jeg skal nok tage det med :D

Anmeld

18. august 2008

Helle30

Jeanette skriver:

Halløj også på dette indlæg - jeg mangler, fordi jeg først lige er hjemvendt fra ferie, så har ikke været på og set jeres beskeder....men hvad mangler der....var det tilbehør til pandekager?? Og hvad er det så..sirup eller? :P Bare kast et eller andet i hovedet på mig - jeg skal nok tage det med :D

I mit hovede er tilbehør til pandekager noget med syltetøj - eller marmelade (hvad var nu forskellen, Birgitte?). - Men sirup har jeg da set, at nogen spiser på/til.
Jeg synes, Tut skal fordele de sidste ting. - Hun er koordinator med totalt overblik(C):P

- Helle, som også synes, der mangler nogen(?)

Anmeld

19. august 2008

Tikki

hiver den lige op igen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.