mad til den 30/8 forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Susan1978

jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te (synes måske bare mette tager den :D) pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller brød lidt pålæg smør ost pålægshokolade frugt grønt- evt i stave youghurt müsli bacon æg - røræg små pølser juice marmelade mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Lise

Jeg synes det lyder helt fantastisk Susan - kan ikke umiddelbart finde på mere... :)

Anmeld

10. august 2008

Mary

Jeg vil da gerne bage nogle lækre havregrynsboller til at tage med :)

Anmeld

11. august 2008

Helle30

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te (synes måske bare mette tager den :D) pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller brød lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør ost pålægshokolade frugt grønt- evt i stave youghurt müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har tilføjet mig på listen med rød. - Har slet ikke styr på, hvor mange vi bliver, så jeg aner ikke, om mit bidrag er rimeligt eller for lidt (andelsmæssigt). - Helle

Anmeld

11. august 2008

Susan1978

så vidt jeg ved så blev vi en 10 stykker.. ?

hvor er alle andre henne.. hvorfor svarer i ikke??

Susan

Anmeld

11. august 2008

Tut

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te (synes måske bare mette tager den :D) pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller brød lidt pålæg smør [rød]Mette[/rød] ost [rød]Mette[/rød] pålægshokolade [rød]Mette[/rød] frugt grønt- evt i stave youghurt müsli bacon æg - røræg små pølser juice marmelade mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Så er jeg noteret med rødt.

Anmeld

11. august 2008

Mary

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te (synes måske bare mette tager den :D) pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller [grøn] (Maria - Mary)[/grøn] brød lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør ost pålægshokolade [grøn](Maria - Mary)[/grøn] frugt grønt- evt i stave youghurt müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har tilføjet mig på listen med rød. - Har slet ikke styr på, hvor mange vi bliver, så jeg aner ikke, om mit bidrag er rimeligt eller for lidt (andelsmæssigt). - Helle [/citat] Så er jeg grøn :)) Hvis jeg skal have mere med, skal det helst være noget der er til at fragte under en klapvogn på en tur der tager 2 timer i tog :-o Så ikke nogle kølevarer til mig :D

Anmeld

11. august 2008

Tut

[citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te [blå]Mette[/blå] pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller [grøn] (Maria - Mary)[/grøn] brød lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør [blå]Mette[/blå] ost [blå]Mette[/blå] pålægshokolade [grøn](Maria - Mary)[/grøn] frugt grønt- evt i stave youghurt müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har tilføjet mig på listen med rød. - Har slet ikke styr på, hvor mange vi bliver, så jeg aner ikke, om mit bidrag er rimeligt eller for lidt (andelsmæssigt). - Helle [/citat] Så er jeg grøn :)) Hvis jeg skal have mere med, skal det helst være noget der er til at fragte under en klapvogn på en tur der tager 2 timer i tog :-o Så ikke nogle kølevarer til mig :D[/citat] Så er jeg blå, så må i andre citere dette her og krive jer påså vi har alle navnene på én. Glæder mig til at se jer tøser :-) Mette

Anmeld

11. august 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te [blå]Mette[/blå] pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller [grøn] (Maria - Mary)[/grøn] brød lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør [blå]Mette[/blå] ost [blå]Mette[/blå] pålægshokolade [grøn](Maria - Mary)[/grøn] frugt [f]Birgitte[/f] grønt- evt i stave youghurt [f]Birgitte[/f] müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade [f]Birgitte[/f] mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har tilføjet mig på listen med rød. - Har slet ikke styr på, hvor mange vi bliver, så jeg aner ikke, om mit bidrag er rimeligt eller for lidt (andelsmæssigt). - Helle [/citat] Så er jeg grøn :)) Hvis jeg skal have mere med, skal det helst være noget der er til at fragte under en klapvogn på en tur der tager 2 timer i tog :-o Så ikke nogle kølevarer til mig :D[/citat] Så er jeg blå, så må i andre citere dette her og krive jer påså vi har alle navnene på én. Glæder mig til at se jer tøser :-) Mette [/citat] Så har jeg sat mig på ;-) Birgitte

Anmeld

11. august 2008

Anja

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mary skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] jeg prøver lige at lave en liste over hvad vi kunne tage med.. nogle synes brunchen lyder godt.. så det går jeg lige ud fra.. ;) så kan i skrive jer på.. kaffe/te [blå]Mette[/blå] pandekager (lise) tilbehør til pandekager boller [grøn] (Maria - Mary)[/grøn] brød [rød]Anja[/rød] lidt pålæg [rød]Helle[/rød] smør [blå]Mette[/blå] ost [blå]Mette[/blå] pålægshokolade [grøn](Maria - Mary)[/grøn] frugt [f]Birgitte[/f] grønt- evt i stave youghurt [f]Birgitte[/f] müsli [rød]Helle[/rød] bacon æg - røræg små pølser juice [rød]Helle[/rød] marmelade [f]Birgitte[/f] mangler der noget?? Susan som skal på besøg nu, men bare har lyst til at ligge på sofaen.. den tid på måneden.. :'([/citat] Jeg har tilføjet mig på listen med rød. - Har slet ikke styr på, hvor mange vi bliver, så jeg aner ikke, om mit bidrag er rimeligt eller for lidt (andelsmæssigt). - Helle [/citat] Så er jeg grøn :)) Hvis jeg skal have mere med, skal det helst være noget der er til at fragte under en klapvogn på en tur der tager 2 timer i tog :-o Så ikke nogle kølevarer til mig :D[/citat] Så er jeg blå, så må i andre citere dette her og krive jer påså vi har alle navnene på én. Glæder mig til at se jer tøser :-) Mette [/citat] Så har jeg sat mig på ;-) Birgitte [/citat] Jeg har sat mig på brød - hvor meget skal jeg tage med ? Et par rugbrød og et par franskbrød/specialbrød ?? Spiser jeres små guldklumper alm rugbrød eller ?? Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.