Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Heidisbebs

Hvis du er interesseret, så har jeg 2 kasser med nupo suppe( kylling og grøntsag), har kun selv taget et brev og fandt ud af at jeg ikke kunne lide det? der er ialt 12 portioner i den ene og 11 i den anden ?????????????????? 150 kr for det hele ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

B&J

Heidi Tobiasen skriver:

Hvis du er interesseret, så har jeg 2 kasser med nupo suppe( kylling og grøntsag), har kun selv taget et brev og fandt ud af at jeg ikke kunne lide det? der er ialt 12 portioner i den ene og 11 i den anden ?????????????????? 150 kr for det hele ...

Jeg vil lige høre den 16 hvad de siger om mit forløb inden jeg bare køber for skriver med en der har været det igennem og han siger det er alt for tidligt hvis jeg først skal have min operation om et år...  ellers tak

Anmeld

3. november 2010

Chillien

B&J skriver:

hvor er du sød jeg skal min tabe mig 10kg så jeg kan få den operation.. glæder mig så mit liv kan blive noget andet og en god start for mig og min kæreste og søn

Er det sådan en gastrisk bypass? Kender en der fik sådan en og det har gjort rigtig meget godt for hende..

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Er det sådan en gastrisk bypass? Kender en der fik sådan en og det har gjort rigtig meget godt for hende..

nemlig og ja alle jeg har skrevet med snakket med har det gået super godt og tænk af være 30kg letter eller mere det vil lette hele min hverdag også bare frem af så motion center i morgen er det min tur hihihihih

Anmeld

3. november 2010

Chillien

B&J skriver:

nemlig og ja alle jeg har skrevet med snakket med har det gået super godt og tænk af være 30kg letter eller mere det vil lette hele min hverdag også bare frem af så motion center i morgen er det min tur hihihihih

Det tror jeg også bare du bliver virkelig glad for..! Betaler man egentlig sådan noget selv?

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Det tror jeg også bare du bliver virkelig glad for..! Betaler man egentlig sådan noget selv?

Nej men de har snakket om det af man selv skal til af betale det... nej det er noget man søger om når man har en bmi over 40

Anmeld

3. november 2010

Chillien

B&J skriver:

Nej men de har snakket om det af man selv skal til af betale det... nej det er noget man søger om når man har en bmi over 40

Oka.. Men er sikker på du ikk bliver skuffet

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Oka.. Men er sikker på du ikk bliver skuffet

det tror jeg heller ikke

Anmeld

3. november 2010

oerbaek

jeg har også prøvet nupo og for mig smager det altså bare mega grimt, men jeg tog det alligevel og tabte mig faktisk rigtig meget på det, for mig var det en god "kick start"

Anmeld

3. november 2010

Mor til prinsessen :-)

altaå... jeg har ikke som sådan brugt nupo til at tabe mig... Det var mere en nem måde at få noget mad ned om morgene. (jeg er såååå dårlig til at spise, og har virkelig ingen lyst til at spise noget.) Så det var nemt lige at drikke sådan en :-)

Men nogle siger det er noget fis, og andre siger det virker. Jeg tror mere du bare selv skal prøve og så se hvad du synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.