Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

B&J

Low skriver:

Jeg kigger med. Jeg kunne godt finde på at prøve det.. jeg mangler at tabe mig 10-15 kg synes jeg selv

det er bare super håber vi kan finde ud af noget omkring nupo ellers må jeg lige ringe der ind og høre hvordan og hvorledes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

B&J

nutche skriver:

min veninde har stor succes med det, hun taber sig et kilo om ugen, og synes det smager godt

Det lyder jo dejligt.... også noget motion oven i ja så kunne det sikkert nok lykkes...

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Nej men sys absolut ikke det føles som om det fylder ret meget i maven... Jeg ku giodt drikke sådan en protion og stadig føle mig sulten bagefter..Det er selvfølgelig bare sådan det virker på mig... Men har helt klart fået mere ud af at spise mindre og sundere end jeg har af Nupo... Og det er også sjovere at tabe sig når det man indtager rent faktisk smager godt.. Så føler man ikk man mister noget...

Nej men det er jo det gode nogle syntes det smager godt og de indtager også mad efter en plan også nogle måltider tager de nupo og man skal jo heller ikke føle sig mæt men føle der er en bund til næste måltid man skal jo spise 6gange om dagen

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Det lyder jo dejligt.... også noget motion oven i ja så kunne det sikkert nok lykkes...

ja så skal det nok lykkedes

Anmeld

3. november 2010

th

Hej Alle sammen

Jeg har også prøvet nupo, fy for den, det  kunne jeg ikke li. MEn jeg startede i maj måned ved de danske vægtkonsulenter og har tabt 15 kilo nu. har stået lidt stille de sidste 2 måned, da jeg har haft meget at se til og skulle en masse i weekenderne med fest osv. samt at jeg var så heldig at blive gravid i oktober.

Synes deres program er godt, da kosten varriere meget og man man spise en masse forskellige ting.

Anmeld

3. november 2010

B&J

th skriver:

Hej Alle sammen

Jeg har også prøvet nupo, fy for den, det  kunne jeg ikke li. MEn jeg startede i maj måned ved de danske vægtkonsulenter og har tabt 15 kilo nu. har stået lidt stille de sidste 2 måned, da jeg har haft meget at se til og skulle en masse i weekenderne med fest osv. samt at jeg var så heldig at blive gravid i oktober.

Synes deres program er godt, da kosten varriere meget og man man spise en masse forskellige ting.

Ja men øv øv den virker ikke på mig har prøvet i et helt år... men nu må jeg jo prøve af bestille deres prøve pak hvis det er den koster 130kr og hvis jeg ikke kan lige det så er det jo ikke så slemt og der er en masse forskellige smag imellem

Anmeld

3. november 2010

Chillien

B&J skriver:

Nej men det er jo det gode nogle syntes det smager godt og de indtager også mad efter en plan også nogle måltider tager de nupo og man skal jo heller ikke føle sig mæt men føle der er en bund til næste måltid man skal jo spise 6gange om dagen

Hehe jamn go for it...

Jeg har bare personligt stadig traumer fra det .. Brugte det med kakao og har det stadig svært med bare at drikke kakakopulver... Og kan virkelig ikk lide jordbærmilkshake efter jeg prøvede det... Men så har du ihvertfald et synspunkt i den anden ende af skalaen også

Held og lykke med projektet.. Håber du bliver gladere for det end jeg har været

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Hehe jamn go for it...

Jeg har bare personligt stadig traumer fra det .. Brugte det med kakao og har det stadig svært med bare at drikke kakakopulver... Og kan virkelig ikk lide jordbærmilkshake efter jeg prøvede det... Men så har du ihvertfald et synspunkt i den anden ende af skalaen også

Held og lykke med projektet.. Håber du bliver gladere for det end jeg har været

ja men nu må jeg se skal først ha snakke med sygehuset om det så vi kan tage den der fra.... om det er noget jeg skal eller ikke skal

Anmeld

3. november 2010

Chillien

B&J skriver:

ja men nu må jeg se skal først ha snakke med sygehuset om det så vi kan tage den der fra.... om det er noget jeg skal eller ikke skal

Nåhja men du skal da have god energi herfra Så hele projekt slank lykkes

Anmeld

3. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Nåhja men du skal da have god energi herfra Så hele projekt slank lykkes

hvor er du sød jeg skal min tabe mig 10kg så jeg kan få den operation.. glæder mig så mit liv kan blive noget andet og en god start for mig og min kæreste og søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.