Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. november 2010

B&J

hej alle sammen

nogle der kan fortælle om nupo og har det virket på jer og ja ellers andre ting i kan fortælle

Mange knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mi

B&J skriver:

hej alle sammen

nogle der kan fortælle om nupo og har det virket på jer og ja ellers andre ting i kan fortælle

Mange knus her fra

Min veninde har startet sin "kur" med det, og det hjalp hende over de første par uger, så hun ikke længere var så fokuseret på mad og slik

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. november 2010

B&J

MarianneSonne skriver:

Min veninde har startet sin "kur" med det, og det hjalp hende over de første par uger, så hun ikke længere var så fokuseret på mad og slik

Marianne

www.stjerneleg.dk

nemlig og jeg ved jeg skal til af tabe mig mindst 10kg måske mere og tror måske det kunne hjælpe mig men er ikke sikker håber virkelig jeg kan få nogle gode råd for en ny begynder

Anmeld

2. november 2010

Chillien

Jeg sys det smager ÆKELT.. Og så vil jeg meget hellere erstatte et måltid med noget rugbrød og nogle dampet grøntsager og et stort glas vand, for sys ikk det kræver mere vilje at spise ordentligt end at erstatte et måltid med noget fesent milkshake agtigt snask...

Vil slet ikk anbefale det...

Anmeld

2. november 2010

B&J

Chillien skriver:

Jeg sys det smager ÆKELT.. Og så vil jeg meget hellere erstatte et måltid med noget rugbrød og nogle dampet grøntsager og et stort glas vand, for sys ikk det kræver mere vilje at spise ordentligt end at erstatte et måltid med noget fesent milkshake agtigt snask...

Vil slet ikk anbefale det...

Nej men problemet er jeg er en stor pige og jeg har brug for af tabe de kg inden jeg skal have min operation... og hvis det var vejen frem for en der er glad for mad ja det er ikke nemt bare af spise et bugbrød og kogte grønsager desværre

Anmeld

2. november 2010

Chillien

B&J skriver:

Nej men problemet er jeg er en stor pige og jeg har brug for af tabe de kg inden jeg skal have min operation... og hvis det var vejen frem for en der er glad for mad ja det er ikke nemt bare af spise et bugbrød og kogte grønsager desværre

Nej men sys absolut ikke det føles som om det fylder ret meget i maven... Jeg ku giodt drikke sådan en protion og stadig føle mig sulten bagefter..Det er selvfølgelig bare sådan det virker på mig... Men har helt klart fået mere ud af at spise mindre og sundere end jeg har af Nupo... Og det er også sjovere at tabe sig når det man indtager rent faktisk smager godt.. Så føler man ikk man mister noget...

Anmeld

2. november 2010

wamse

B&J skriver:

hej alle sammen

Mange knus her fra

Jeg har før tabt mig ca 10 kg på nupo Jeg kan godt føle mig mæt på det, og synes den med jordbær smager bedst.

Anmeld

2. november 2010

Low

Jeg kigger med. Jeg kunne godt finde på at prøve det.. jeg mangler at tabe mig 10-15 kg synes jeg selv

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

min veninde har stor succes med det, hun taber sig et kilo om ugen, og synes det smager godt

Anmeld

3. november 2010

B&J

wamse skriver:

Jeg har før tabt mig ca 10 kg på nupo Jeg kan godt føle mig mæt på det, og synes den med jordbær smager bedst.

Ja tror også hvis man bruger den rigtigt kur kan man tabe sig meget det kunne jo være lækkert også er man klar på af leve af det lette og ikke så meget rugbrød og kartofler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.