Wow det er kæmpebabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

ChatH

mullesmith2 skriver:

det er skønt ja  hvor længe var i på sygehuset så??

vi var der 4 dage. de var super fine og var hverken på børneafdeling eller noget andet de var bare sammen med os. vi måtte være der 5 dage pga. tvillinger og førstegangsfødende men 4 dage var nok for os så tog vi hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

mullesmith2

Chatarina skriver:

vi var der 4 dage. de var super fine og var hverken på børneafdeling eller noget andet de var bare sammen med os. vi måtte være der 5 dage pga. tvillinger og førstegangsfødende men 4 dage var nok for os så tog vi hjem

Ej hvor dejligt  giver mig ro i sindet, jeg vil også bare så gerne hurtigt hjem og selv klare det hele og finde ud af det. Jeg er bare blevet vildt træt af folk der vil fortælle en hvordan man skal gøre og sådan, vil bare selv altså hehe

Anmeld

3. november 2010

piadas

Wauw - jeg er godt nok imponeret. Jeg gad godt se din mave live!! Super at de er så store! jeg kan godt forstå din tålmodighed er ved at være opbrugt!

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Var til den sidste scanning idag inden kejsersnittet her d.18.

Alt er bare perfekt både med mig og med drengene i maven, de vejer nu 2750g og 3060g og jeg er jo kun i uge 35+1 idag.... det er helt vildt og lægen var meget imponeret over mig, hun sagde jeg var god til at være gravid hehe

Er så stolt af mine drenge de klare sig så flot derinde og bliver så store. De ligger lige over gennesnittet på vægtkurven for hvad "ene"børn vejer på det her tidspunkt. Men det er bare en fordel for dem når de skal ud om nu kun 16 dage

Undrer mig slet ikke med den kæmpe mave du render rundt med. Jo større, jo bedre

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

Baagøe skriver:

Undrer mig slet ikke med den kæmpe mave du render rundt med. Jo større, jo bedre

nej det er da rart at vide det er baby der ligger derinde og ikke bare fedt hehe

Tror godt jeg kan pakke de to sparkedragter i str.40 og de to sæt tøj i 44 ud af tasken vi skal have med på sygehuset når det sker... De kommer jo ikke i så småt tøj hehe (heldigvis)

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

nej det er da rart at vide det er baby der ligger derinde og ikke bare fedt hehe

Tror godt jeg kan pakke de to sparkedragter i str.40 og de to sæt tøj i 44 ud af tasken vi skal have med på sygehuset når det sker... De kommer jo ikke i så småt tøj hehe (heldigvis)

Ja, du kan vist roligt starte med str. 50

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

Baagøe skriver:

Ja, du kan vist roligt starte med str. 50

Fantastisk  så får jeg også lov at pakke tasken en gang mere og kigge på alt babytøjet hehe det er så hyggeligt.

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Fantastisk  så får jeg også lov at pakke tasken en gang mere og kigge på alt babytøjet hehe det er så hyggeligt.

Jaaa

Anmeld

3. november 2010

<3

Flot vægt! Dejligt at høre!

Jamen klap dig selv på skulderen og send en kærlig tanke til din moderkage som må være super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.