Wow det er kæmpebabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. november 2010

mullesmith2

Var til den sidste scanning idag inden kejsersnittet her d.18.

Alt er bare perfekt både med mig og med drengene i maven, de vejer nu 2750g og 3060g og jeg er jo kun i uge 35+1 idag.... det er helt vildt og lægen var meget imponeret over mig, hun sagde jeg var god til at være gravid hehe

Er så stolt af mine drenge de klare sig så flot derinde og bliver så store. De ligger lige over gennesnittet på vægtkurven for hvad "ene"børn vejer på det her tidspunkt. Men det er bare en fordel for dem når de skal ud om nu kun 16 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Valle81

mullesmith2 skriver:

Alt er bare perfekt både med mig og med drengene i maven, de vejer nu 2750g og 3060g og jeg er jo kun i uge 35+1 idag.... det er helt vildt og lægen var meget imponeret over mig, hun sagde jeg var god til at være gravid hehe

Er så stolt af mine drenge de klare sig så flot derinde og bliver så store. De ligger lige over gennesnittet på vægtkurven for hvad "ene"børn vejer på det her tidspunkt. Men det er bare en fordel for dem når de skal ud om nu kun 16 dage

Wauw:0)

Der er ikke noget at sige til at din mave er stuuuuuur:0)

Sikke nogle du bærer på, de vil bare frem i livet - tænk sig - du kommer til at få to gennemsnitsbabyer - lige efter bogen. Det er jo fantastisk:0)

Der er ikke mange der kan prale af det:0)

Hjertelig tillykke med dine sunde og raske drenge:0)

Anmeld

2. november 2010

VIPpigen

Hvor er det en kanon besked. Så er de godt rustet til når de kommer ud... Super fin vægt. Er spændt på at se dem når de kommer til verden

Anmeld

2. november 2010

mullesmith2

Ja det er simpelthen imponerende altså... hehe hvem havde troet man kunne lave to så store babyer på engang hihi er så glad for at alt er som det skal være.  Hvis jeg skulle gå til uge 40 ville de helt sikkert komme op på en kampvægt på 4,5kg stykket med den fart de skyder. Puuuha

Anmeld

2. november 2010

Mette.

mullesmith2 skriver:

Hvor er det skønt de trives så godt inde i hulen.  Og hvor er det spændende de kommer ud til jer lige om lidt.

Det er forresten en ret god dag d. 18/11 - nemlig min fødselsdag også.

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

mullesmith2 skriver:

Hvor er det dejligt for jer  Det må gi rigtig ro i sindet, at vide alt er ok.

Held og lykke med det og dem

Anmeld

2. november 2010

dithmer

mullesmith2 skriver:

Hold da fast en flot vægt de har, og så når der er to af slagsen. Så skal vi kommende mødre som bærer et stk. baby vist ikke klage over tyngden. God dag den 18. Det er min termin.

Anmeld

2. november 2010

SiLiMiMa

dejligt at høre

glæder mig til at se billeder af de 2 små, når de MEGET SNART kommer ud af deres fine hule!!!

held og lykke - jeg synes,  du er MEGA-SEJ!!!

knus heise

Anmeld

2. november 2010

mullesmith2

Ja det er virkelig fedt de tager så godt på derinde, sunde og raske drenge  fantastisk det er det bare...

Anmeld

2. november 2010

Svenne

Ej, hvor dejligt!! Det er godt nok flot!! Du kan godt være stolt

Må man spørge, hvorfor du skal have kejsersnit og hvorfor allerede om 14 dage? Selvom det jo ingenting gør, når dine drenge er så store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.