Wow det er kæmpebabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

mullesmith2

Svenne skriver:

Ej, hvor dejligt!! Det er godt nok flot!! Du kan godt være stolt

Må man spørge, hvorfor du skal have kejsersnit og hvorfor allerede om 14 dage? Selvom det jo ingenting gør, når dine drenge er så store

Ja det må du gerne spørge om men jeg kan ikke give noget ordetnligt svar selvom jeg selv har spurgt om det flere gange hvorfor de anbefaler det er sådan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Var til den sidste scanning idag inden kejsersnittet her d.18.

Alt er bare perfekt både med mig og med drengene i maven, de vejer nu 2750g og 3060g og jeg er jo kun i uge 35+1 idag.... det er helt vildt og lægen var meget imponeret over mig, hun sagde jeg var god til at være gravid hehe

Er så stolt af mine drenge de klare sig så flot derinde og bliver så store. De ligger lige over gennesnittet på vægtkurven for hvad "ene"børn vejer på det her tidspunkt. Men det er bare en fordel for dem når de skal ud om nu kun 16 dage

Wauu - Dejligt med store drenge....

Nu er der ikke længe tilbage, håber du fået vendet dig til tanken om kejsersnit

Her kom vores drenge til verden uge 35+3 og vejede 2905 & 3395, så også nogle kæmpe drenge her..

Dine når jo nok og tage lidt mere på endnu - glæder mig til at se dem

Anmeld

3. november 2010

DK

Ejjj hvor skønt og dejligt for jer!! Du ER jo super god til at være en gravid tvillingemor, selv om kroppen knokler der ud af på højtryk!

Jamen så skal de næste 14 dage jo bare gå, og så er det jeres tur!!

Uhhh så spændende!!

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

bullerbassen skriver:

Wauu - Dejligt med store drenge....

Nu er der ikke længe tilbage, håber du fået vendet dig til tanken om kejsersnit

Her kom vores drenge til verden uge 35+3 og vejede 2905 & 3395, så også nogle kæmpe drenge her..

Dine når jo nok og tage lidt mere på endnu - glæder mig til at se dem

Øj ja det var også nogen store basser må jeg sige  Jeg ville ikke være ked af hvis de kom ud her inden for de næste par dage mine drenge, det er jo ved at være noget tyngende i underlivet hele tiden... forstår ikke man kan holde til det hehe men der er så meget jeg ikke forstår.

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

DK skriver:

Ejjj hvor skønt og dejligt for jer!! Du ER jo super god til at være en gravid tvillingemor, selv om kroppen knokler der ud af på højtryk!

Jamen så skal de næste 14 dage jo bare gå, og så er det jeres tur!!

Uhhh så spændende!!

Åh ja gid det må gå hurtigt nu... ville ikke gøre noget hvis jeg bare fik veer af mig selv her en af dagene... det er virkelig tungt i underlivet, den ene dreng ligger også med hovedet helt nede i mit bækken og trykker... Måske kan han se lyset for enden af tunnelen hehe

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

Sikke en flot vægt de begge to har, det kan da kun gøre deres liv nemmere når de kommer ud til jer

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

Tina&Martin skriver:

Sikke en flot vægt de begge to har, det kan da kun gøre deres liv nemmere når de kommer ud til jer

ja håber bare de er klar til at komme med hjem hurtigt

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

mullesmith2 skriver:

ja håber bare de er klar til at komme med hjem hurtigt

Tror I kommer hurtigere hjem end regnet når nu deres vægt er så fin

Anmeld

3. november 2010

ChatH

mullesmith2 skriver:

Var til den sidste scanning idag inden kejsersnittet her d.18.

Alt er bare perfekt både med mig og med drengene i maven, de vejer nu 2750g og 3060g og jeg er jo kun i uge 35+1 idag.... det er helt vildt og lægen var meget imponeret over mig, hun sagde jeg var god til at være gravid hehe

Er så stolt af mine drenge de klare sig så flot derinde og bliver så store. De ligger lige over gennesnittet på vægtkurven for hvad "ene"børn vejer på det her tidspunkt. Men det er bare en fordel for dem når de skal ud om nu kun 16 dage

Det er fantastisk at få så store unger mine vejede også lige knapt 3 kilo født 3 uger for tidligt så de var som en gennemsnits baby det er virkelig fedt og man er ikke helt så nervøs. tillykke med vægten på basserne

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

Chatarina skriver:

Det er fantastisk at få så store unger mine vejede også lige knapt 3 kilo født 3 uger for tidligt så de var som en gennemsnits baby det er virkelig fedt og man er ikke helt så nervøs. tillykke med vægten på basserne

det er skønt ja  hvor længe var i på sygehuset så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.