Jeg har valgt at skrive anonymt.. Ved ikke om jeg kender nogen herinde og er ikke klar til "at springe ud af skabet" så at sige
Sagen er den at jeg faktisk aldrig har villet have børn.. Selv heller ikk hvis jeg har været sammen med en som gerne ville.. Det er for mig et ENORMT skridt og jeg er nok inderst inde virkelig bange for at jeg ikke slår til.. Men sådan er der vist mange der har det..
Jeg har nu fundet mig en fantastisk kæreste, og vi har det vanvittigt godt sammen... Vi har officielt været kærester i 3 måneder og set hinanden i et halvt år. Vi har en længere historie sammen på nok 3-4 år vil jeg skyde på, men aldrig været kærester før... Det skyldes nok mest at jeg er blevet ældre og også at vi er blevet rigtig gode til at snakke sammen om hvad vi vil og ikke vil... Det skal siges at han er 27 og jeg 21..
Nåmn vi er altså sammen nu og bor faktisk også sammen.. Jeg har ellers boet hos min mor fordi økonomien ikke lige strækker sig til en lejlighed når jeg er på su. Jeg har blandt andet et lån jeg betaler ret meget af på for at blive færdig med det.. Jeg er stille og roligt flyttet ind hos ham og han har for nyligt sagt at nu er mit hjemme altså hos ham..
Han har tidligere sagt at han helst ville have børn inden han bliver 30, og det kan jeg sagtens forstå.. Han vil virkelig gerne være far og jeg ved han ville være fantastisk til det.. Det har så smittet lidt af på mig og efter in bedste veninde for nyligt fødte en dejlig dreng kan jeg ikke rigtig få det ud af hovedet... Jeg er blevet mere skruk en jeg nogensinde havde forestillet mig man kunne.. Og er samtidig bange for om jeg kan blive mor, for har aldrig været god til børn...Og jeg er ikk meget for at sige det til ham... For vi beskytter os ikke rigtig når vi dyrker sex..
Det er så noget jeg skal snakke med ham om for jeg ville slet ikk kunne klare en abort lige nu. Det er også derfor je skriver her for lige at blive rustet til at atge snakken med ham..
Nåmn mit egentlige spørgsmål er nok hvordan det var for jer at få barn første gang? Var alle rammerne der? Jeg vil for eksempel gerne have hus med have og en god familiebil først.. Vil gerne at mine børn skulle vokse op et enkelt sted, ogh helst et sted med have, og evt nogle dyr, da jeg tror det er godt for børn at omgåes dyr.
Hvad med økonomien? Var den perfekt? Havde i råd til alle de fine babyting? Altså jeg er vild med genbrug, men det kommer jo alligevel til at koste..
Og vigtigst: hvor længe havde i været sammen før det skete? Og var det planlagt? Vi har jo ikke været sammen ret længe, men har til gengæld kendt hinanden meget længe og kender hinandne godt... Og ved vi kan finde ud af at snakke om ting, og fortælle når noget er galt..
Jeg ved ikke helt hvorfor jeg spørger.. Håber måske der springer nogen frem og siger "gør det!!" Mennn ved jo også godt at det nok ikk sker.. 
Vil bare gerne høre hvordan det skete for jer.. Også så jeg ved havd jeg vil sige når vi skal snakke om det med præventionen.. Kan jo være en af os foreslår at sker det så sker det.. Men vil ikke gøre det hvis vores situation ser helt skæv ud... Så vil jeg hellere tage forholdsregler og vente til huset og pengene er der...
Håber det giver mening...
Hey 
Jeg skal til at have mit første barn og er fyldt 23 her i sep. og indtil jeg blev gravid havde jeg det fuldstændig som dig, og jeg fandt mig en kæreste som havde børn i forvejen.. SKØNT tænkte jeg, så skal jeg ikke have nogen, han har fået sine børn 
Så blev jeg så gravid, MEGET uventet og kun været sammen 6 mrd, og vi satte os ned og snakkede det igennem og blev enige om at vi vil beholde det 
Vi har intet hus, ikke en 100% fantastik økonomi, og ingen kæmpe familiebil, har ikke fået en uddannelse endnu
MEN - Vi har en lækker lejlighed med værelser til alle børn, en dejlig have, overskud i økonomien til en lille ny - Jeg har intet imod brugte ting, selvf. køber jeg nogen ting fra ny. - og vi har en kia picanto hvor der er plads til alle unger og en barnevogn på et stativ. Begynder på uddannelse igen når jeg er færdig med barsel.
Enten er man 100% klar pyskisk og fysik til at få børn inden man blir det, eller os blir man det når man står og skal til at den bette bebs.
Lad værd med at tænke alt for meget over tingene, altså med økonimi osv, for det ordner sig faktisk alligevel
har jeg fundet ud af ss
Håber det gav lidt til det du tænker over
Kram Christina
27+6