Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sender med glæde de veer jeg har afsted til dig, jeg vil gerne vente 14 dage med at føde... Mindst.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Ih din mave er så flot! Ligner de der barbie-dukke-gravidmaver.. Vupti, en halv fodbold lige på maven, vupti, baby ude, fodbold væk (det er ment på den sødeste måde overhovedet) Puster vestøv efter dig, og håber Oscar vil have fødselsdag!
Ih din mave er så flot! Ligner de der barbie-dukke-gravidmaver.. Vupti, en halv fodbold lige på maven, vupti, baby ude, fodbold væk (det er ment på den sødeste måde overhovedet)
Puster vestøv efter dig, og håber Oscar vil have fødselsdag!
Heh , hvor er du sød ..
Ja jeg håber godt nok også snart han kommer .. Kan snart ikke være gravid mere .. Desværre .. (for jeg ser jo skide godt ud)
Men tuuusind tak
VIPpigen skriver: Sender med glæde de veer jeg har afsted til dig, jeg vil gerne vente 14 dage med at føde... Mindst.....
Uhh mange tak .. Ja det må du hellere
twinboys skriver: Nå lille mand du må hellere komme ud til mor på fredag...
Nå lille mand du må hellere komme ud til mor på fredag...
Han er stadig ikke kommet Mener du først næste fredag ??
morethanperfect skriver: Han er stadig ikke kommet Mener du først næste fredag ??
Sorry tog jeg fejl...??? Nej jeg gjorde ikke... Du går lidt i gang idag og føder her i weekenden
Majbritt
twinboys skriver: Sorry tog jeg fejl...??? Nej jeg gjorde ikke... Du går lidt i gang idag og føder her i weekenden Majbritt
Hååber virkelig du har ret
morethanperfect skriver: Hååber virkelig du har ret
Jeps... det har jeg... du må altså sende mig en sms når du går i fødsel
twinboys skriver: Jeps... det har jeg... du må altså sende mig en sms når du går i fødsel
Okay .. Skal bare ha dit nummer så
morethanperfect skriver: Okay .. Skal bare ha dit nummer så
Er sendt til dig søde og hep hep puster også vestøv til dig...
twinboys skriver: Er sendt til dig søde og hep hep puster også vestøv til dig... **********************************
Taak ... Det er modtaget .. Håber snart det begynder og virke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128