Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ja .. Og jeg glæææder mig bare sådan .. Nu er tasken til hospitalet også blevet pakket om 3 gange nu
Ja .. Og jeg glæææder mig bare sådan ..
Nu er tasken til hospitalet også blevet pakket om 3 gange nu
HAHAHA... Hvor er du tjekket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: HAHAHA... Hvor er du tjekket
Hehehe ..
morethanperfect skriver: Taaaak
Taaaak
selvtak
for hunde den er da sunket..!! Har fulgt lidt med i dine mavebilleder og kan TYDELIGT se forskel fra denne uges billeder også fra sidste gang du lagde billeder op..!!
Sender dig hermed en HULENS masse vestøv - og ikke mindst en MASSE lykkeønskninger om at du meget snart er moar ..!Selvom det er SKIDE hårdt og svært - så husk på at lige nu er faktisk en fantastisk tid... - Men tiden når han kommer til verden er endnu mere fantastisk Så du har en masse at glæde dig til..!!
quar20 skriver: for hunde den er da sunket..!! Har fulgt lidt med i dine mavebilleder og kan TYDELIGT se forskel fra denne uges billeder også fra sidste gang du lagde billeder op..!! Sender dig hermed en HULENS masse vestøv - og ikke mindst en MASSE lykkeønskninger om at du meget snart er moar ..!Selvom det er SKIDE hårdt og svært - så husk på at lige nu er faktisk en fantastisk tid... - Men tiden når han kommer til verden er endnu mere fantastisk Så du har en masse at glæde dig til..!!
Heh er glad for den er sunket , har slet ik lagt mærke til det ..
Hvor er du sød , jeg tror heller ikke der går længe nu ..
Jeg glæder mig også bare så meget til at få ham i armene .. Det må bare være lykken !
Flot mave... Håber han snart melder sin ankomst... :)
MoarJ skriver: Flot mave... Håber han snart melder sin ankomst...
Flot mave... Håber han snart melder sin ankomst...
Tusind tak
Håber jeg godt nok også
Eeeeej han er snart ude tror jeg, den er dælme godt nok sunket da!
Ox. skriver: Eeeeej han er snart ude tror jeg, den er dælme godt nok sunket da!
Jeg håber så inderligt du har ret !
Ih din mave er så flot! Ligner de der barbie-dukke-gravidmaver.. Vupti, en halv fodbold lige på maven, vupti, baby ude, fodbold væk (det er ment på den sødeste måde overhovedet)
Puster vestøv efter dig, og håber Oscar vil have fødselsdag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128