Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SeptemberBaby skriver: Smukke! Wow! Jeg sender dig noget akut ve-støv, - kan ikke ha', at du går rundt derude og er SÅ smukt gravid, mens nogen andre må føle sig lidt som en flodhest...
Smukke!
Wow!
Jeg sender dig noget akut ve-støv, - kan ikke ha', at du går rundt derude og er SÅ smukt gravid, mens nogen andre må føle sig lidt som en flodhest...
Heh mange taak ..
Syns nu godt nok også jeg er liidt tyk .. Har taget 18 kilo på :O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: Hehe hvor er du altså fin med maven Smiler.. Sender lige noget vestøv afsted til dig søde Mange knus og kram Sussie 38+1
Hehe hvor er du altså fin med maven Smiler.. Sender lige noget vestøv afsted til dig søde Mange knus og kram Sussie 38+1
Tuusind mange gange tak ! Håber det virker
Zafir skriver: Tillykke Så går der i hvertfald max 2 uger før du er moar Puster lige lidt ve-støv efter dig!
Tillykke
Så går der i hvertfald max 2 uger før du er moar
Puster lige lidt ve-støv efter dig!
Ja , det er faktisk lidt mærkeligt at tænke på .. <3
Mange tak !
morethanperfect skriver: Ja , det er faktisk lidt mærkeligt at tænke på .. <3 Mange tak !
Totalt mega mærkeligt...!!!
Men også dejligt
morethanperfect skriver: Tuusind mange gange tak ! Håber det virker
Håber jeg osse for dig
Og velbekomme da
flot mavse ikke som min der har fået en masse strækmærker i den her uge jeg har gået over såååå typisk !!
når men så er det vel tid for os at føde hva?
os begge to, i dag hihi
Maggieh skriver: flot mavse ikke som min der har fået en masse strækmærker i den her uge jeg har gået over såååå typisk !! når men så er det vel tid for os at føde hva? os begge to, i dag hihi
Årrh hvor træls med strækmærker
Ja vi skal begge føde i dag tak .. Det ville være skøøønt ! Sender en masse ve støv til dig !!!
Zafir skriver: Totalt mega mærkeligt...!!! Men også dejligt
Ja .. Og jeg glæææder mig bare sådan ..
Nu er tasken til hospitalet også blevet pakket om 3 gange nu
morethanperfect skriver: Årrh hvor træls med strækmærker Ja vi skal begge føde i dag tak .. Det ville være skøøønt ! Sender en masse ve støv til dig !!!
jaer, virkelig meget ..
ja det ville, og sender dig en masse tilbage
Maggieh skriver: jaer, virkelig meget .. ja det ville, og sender dig en masse tilbage
Taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128