Nogen der har erfaring med Xenical?! slankepille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

kan være du skal få tjekket dit stoskifte.. har selv haft samme problem men fandt så ud af mit stofskifte var for lavt.

hmm ja det har jeg egentlig ikke tænkt over.. må jeg hellere få gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

karina pigen

Anonym skriver:

Det lyder godt nok også som en rigtig fed mulighed! Hvad måtte du slippe for det.. tænker også at jeg jo "kun" skal af med 5 kg og så skal det ellers bare holdes ved lige

Men du er jo også en super smuk pige

jen de 5 kg du skal smide er de sværeste... de sidste par kg er ALTID dem der trækker tænder og motivationen..

jamen i fitnessdk der køber man klip til personlig træner.. og der er nogen forskellige pakker.. og tit også tilbud.. men normalt gav jeg 2000 for 5 klip. 1 klip gælder for en time med personlig træner. og resten af ugen træner man selv.. men det er alt efter behov..

jeg brugte ham 1 gang om ugen hvor jeg blev vejet og kørte en program han valgt igennem.. skønt.. og jeg valgte en mand da jeg ik gad  at en super slank tøs skulle stå og fortælle mig hvad jeg skulle plus at jeg ved med mig selv man gør mere ud af det når det er det modsatte køn der er ved siden af .. men det er nok smag og behag.

jeg havde et mål der hed 25 kg på 9 mdr.. og det nåede jeg ik helt men tæt på.. jeg havde også lige nogen dårlige periode med homonbehandlinger og lejrtur med arbejdet..åh..

men jeg vil klart anbefalde det fremfor pillerne.. nu havde jeg en høj BMI så jeg kunne få de piller hvs du kun mangler 5 kg skal du ik begynde på dem.. de kan ødelægge dit stofskifte totalt og det er ik det værd for 5 kg..

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

jen de 5 kg du skal smide er de sværeste... de sidste par kg er ALTID dem der trækker tænder og motivationen..

jamen i fitnessdk der køber man klip til personlig træner.. og der er nogen forskellige pakker.. og tit også tilbud.. men normalt gav jeg 2000 for 5 klip. 1 klip gælder for en time med personlig træner. og resten af ugen træner man selv.. men det er alt efter behov..

jeg brugte ham 1 gang om ugen hvor jeg blev vejet og kørte en program han valgt igennem.. skønt.. og jeg valgte en mand da jeg ik gad  at en super slank tøs skulle stå og fortælle mig hvad jeg skulle plus at jeg ved med mig selv man gør mere ud af det når det er det modsatte køn der er ved siden af .. men det er nok smag og behag.

jeg havde et mål der hed 25 kg på 9 mdr.. og det nåede jeg ik helt men tæt på.. jeg havde også lige nogen dårlige periode med homonbehandlinger og lejrtur med arbejdet..åh..

men jeg vil klart anbefalde det fremfor pillerne.. nu havde jeg en høj BMI så jeg kunne få de piller hvs du kun mangler 5 kg skal du ik begynde på dem.. de kan ødelægge dit stofskifte totalt og det er ik det værd for 5 kg..

Jeg tror helt klart også jeg ville vælge en mandlig træner.. ikke sådan en super sylfide.. så tror jeg mere humøret går ned heh

Jeg tror desværre også de sidste 5 kg her bliver de hårdeste i verden.. men ja tyren ved hornene og derud af.. så kommer der nok en standsning i julen kunne jeg forestille mig..

Anmeld

2. november 2010

karina pigen

Anonym skriver:

Jeg tror helt klart også jeg ville vælge en mandlig træner.. ikke sådan en super sylfide.. så tror jeg mere humøret går ned heh

Jeg tror desværre også de sidste 5 kg her bliver de hårdeste i verden.. men ja tyren ved hornene og derud af.. så kommer der nok en standsning i julen kunne jeg forestille mig..

såå ville jeg bestemt vente til efter jul men passe lidt på over julen... jeg var på kur i julen sidste år.. og tog ikke 1 kg på.. whee.. så det kan godt lykkes.. hehe emen det var helle rik den bedste jul ..jul uden slik det jo ik jul

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Hvor kan man købe kuren henne?!

Ej.. det er sku da snyd lige at tage 12 på bagefter

"Kuren" kan købes i Matas Enten som pilleform eller flydende, som blandes med vand eller drikkes som det er. Koster ca. 200-250 kr.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Isabeau2206 skriver:

"Kuren" kan købes i Matas Enten som pilleform eller flydende, som blandes med vand eller drikkes som det er. Koster ca. 200-250 kr.

Ihhh super, tusind tak

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

såå ville jeg bestemt vente til efter jul men passe lidt på over julen... jeg var på kur i julen sidste år.. og tog ikke 1 kg på.. whee.. så det kan godt lykkes.. hehe emen det var helle rik den bedste jul ..jul uden slik det jo ik jul

Helt enig.. der skal altså være plads til lidt lækkert i julen

Anmeld

12. februar 2014

Roxynow

Anonym skriver:

hmm ja det har jeg egentlig ikke tænkt over.. må jeg hellere få gjort

Jeg er IKKE ude efter at blive dunket oven i hovedet med, hvor forkert og sundhedsfarligt slankepiller er. JEG VED DET GODT. eg ved også at fedme er farligt. Der er mange ting der er farlige og forkerte, men vi gør det alligevel.Vi er bare nogle der har brug for hjælp til det der vægt-værk Sad Men jeg syntes det første skridt er at erkende man har brug for hjælp, og ikke mindst at turde spørge efter hjælp.Jeg var rigtig glad for at tage dem, og sammen med motion osv. tabte jeg mig 35 kg på ½ år. Jeg købte Reductil fra England uden recept på acomplia-reductil.net

Anmeld

12. februar 2014

moaren

Anonym skriver:

Hey tøser...

Ja jeg er faldet over det her produkt som skulle minde lidt om reductil... Jeg er 170 og vejer 68kg.. vil så gerne smide de sidste 5-8kg men ligemeget hvor sundt jeg spiser og motionerer sker der NADA.. der er ret så irriterende..Jeg er ikke tyk synes jeg men ja jeg vil bare have det så meget bedre med mig selv hvis de sidste kg røg i skraldespanden..

Vil derfor høre om der er nogen der har prøvet dem eller hør om resultater?!

Burde man stoppe projekt baby imellemtiden?!

Hej 

Xenical er ikke det samme som Reductil og minder heller ikke om det. Xenical er det samme som den "pille" man kan få i håndkøb på apotekerne der hedder "Alli"/orlistat. Xenical er dog i dobbelt styrke og kan kun fåes på recept.

Orlistat og Xenical er kun til personer med en BMI over 30 og det kan man vist ikke påstå at du er i nærheden af 

Vil nok anbefale dig at snakke med lægen, hvis du mener det alvorligt 

Anmeld

12. februar 2014

Papillon

Tråden er fra 2010, og vist "op'et" af en reklame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.