Anonym skriver:
Det lyder godt nok også som en rigtig fed mulighed! Hvad måtte du slippe for det.. tænker også at jeg jo "kun" skal af med 5 kg og så skal det ellers bare holdes ved lige 
Men du er jo også en super smuk pige
jen de 5 kg du skal smide er de sværeste... de sidste par kg er ALTID dem der trækker tænder og motivationen..
jamen i fitnessdk der køber man klip til personlig træner.. og der er nogen forskellige pakker.. og tit også tilbud.. men normalt gav jeg 2000 for 5 klip. 1 klip gælder for en time med personlig træner. og resten af ugen træner man selv.. men det er alt efter behov..
jeg brugte ham 1 gang om ugen hvor jeg blev vejet og kørte en program han valgt igennem.. skønt.. og jeg valgte en mand da jeg ik gad at en super slank tøs skulle stå og fortælle mig hvad jeg skulle plus at jeg ved med mig selv man gør mere ud af det når det er det modsatte køn der er ved siden af .. men det er nok smag og behag.
jeg havde et mål der hed 25 kg på 9 mdr.. og det nåede jeg ik helt men tæt på.. jeg havde også lige nogen dårlige periode med homonbehandlinger og lejrtur med arbejdet..åh..
men jeg vil klart anbefalde det fremfor pillerne.. nu havde jeg en høj BMI så jeg kunne få de piller hvs du kun mangler 5 kg skal du ik begynde på dem.. de kan ødelægge dit stofskifte totalt og det er ik det værd for 5 kg..
Anmeld