Anonym skriver:
Hey tøser...
Ja jeg er faldet over det her produkt som skulle minde lidt om reductil... Jeg er 170 og vejer 68kg..
vil så gerne smide de sidste 5-8kg men ligemeget hvor sundt jeg spiser og motionerer sker der NADA.. der er ret så irriterende..Jeg er ikke tyk synes jeg men ja jeg vil bare have det så meget bedre med mig selv hvis de sidste kg røg i skraldespanden..
Vil derfor høre om der er nogen der har prøvet dem eller hør om resultater?!
Burde man stoppe projekt baby imellemtiden?!
Jeg kender ikke noget til det, men ved, at slankepiller er noget drastisk noget..
Jeg tænker også, at du ikke er specielt stor, men samtidig kan jeg ud fra din højde og vægt sagtens forstå, at du gerne lige vil af med det sidste. Det er jo vidt forskelligt hvordan man ser ud i forhold til BMI osv. Nogle er meget slanke med forholdsvist højt BMI, mens andre kan være ret buttede med et forholdsvist lavt et af slagsen.
Jeg selv er spinket bygget uden de store muskler (som heller ikke vokser synderligt ved træning), så jeg ser sundest ud med et BMI på 19-20 stykker. Hvis mit var fx 25, ville jeg dæleme være stor. Der oppe har det ikke engang ligget, når jeg er højgravid.
Så altså bum bum, vil bare sige, at jeg godt kan forstå dig (selvom jeg selvfølgelig ikke lige ved præcis, hvordan du ser ud...)

Anmeld