Nogen der har erfaring med Xenical?! slankepille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

De hjælper kun hvis du er overvægtig og det er du ikke...tror måske du skal arbejde mere med noget indeni dig og seå bagefter se om det ydre virkelig er et problem, er det det, så er der kun en eneste vej og det er motion og sund kost.

Jeg lytter jo som regel til alle dine råd i alle tråde.. selvom de ikke er mine egne..

Kan godt være det er der jeg skal lægge kræfterne i første omgang.. tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

jamen jeg spiser jo sudnt og motionere.. der sker bare zipcode...

Hmm men kan godt være de kun virker på overvægtige..

Jeg synes det er latterligt med de slankepiler. Har selv prøvet noget forskelligt, og nogle blev jeg simpelthen så dårlig af. Så lad være, virkelig. Jeg fortryder så meget at jeg har fyldt mig med så noget "lort". Og synes bestemt ikke man skal gøre det hvis man prøver at lave baby

Jeg har selv lidt overflødigt fedt, er 171 og vejer 63kg. Men tror altså det er meget normalt. Og ja, som andre skriver så kan man sikkert godt tabe sig, men når man stopper tager man det hele på igen. Da pillerne er udviklet til svært overvægtige for at hjælpe dem igang med vægttabet

Anmeld

2. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg lytter jo som regel til alle dine råd i alle tråde.. selvom de ikke er mine egne..

Kan godt være det er der jeg skal lægge kræfterne i første omgang.. tak

Tror i hvert fald du skal indse at der kun er en måde til at smide de få kilo...

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Tror i hvert fald du skal indse at der kun er en måde til at smide de få kilo...

Det har du jo nok ret i.. men ja det andrt vandre bare i mine tanker pt..

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

rikkebw skriver:

Jeg synes det er latterligt med de slankepiler. Har selv prøvet noget forskelligt, og nogle blev jeg simpelthen så dårlig af. Så lad være, virkelig. Jeg fortryder så meget at jeg har fyldt mig med så noget "lort". Og synes bestemt ikke man skal gøre det hvis man prøver at lave baby

Jeg har selv lidt overflødigt fedt, er 171 og vejer 63kg. Men tror altså det er meget normalt. Og ja, som andre skriver så kan man sikkert godt tabe sig, men når man stopper tager man det hele på igen. Da pillerne er udviklet til svært overvægtige for at hjælpe dem igang med vægttabet

puha.. ja du har jo nok ret.. vil heller ikke fylde mig med alt muligt mærkeligt.. men når man læser om det.. tjah så lyder det jo sååå godt.

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hey tøser...

Ja jeg er faldet over det her produkt som skulle minde lidt om reductil... Jeg er 170 og vejer 68kg.. vil så gerne smide de sidste 5-8kg men ligemeget hvor sundt jeg spiser og motionerer sker der NADA.. der er ret så irriterende..Jeg er ikke tyk synes jeg men ja jeg vil bare have det så meget bedre med mig selv hvis de sidste kg røg i skraldespanden..

Vil derfor høre om der er nogen der har prøvet dem eller hør om resultater?!

Burde man stoppe projekt baby imellemtiden?!

Jeg kender ikke noget til det, men ved, at slankepiller er noget drastisk noget..

Jeg tænker også, at du ikke er specielt stor, men samtidig kan jeg ud fra din højde og vægt sagtens forstå, at du gerne lige vil af med det sidste. Det er jo vidt forskelligt hvordan man ser ud i forhold til BMI osv. Nogle er meget slanke med forholdsvist højt BMI, mens andre kan være ret buttede med et forholdsvist lavt et af slagsen.

Jeg selv er spinket bygget uden de store muskler (som heller ikke vokser synderligt ved træning), så jeg ser sundest ud med et BMI på 19-20 stykker. Hvis mit var fx 25, ville jeg dæleme være stor. Der oppe har det ikke engang ligget, når jeg er højgravid.

Så altså bum bum, vil bare sige, at jeg godt kan forstå dig (selvom jeg selvfølgelig ikke lige ved præcis, hvordan du ser ud...)

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Ja det ønsker jeg jo ikke... hvilke tog du da?!

De hed "Clenbuterol". Tabte mig 8 kg. på 3 uger, men tog omkring 12 kg. på igen på næsten samme tid

Nu træner jeg og forsøger og spise så sundt som muligt En ting, som har hjulpet mig rigtig meget er det, der hedder "kuren", noget man drikker, som skyller kroppen for affaldsstoffer.

Har brugt den 3 gange nu over 6 mdr., og har tabt mig ca. 3 kg. hver gang over 14 dage

Anmeld

2. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

puha.. ja du har jo nok ret.. vil heller ikke fylde mig med alt muligt mærkeligt.. men når man læser om det.. tjah så lyder det jo sååå godt.

Lige præcis Og man tror bare man kan blive åleslank på no time. Men nej! Jeg har sgu aldrig tabt mig så meget som 1 kg pga slankepiller.. Men tilgengæld har jeg fået det så dårligt, at jeg har svoret at jeg ALDRIG tager så noget igen Tror bestemt heller ikke det er sund for kroppen Og ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg ødelagde noget for mig selv pga. slankepiller.

MEN, har du prøvet at være hos en diætist? De kan jo hjælpe dig med at udarbejde en kostplan, efter hvad du har lyst til at spise, så dit kalorieindtag bliver mindre, og samtidig med motion, kan man så tabe sig Det er en meget bedre ide, end alle de kemikalier

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

rikkebw skriver:

Lige præcis Og man tror bare man kan blive åleslank på no time. Men nej! Jeg har sgu aldrig tabt mig så meget som 1 kg pga slankepiller.. Men tilgengæld har jeg fået det så dårligt, at jeg har svoret at jeg ALDRIG tager så noget igen Tror bestemt heller ikke det er sund for kroppen Og ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg ødelagde noget for mig selv pga. slankepiller.

MEN, har du prøvet at være hos en diætist? De kan jo hjælpe dig med at udarbejde en kostplan, efter hvad du har lyst til at spise, så dit kalorieindtag bliver mindre, og samtidig med motion, kan man så tabe sig Det er en meget bedre ide, end alle de kemikalier

Nej jeg har ikke prøvet det endnu.. men tror bestemt jeg vil overveje det.. kan jo være løsningen på de 5 kg hehe

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Isabeau2206 skriver:

De hed "Clenbuterol". Tabte mig 8 kg. på 3 uger, men tog omkring 12 kg. på igen på næsten samme tid

Nu træner jeg og forsøger og spise så sundt som muligt En ting, som har hjulpet mig rigtig meget er det, der hedder "kuren", noget man drikker, som skyller kroppen for affaldsstoffer.

Har brugt den 3 gange nu over 6 mdr., og har tabt mig ca. 3 kg. hver gang over 14 dage

Hvor kan man købe kuren henne?!

Ej.. det er sku da snyd lige at tage 12 på bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.