jeg brugte dem begge..
men kun til at komme igang, som en kick starter.. men de virker ik hvis du ik laver din kost om og dyrker motion.. og hvis du spiser som normalt så skider du i bukserne, de giver mega tynd mave.. de fedt man spiser over en vis procent del bliver lavet til dårlig mave istedet for
jeg ville ik anbefalde dig at bruge dem som andet end en kick starter for at komme igang og se de første par kg ryge...
jeg stoppede med dem efter 1 mdr og forsatte selv..
men mit bedste råd er pesonlig træner ( dyrere løsning) men hvis man ligesom mig har svært ved at fastholde det og finde en motivation så er det hittet. jeg træner i fitnessdk i valby og købte mig til en personlig træner som lagde en plan og mine mål og så gik vi gang. der findes mange forskellige slags træner men ham her havde en helt bestemt mad filosofi som jeg er hel vild med.. jeg tabte mig ca 1,5 om ugen.. og det kan ses på væten når man falder i.. men det var rart at ha en 1 gang om ugen der står en soammen med en og træner kroppen igennem og samtidlig vejleder dig i hverdagen hvordan og hvorledes. jeg fik mails med nye opskifter af ham og kunne altid ringe til ham hvis der var noget jeg hvad usikker på..
dyrt ja meeen det virker... jeg skulle minst træne 3 gange om ugen.. hvor 1 af gangene var med ham.. jeg valgte 2 gange maskine og 1 spinning ..og hvade jeg overskuet så spinnet jeg 2 gange mere i weekenden..
jeg tabte mig næsten 20 kg og jeg havde desværre nogen perioder hvor alt stod stille men det var helt min egen fejl...
Anmeld