Nogen der har erfaring med Xenical?! slankepille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

Nej jeg har ikke prøvet det endnu.. men tror bestemt jeg vil overveje det.. kan jo være løsningen på de 5 kg hehe

Ja, 5 kg er ingen ting Ville jeg også gerne tabe Men helt ærligt, så længe det ikke blir værre Så synes jeg du skal tage den med ro. Men få lagt en kostplan og snak med diætisten om dine ønsker, og få lagt et træningsprogram i træningscenteret Så skal det nok komme, det tager nok bare ikke kun 3 uger, som man forventer det gør med slankepiller Go fornøjelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Jeg kender ikke noget til det, men ved, at slankepiller er noget drastisk noget..

Jeg tænker også, at du ikke er specielt stor, men samtidig kan jeg ud fra din højde og vægt sagtens forstå, at du gerne lige vil af med det sidste. Det er jo vidt forskelligt hvordan man ser ud i forhold til BMI osv. Nogle er meget slanke med forholdsvist højt BMI, mens andre kan være ret buttede med et forholdsvist lavt et af slagsen.

Jeg selv er spinket bygget uden de store muskler (som heller ikke vokser synderligt ved træning), så jeg ser sundest ud med et BMI på 19-20 stykker. Hvis mit var fx 25, ville jeg dæleme være stor. Der oppe har det ikke engang ligget, når jeg er højgravid.

Så altså bum bum, vil bare sige, at jeg godt kan forstå dig (selvom jeg selvfølgelig ikke lige ved præcis, hvordan du ser ud...)

Tror egentlig problemet er at jeg bestemt ikke ser tyk ud.. men tallet på vægten for mig til at føle jeg er en ordentlig matrone.. bruger 38 i tøj så det er jo ikke det vilde..

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

rikkebw skriver:

Ja, 5 kg er ingen ting Ville jeg også gerne tabe Men helt ærligt, så længe det ikke blir værre Så synes jeg du skal tage den med ro. Men få lagt en kostplan og snak med diætisten om dine ønsker, og få lagt et træningsprogram i træningscenteret Så skal det nok komme, det tager nok bare ikke kun 3 uger, som man forventer det gør med slankepiller Go fornøjelse

hihi nej nok mere på den anden side af 3 mrd.. men ja det er sundere og bedre så er det jo vejen frem.. eller skal man sige ned

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Tror egentlig problemet er at jeg bestemt ikke ser tyk ud.. men tallet på vægten for mig til at føle jeg er en ordentlig matrone.. bruger 38 i tøj så det er jo ikke det vilde..

Jamen så har du jo ikke længere et problem, hvis blot du smider vægten ud! 

Færdig slut bum .

Dejligt, du ser godt ud! Glæd dig nu over det!

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Jamen så har du jo ikke længere et problem, hvis blot du smider vægten ud! 

Færdig slut bum .

Dejligt, du ser godt ud! Glæd dig nu over det!

haha ja det kunne være den skulle i skraldespanden i stedet

Anmeld

2. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Det har du jo nok ret i.. men ja det andrt vandre bare i mine tanker pt..

Der er ingen nemme løsninger...der er de dumme løsninger men de holder ikke i længden... du er jo ikke blevet for tyk uden grund og de skal så "bare" ændres..

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Der er ingen nemme løsninger...der er de dumme løsninger men de holder ikke i længden... du er jo ikke blevet for tyk uden grund og de skal så "bare" ændres..

Præcis.. jeg tror lige jeg omlægger min tankegang lidt

Anmeld

2. november 2010

karina pigen

jeg brugte dem begge..

men kun til at komme igang, som en kick starter.. men de virker ik hvis du ik laver din kost om og dyrker motion.. og hvis du spiser som normalt så skider du i bukserne, de giver mega tynd mave.. de fedt man spiser over en vis procent del bliver lavet til dårlig mave istedet for

jeg ville ik anbefalde dig at bruge dem som andet end en kick starter for at komme igang og se de første par kg ryge...

jeg stoppede med dem efter 1 mdr og forsatte selv..

men mit bedste råd er pesonlig træner ( dyrere løsning) men hvis man ligesom mig har svært ved at fastholde det og finde en motivation så er det hittet. jeg træner i fitnessdk i valby og købte mig til en personlig træner som lagde en plan og mine mål og så gik vi gang.  der findes mange forskellige slags træner men ham her havde en helt bestemt mad filosofi som jeg er hel vild med.. jeg tabte mig ca 1,5 om ugen.. og det kan ses på væten når man falder i.. men det var rart at ha en 1 gang om ugen der står en soammen med en og træner kroppen igennem og samtidlig vejleder dig i hverdagen hvordan og hvorledes. jeg fik mails med nye opskifter af ham og kunne altid ringe til ham hvis der var noget jeg hvad usikker på..

dyrt ja meeen det virker... jeg skulle minst træne 3 gange om ugen.. hvor 1 af gangene var med ham.. jeg valgte 2 gange maskine og 1 spinning ..og hvade jeg overskuet så spinnet jeg 2 gange mere i weekenden..

jeg tabte mig næsten 20 kg og jeg havde desværre nogen perioder hvor alt stod stille men det var helt min egen fejl...

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

jeg brugte dem begge..

men kun til at komme igang, som en kick starter.. men de virker ik hvis du ik laver din kost om og dyrker motion.. og hvis du spiser som normalt så skider du i bukserne, de giver mega tynd mave.. de fedt man spiser over en vis procent del bliver lavet til dårlig mave istedet for

jeg ville ik anbefalde dig at bruge dem som andet end en kick starter for at komme igang og se de første par kg ryge...

jeg stoppede med dem efter 1 mdr og forsatte selv..

men mit bedste råd er pesonlig træner ( dyrere løsning) men hvis man ligesom mig har svært ved at fastholde det og finde en motivation så er det hittet. jeg træner i fitnessdk i valby og købte mig til en personlig træner som lagde en plan og mine mål og så gik vi gang.  der findes mange forskellige slags træner men ham her havde en helt bestemt mad filosofi som jeg er hel vild med.. jeg tabte mig ca 1,5 om ugen.. og det kan ses på væten når man falder i.. men det var rart at ha en 1 gang om ugen der står en soammen med en og træner kroppen igennem og samtidlig vejleder dig i hverdagen hvordan og hvorledes. jeg fik mails med nye opskifter af ham og kunne altid ringe til ham hvis der var noget jeg hvad usikker på..

dyrt ja meeen det virker... jeg skulle minst træne 3 gange om ugen.. hvor 1 af gangene var med ham.. jeg valgte 2 gange maskine og 1 spinning ..og hvade jeg overskuet så spinnet jeg 2 gange mere i weekenden..

jeg tabte mig næsten 20 kg og jeg havde desværre nogen perioder hvor alt stod stille men det var helt min egen fejl...

Det lyder godt nok også som en rigtig fed mulighed! Hvad måtte du slippe for det.. tænker også at jeg jo "kun" skal af med 5 kg og så skal det ellers bare holdes ved lige

Men du er jo også en super smuk pige

Anmeld

2. november 2010

Maja88

Anonym skriver:

jamen jeg spiser jo sudnt og motionere.. der sker bare zipcode...

Hmm men kan godt være de kun virker på overvægtige..

kan være du skal få tjekket dit stoskifte.. har selv haft samme problem men fandt så ud af mit stofskifte var for lavt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.