Det er stadig mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Isabeau2206

Sees. skriver:

EJ, HOLD NU OP!!!!

Lad dog kvindemennesket være, hvis du kun skal være negativ.

Der kan ske fejl, for alt og alle, på alle tidspunkter, og hun har jo bare handlet ud fra hvad hun synes var bedst lige i givende tidspunkt.

At det måske har bidt hende i røven bagefter, er der jo ikke noget at gøre ved. Hun kan jo ikke ændre på det nu, vel??

- Godt du stadig er her, BabyStella

Tak Er igang med og prøve og slette dette indlæg eller lukke det? Gider ikke mere, men kan nu heller ikke lade være og svare hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da sagen lader til at være afsluttet mellem "de implicerede parter", er der vel stort set ingen grund til at rode mere rundt i den eller komme med personlige anklager.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør

Anmeld

2. november 2010

Sees

Karoline skriver:

Da sagen lader til at være afsluttet mellem "de implicerede parter", er der vel stort set ingen grund til at rode mere rundt i den eller komme med personlige anklager.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør

..  

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Isabeau2206 skriver:

Tak Er igang med og prøve og slette dette indlæg eller lukke det? Gider ikke mere, men kan nu heller ikke lade være og svare hende 

Nej, det må du ikke, det er simpelthen for underholdende !

Nej, sorry, men haha!

Tænk engang på de reaktioner, man kunne få, hvis man sparkede en hundehvalp. Det er helt BEYOND min fantasi, er jeg sikker på!

FNIS og

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

SeptemberBaby skriver:

Nej, det må du ikke, det er simpelthen for underholdende !

Nej, sorry, men haha!

Tænk engang på de reaktioner, man kunne få, hvis man sparkede en hundehvalp. Det er helt BEYOND min fantasi, er jeg sikker på!

FNIS og

Ha ha ha ha

Anmeld

2. november 2010

Lotus86

Shibby skriver:

Det du skulle have gjort for at redde din røv var at betale for pakken og beholde den varer du har åbnet og pillet ved,tjekket ud og skrevet du var blevet glad for. Havde du gjort det,-så havde der ikke været grund til at tænke sort om dig som person eller netshopper overhovedet! Det er let at se sig tilbage og vide hvad man ikke gør en anden gang,og det håber jeg du husker!

Hold da op en holdning at have...!!!

Ja håber da virkelig ikke for dig, at folk omkring dig behandler dig lige så dårligt, som du behandler trådstarter nu, hver gang du har lavet den mindste fejl, og oven i købet forsøger at rette op på det...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.