Det er stadig mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

NatasjaL

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Lulle25

Isabeau2206 skriver:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at folk sagtens kan stole på mht. køb og salg. Men jeg KAN ALTSÅ IKE styre hverken posthuset eller banken.

Mht. min handel med Anne, så sendte jeg idag pakken retur - vil virkelig ikke ha´ nogle problemer. Der er simpelthen sket et eller andet med bankoverførslen, men jeg har fået den stoppet, og desværre mistede Anne 50,50 kr. i porto, men jeg mistede 60,50 kr. i porto ved og sende pakken retur Men hellere betale for at sende pakken retur, end og "black-liste" mig selv herinde. Denne hjemmeside er min startside, når jeg tænder computeren!

Og til dig, Maria.; så HAR jeg sendt jakken, og har desuden tjekket med posthuset idag, og kan se, den er på vej til dig Ha´ lidt tålmodighed!

Diana

Velkommen tilbage med dit nye navn.

Bliver nødt til at sige jeg synes det er dårlig stil og sende det købte tilbage, hvorfor ikke bare betale noget du har købt, ja nu taler jeg lige ud af posen, jeg ville godt nok blive sur hvis jeg skulle betale for 50 kr og bruge tid på at gå på posthuset for at sende den vare jeg har solgt, for så at tabe 50 kr på den og modtage pakken igen. Øv hvor ville jeg blive irriteret.

mvh Louise- der sagtens kan forstå Anne og Maria

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Lulle25 skriver:

Velkommen tilbage med dit nye navn.

Bliver nødt til at sige jeg synes det er dårlig stil og sende det købte tilbage, hvorfor ikke bare betale noget du har købt, ja nu taler jeg lige ud af posen, jeg ville godt nok blive sur hvis jeg skulle betale for 50 kr og bruge tid på at gå på posthuset for at sende den vare jeg har solgt, for så at tabe 50 kr på den og modtage pakken igen. Øv hvor ville jeg blive irriteret.

mvh Louise- der sagtens kan forstå Anne og Maria

Grunden til, jeg har sendt pakken tilbage, er for ikke at få flere problemer. Der er sket en fejl i banken med overførslen, og det kan åbenbart godt komme til og ta´ tid. Den er nu annulleret.

Så vil jeg hellere sende pakken tilbage, så kan hun sælge det til nogle andre.

Tålmodighed er en dyd! Som de kloge siger, og indtil bankoverførslen ville være i orden, kan der gå lang tid, og jeg har ikke lyst til og få flere "uvenner" herinde, hvis Anne blev ved og skrive om mig og hvordan jeg snyder folk!

Anmeld

2. november 2010

Laulund87

Jeg gir' også lige en

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Jeg vil ALDRIG handle med dig herinde! Jeg husker dig fremover! Hvor råddent er det lige at handle med dig, først sender hun tingene til dig,-du skriver du er glad for varerne,-så bliver du syg og udsætter overførslen som ellers kan ske via tlf osv,-men fair nok. Kan ske for enhver-samme med bankdamen,men satme om ikke du så sender pakken retur. Hvad skal det gøre godt for? Du har lige vist dig som en man IKKE skal handle med! Jeg ville blive rasene hvis jeg havde været anne! Du kunne i det mindste betale for dit køb istedet for at gøre det der

Det er folk som dig der ødelægger det for os andre!

Anmeld

2. november 2010

Lotus86

Shibby skriver:

Jeg vil ALDRIG handle med dig herinde! Jeg husker dig fremover! Hvor råddent er det lige at handle med dig, først sender hun tingene til dig,-du skriver du er glad for varerne,-så bliver du syg og udsætter overførslen som ellers kan ske via tlf osv,-men fair nok. Kan ske for enhver-samme med bankdamen,men satme om ikke du så sender pakken retur. Hvad skal det gøre godt for? Du har lige vist dig som en man IKKE skal handle med! Jeg ville blive rasene hvis jeg havde været anne! Du kunne i det mindste betale for dit køb istedet for at gøre det der

Altså hvad skal dit indlæg lige gøre godt for???

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Lotus86 skriver:

Jaah..Det er et svar i hendes tråd med MIN mening omkring det hun har gjort! Pakker det bare ikke ind i fine ord som flertallet herinde! Hvordan kan man sidde og skrive så pænt og give  og  til en der har fucket en nethandel op??

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Shibby skriver:

Tusind tak for dit dejlig indlæg! Altid rart, når folk er hudærlige - det skal huskes!

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Lotus86 skriver:

Åhh, ville skam bare forklare mig selv - er rimelig glad for denne hjemmeside (lad os nu se fremover med det sprog folk fører sig nu?)

Anmeld

2. november 2010

Lotus86

Isabeau2206 skriver:

Åhh, ville skam bare forklare mig selv - er rimelig glad for denne hjemmeside (lad os nu se fremover med det sprog folk fører sig nu?)

Ja, og det synes jeg bestemt også er helt fint, bare ærgeligt at så er nogle der netop ødelægger det for os andre ved at snakke så grimt...!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.