Hej allesammen!
I dag har vi haft besøg af SP og hun sagde at det går så godt at hun ikke synes vi behøver flere besøg! Selvfølgelig kan vi få dem hvis vi vil og vi kan altid ringe, men hun vil ikke aftale flere 
Laura udvikler sig med lynets hast og er, ifølge SP, utroligt dygtig både motorisk OG sprogligt (hvilket åbenbart ikke er så normalt da dem der er motorisk langt fremme ofte er langsommere sprogligt, og omvendt). Hun var meget imponeret over hende og kommenterede også hvor tryg og kærlig hun er og hvor opmærksom hun er på de mennesker der er til stede (hun skulle lige se SP an og da spørge mig om hun var ok, og efter lidt tid kravlede hun hen til hende og gav hende et stykke legetøj
).
Hun havde intet negativt at sige og roste mig (og Daniel) for vores måde at håndtere det hele og roste os for den tydelige ro og kærlighed vi opdrager vores datter med...
Nå.. Men jeg ved jo godt at min datter er verdens lækreste unge
og jeg ved jo godt at hun STORtrives og udvikler sig fantastisk... Men alligevel var jeg nervøs for det her besøg! Jeg havde BEHOV for at høre ros og få at vide at hun er ligeså lækker som jeg synes hun er!
Jeg talte også med SP om det og vi blev enige om at det vist er ret normalt at man som MOR har brug for at alle andre bekræfter én i hvor lækker, fantastisk og perfekt ens unge er... Men hvorfor?
Ros og anderkendelse er godt, men i bund og grund er det vel bedøvende ligegyldigt hvad andre mener! Så længe man selv kan se hvor fantastiske de er og man selv er tilfreds med præstationen er det vel ligemeget hvad andre mener?
Hvorfor har jeg brug for ros når det kommer til Laura? Det er det samme herinde.. Jeg vi gerne have at alle ser hvor lækker hun er og hører hvor dygtig hun er og roser hende og mig for det! hmm
Hvorfor har jeg brug for SÅ meget anderkendelse når det drejer sig om mit barn?
Knus Caroline
Anmeld