hvorfor har jeg brug for det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

sådan tror jeg at vi alle sammen har det.

jeg synes også selv det er vildt dejligt at få ros når det kommer til vanessa.

elsker når mine veninder siger at de er SÅ stolte af mig og at de synes jeg klarer det så godt. det er rigtig dejligt at hører, især også når alt nu gik helt galt med spencer ( du kender jo historie ) og ting ikke blev som man havde forventet. 

tror de fleste har det sådan

ja, det er nok meget naturligt, i virkeligheden!

SP sagde også at hun oplever det hos alle, men at det er de færrreste der vil indrømme det Jeg indrømmer gerne at jeg ELSKER at få ros... Og jo altså specielt når det drejer sig om Laura!

Jeg kan bedre forstå det med dig netop fordi du jo altså har skullet igennem nogle ting som du har klaret SÅ flot, og derfor har du "fortjent" rosen... forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Moderator

Valle81 skriver:

He He:0)

Og nu når vi snakker om de - så har jeg da lige oprettet et ros mig for Anton er lidt for lækker indlæg:0)

he he:0)

Elsker at se og høre om Laura, så det gør ikke spor at du søger bekræftelsen herinde - det er jo lidt det vi er her for:0)

det tror jeg da vist nok liiiiige jeg er nødt til at gå ind og lure

Anmeld

1. november 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

ja, det er nok meget naturligt, i virkeligheden!

SP sagde også at hun oplever det hos alle, men at det er de færrreste der vil indrømme det Jeg indrømmer gerne at jeg ELSKER at få ros... Og jo altså specielt når det drejer sig om Laura!

Jeg kan bedre forstå det med dig netop fordi du jo altså har skullet igennem nogle ting som du har klaret SÅ flot, og derfor har du "fortjent" rosen... forstår du hvad jeg mener?

ja kan godt se hvad du mener.

men synes alle har fortjent ros, også selvom der ikke er sket en masse ting :-)

nej det nok rigtig at ikke alle vil indrømme det, jeg indrømmer det også gerne, det er vel også derfor vi sætter billeder ind at vores guldklumper... så andre også skriver at de er lækre.

og laura er da helt klart en lille lækker en :-)

Anmeld

1. november 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

ja kan godt se hvad du mener.

men synes alle har fortjent ros, også selvom der ikke er sket en masse ting :-)

nej det nok rigtig at ikke alle vil indrømme det, jeg indrømmer det også gerne, det er vel også derfor vi sætter billeder ind at vores guldklumper... så andre også skriver at de er lækre.

og laura er da helt klart en lille lækker en :-)

Tak smukke!!!!

Hun er nødt til at være lækker for at kunne få ligeså mange kommentarer som Nessa

Anmeld

1. november 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Tak smukke!!!!

Hun er nødt til at være lækker for at kunne få ligeså mange kommentarer som Nessa

åhhh hvor er du sød smukke.

ja de er begge så lækre

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

Det er bare mærkeligt hvorfor jeg har det behov for at andre skal fortælle mig at jeg gør det godt, som mor! For andre skal satme ikke fortælle mig at jeg IKKe gør det godt som mor

Måske er det "bare" fordi Laura er det jeg er ultimativt mest stolt af og derfor vil jeg gerne have anderkendelse.. hmm!

Ja, her tror jeg du rammer sømmet meget godt på hovedet Men det behov tror jeg alle har i større eller mindre udstrækning. Vores børn afspejler jo på en eller anden vis vores succes som forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.