Vente med at få nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2008

Helle30

Det er sjovt, så forskelligt folk reagerer. Der er ingen, der har rådet os til at vente med nr. 2. Nu hvor vi har annonceret, at nr. 2 ER på vej, har alle sagt, at det var sørme en god idé at få dem så tæt, - de vil få så meget glæde af hinanden, - godt at I ser og få de børn, I vil have osv. Selv min læge, som jeg har konsulteret et par gange ekstra (fordi jeg i en periode synes, livet som ny mor var en anelse vel sindsoprivende) glæder sig meget på vores vegne, og har forsikret mig om, at næste gang bliver meget nemmere. Det er Jer, der tager beslutningen om, hvornår I vil have den næste - ikke jeres omgivelser. Det synes jeg også, I skal melde klart ud, når nogen forsøger at kloge sig på området. - Helle, som faktisk er blevet bedre til at fortælle andre, hvad der er min egen beslutning. Laver lige et ano-indlæg om det, tror jeg, for det har s'gisme pisset mig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Juniors mor

Det er altså helt individuelt hvornår man er klar til nr to, eller 3 og 4 for den sags skyld.
Vi var meget enige om, at vi gene ville have vores børn tæt på hinanden, så vi synes det er helt perfekt, at Julie ikke når at blive 2 inden hun skal være storesøster.
Da vi fortalte vi ventede nr to, var reaktionen fra flere sider "skal Julie virkelig allerede være storesøster" - det er rigtig sårende når den kommentar kommer før "tillykke", men det er jo vores valg, og vi synes det er det rigtige for os og vores lille famiie.
I skal ikke høre efter hvad andre siger - hvis i er enige om, at det er nu nr. 2 skal laves, så er det det der er det helt rigtige for jeres familie.

Anmeld

10. august 2008

Tynen

Folk er sgu så kloge på andres vegne!

Jeg synes det er træls at få sådan en stikpille med på vejen (Selvom der ikke er gang i noget).
Det kan få mig til at tvivle på om det er det rigtige jeg har udtænkt mig, og det har jeg bare ikke brug for lige nu!
Er sgu forvirret nok i forvejen ;)

Hvis I har besluttet jer for at det er det I gør, så op i gumpen med alle dem der kloger i det.
Hvis de synes det er for tidligt, kan du jo passende trøste dem med at det heldigvis ikke er dem det går ud over :)

Held og lykke med projektet!
Der er andre der rent faktisk har overlevet med 2 stks. så "tæt" på hinanden! Yes, CHOCKING NEWS!!, I know :)

(H)

Anmeld

13. august 2008

Anonym trådstarter

Endnu engang tak tøser. I er sgu så søde ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.