Bimmer 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Bayze

DK skriver:

Tak!!

Tutter: Jeg er også blevet rigtig glad for uroen! Og det er så nemt at sy de små ting, så de kan bare blive skiftet ud efterhånden som vi bliver trætte af at kigge på dem!

Det her er  sagt med et smil på læben - Jeg HADER folk der siger sådan noget som "det er så nemt at sy de små ting"!! Nej det er ej!! For slet ikke at tale om at have fantasien til at komme i tanke om at sy dem! OG tage sig sammen til det!!

Sådan er min mor også, megakreativ og virkelig dygtig med sine hænder, og jeg ejer bare slet ikke det gen. Jeg bliver fuldstændig rundtosset bar jeg står overfor opgaven at lave en lille juledekoration og uanset hvor mange lækre ting jeg køber ind til det, så ender det med at ligne lort!

Din uro er simpelthen SÅ fin Ligesom resten af de lækre og gennemførte hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

DK

Anjamichell skriver:

Årk jeg har netop siddet og kigget dine billeder o og nu har jeg tårer i øjnene!! Aajjj hvor er du bare smukt gravid og hele billedserien indikerer bare så tdeligt hvor meget i glæder jer... Hvor jeg glæder mig... Det er fantastisk at være gravid og jeg håber at jeg også snart bli'r det selv!!
Sød sød prinsesse I også har :-)

Jah jeg ved ikk altså men det rørte mig bare dybt... Det er jo intet mindre end fantastisk at man er lykkeligt gravid :-)

Tusind tillykke til jer allesammen

Hvor er du sød!!

Jamen vi glæder os også helt vildt!! Jeg er sikker på det også snart bliver jeres tur!

Knus

Anmeld

6. november 2010

DK

Tina2 skriver:

Smukke, smukke Bimmer-mutti!!!!!!  Synes din mave er helt utrolig flot!!!

Og vildt flot uro, ku ind imellem ønske jeg var så kreativ, men det er Thomas der er den kreative her i hytten

Du må sætte Thomas igang så, he he!!

Anmeld

6. november 2010

DK

Bayze skriver:

Det her er  sagt med et smil på læben - Jeg HADER folk der siger sådan noget som "det er så nemt at sy de små ting"!! Nej det er ej!! For slet ikke at tale om at have fantasien til at komme i tanke om at sy dem! OG tage sig sammen til det!!

Sådan er min mor også, megakreativ og virkelig dygtig med sine hænder, og jeg ejer bare slet ikke det gen. Jeg bliver fuldstændig rundtosset bar jeg står overfor opgaven at lave en lille juledekoration og uanset hvor mange lækre ting jeg køber ind til det, så ender det med at ligne lort!

HA HA HA HA HA.... Ihh... Altså ALLE kvinder i min familie er totalt dygtige til at sy, strikke og hækle og den slags! Jeg er klart den mindst talentfulde i den retning! Jeg kan sy et dynebetræk og de her små dimser og under pres et par børne bukser, hvis jeg har laaang tid til det og min mor kan give tips undervejs!

Min mor har lige syet de mest PRAGTFULDE dynebetrækker ever til Bimmeren. De er med stjerne-stamps og sååå smukke! Min storesøster er ved at hækle en hel kurv med små dyr og bamser i fine farver og jeg kan kun sy små dimser i hånden, he he!!

Men tak!! Dejligt at få ros, når man plejer at være den der selv er i næsegrus beundring over andres håndarbejde!!

Anmeld

6. november 2010

Bayze

DK skriver:

Jeg kan sagtens lære dig at lave de små dyr!! Du inviterer bare på kaffe og kage og så tager jeg kassen med ting med!! Det kan vi begive os ud i når vi begge er gået over tid og sidder og triller tommelfingre der medium januar! Når Kirstine kan, så kan du i alt fald også!! Med dine egne hænder!!

Ham der gav os rabat var en lille mand (1.55 cm?) men han skulle ikke spørge nogen om lov inden, så det er helt klart ham i skal have fat i! Han taler utroligt meget, men det er kun hyggeligt synes jeg! Altså han taler om baby-ting, så han skal da endeligt bare fyre løs!! (Mikkel blev måske lidt træt sådan halvvejs i besøget)

Mht Kasser, så ja, så måtte Mikkel først vælge to, men så valgte han to grå. hmmm... så fik jeg det drejet til at det var en god ide vi valgte en hver!! Der er forresten baby-bleer i den grå kasse!

Den lille mand ejer biksen og han er også min faste babyudstyrspusher! Han er altid til "en god pris (det har jeg i øvrigt hørt rygter om at det er du også) og de er skide søde og altid enormt servicemindede og hjælpsomme. Vi har også lagt rigtig mange knaster der men jeg bor også ret tæt på:-)

Anmeld

6. november 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ha ha, det der ku jeg ha skrevet!!!!  Jeg synes også jeg kan købe en masse ind til fx juledeko'er og alligevel er jeg aldrig tilfreds, for synes aldrig det kommer til at se ud som jeg vil ha de skal!!!

Vi har dog ingen i familien der sådan er ørne til at sy, strikke osv... Min mormor var, men hun døde da jeg var 17 år...

Thomas er jo så ret god til det, men har sleeeet ikke tid til den slags midt i alt det her husbyggeri!

Anmeld

6. november 2010

Tina2

DK skriver:

Det er der absolut ikke tid til pt midt i husbyggeriet.... Han er i fuld gang med bryggerset lige nu og jeg skal SLET ikke bede ham om andre ting, for nu har jeg brokket mig nok over at han ikke kom igang med det bryggers og nu er han igang, så nu skal han endelig ha arbejdsro, ha ha

Anmeld

6. november 2010

Tina2

DK skriver:

Det er der absolut ikke tid til pt midt i husbyggeriet.... Han er i fuld gang med bryggerset lige nu og jeg skal SLET ikke bede ham om andre ting, for nu har jeg brokket mig nok over at han ikke kom igang med det bryggers og nu er han igang, så nu skal han endelig ha arbejdsro, ha ha

Anmeld

7. november 2010

anjamichell@gmail.com

DK skriver:

Hvor er du sød!!

Jamen vi glæder os også helt vildt!! Jeg er sikker på det også snart bliver jeres tur!

Knus

Jeg har taget tre teste indenfor 2 dage og alle var positive... svagt men positive

Jubii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

7. november 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, det der ku jeg ha skrevet!!!!  Jeg synes også jeg kan købe en masse ind til fx juledeko'er og alligevel er jeg aldrig tilfreds, for synes aldrig det kommer til at se ud som jeg vil ha de skal!!!

Vi har dog ingen i familien der sådan er ørne til at sy, strikke osv... Min mormor var, men hun døde da jeg var 17 år...

Thomas er jo så ret god til det, men har sleeeet ikke tid til den slags midt i alt det her husbyggeri!

Ha ha - nej, det er smadder irriterende når man nu så gerne vil være sådan en "der liiiige strikker noget sammen". Jeg har efterhånden bare erkendt det og holder mig helt fra det og så leverer min kære mor:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.