Bimmer 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.487 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

DK

Hej de damer!

Så er jeg i uge 29 og sådan helt officielt i 3. trimester! Uhh det er så dejligt!

Jeg var i torsdags til JDM. Det gik godt og til næste besøg d. 16/12 kommer de herhjem for at kigge på det hele inden hjemmefødsel. Jeg blev ikke vejet (pyhh) og de nævnte intet om vægt, så jeg tænker at det nok er fordi det er helt perfekt 

I går var vi til 3D scanning og det var bare så spændende!! Han blev vurderet til 1286 gram så det var bare så fint som det kunne være, så han var bare et par dage foran, så hvad kan man ellers forlange! Han havde tykke æblekinder og en lille opstopper næse! Jamen altså!!! Det er blevet meget mere virkeligt for mig nu at han er en dreng! Og en vildt vildt dejlig dreng! Ihhhh jeg glæder mig til han kommer ud!

I efterårsferien har jeg syet små ting/dyr til at hænge op som uro. Kirstine hjalp og har syet snemanden (med sine egne hænder!!! som hun så stolt fortalte Mormor). Vi har i vanlig tidlig stil naturligvis hængt dem op allerede!

Derudover har jeg været lidt mere på shopping. Jeg fik købt den første pakke bleer (libero 2-4 kg. 39 kr!) og div creme og den slags, og den seed pli papoose som jeg har været sådan i tvivl om vi skulle have. Men vi var i Ønskebørn i det der Center Vest (Viby?), da det er der scanningsklinikken også ligger. Og de havde en sådan lift sat ned fra 850 kr til 600 kr og uden nogen rigtig forhandling fik vi den til 500 kr. inkl. 2 bodyer så det var super fint! (vi fik faktisk utrolig god service!!) Jeg er så glad for den, og den passer liiige ned i barnevognen og den kan ligesom en voksi foldes ud til et "tæppe", eller bare bruges til lift. Den er bare så blød og lækker inden i og jeg er helt vild med at den er sådan "stiv" i det, så den lille Bimmer ikke får hans hoved helt dækket over når han skal ligge deri. Derudover købte jeg den første bamse til Bimmeren, det var i Magasin og i forhold til den var så lille så var den absolut for dyr (150 kr) men vi kunne ikke stå for at den så så glad og optimistisk ud, i forhold til at den er helt slatten og lille, he he!! Jeg tænker også at det bliver nemt at slæbe den med rundt nu den er så lille!

Til Mettemus: så var manden og jeg også lige forbi Kiddo og købe kasser! Det blev til to stk! Manden valgte den grå og jeg den turkis! Men ihhh de er så fine!!

Nå. Men i slipper ikke for masser af billeder af det hele! 31 oktober! Så har jeg om 2. mdr. måtte føde i 3 dage nu!!! VILDT!!

Knus og dejlig November til alle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Ranarupta

Herligt indlæg!

Flot mave og lækre sager! Ikke mindst den dejlige Bimmer!

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Smuk mavse, og bimmeren ser da for SKØN ud 

Lækre ting I fik købt jer, er hel vild med uroen, den kan Kirstine og dig være stolte af !

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Wow hvor er du smuk gravid

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Tak!!

Tutter: Jeg er også blevet rigtig glad for uroen! Og det er så nemt at sy de små ting, så de kan bare blive skiftet ud efterhånden som vi bliver trætte af at kigge på dem!

Anmeld

31. oktober 2010

LinLin

Det lyder som en god dag Og flot uro!

(Psst det hedder City vest og ligger i Brabrand )

Anmeld

31. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Neeej hvor er det bare nogle fine ting Især maven Ja, man skal liiiige omtænke situationen, men når det så er gjort er det slet ikke umuligt at finde nogle rigtig fine ting til små babydrenge, vel?

Stort knus og kram fra mig og Bassimutten

Anmeld

31. oktober 2010

marijke85

hej,

har lige et spørgsmål om din uro, have også selv tænkt mig og lave en, men hvad bruger du som fuld, i din små dyr? og tegnet du dem bare fri, eller have du nogle til det!!

hilsen marijke

Anmeld

31. oktober 2010

DK

D & A's mor skriver:

Det lyder som en god dag Og flot uro!

(Psst det hedder City vest og ligger i Brabrand )

He he he... ja det er muligt! Altså jeg ved bare at jeg kommer til Århus C med motorvejen fra Horsens og så drejer til venstre først ud på Ringvejen og så en gang til efter ca. 5 min. og så er vi der, he he!! Jeg har kun været der i forbindelse med scanninger! Men jeg vil faktisk gerne anbefale den Ønskebørn der lå der. De havde SÅ mange ting og var utroligt flinke også selv om de havde travlt, og vi allerede havde købt en barnevogn et andet sted!

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

Ihh du ER altså bare smuk  Og den uro er bare skide flot..især snemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.