Bimmer 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

LinLin

DK skriver:

He he he... ja det er muligt! Altså jeg ved bare at jeg kommer til Århus C med motorvejen fra Horsens og så drejer til venstre først ud på Ringvejen og så en gang til efter ca. 5 min. og så er vi der, he he!! Jeg har kun været der i forbindelse med scanninger! Men jeg vil faktisk gerne anbefale den Ønskebørn der lå der. De havde SÅ mange ting og var utroligt flinke også selv om de havde travlt, og vi allerede havde købt en barnevogn et andet sted!

Jeg er også rigtigt glad for ønskebørn - sødt og hjælpsomt personale! Bare alt for mange ting og for meget tøj, jeg har lyst til at købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

DK

marijke85 skriver:

hej,

har lige et spørgsmål om din uro, have også selv tænkt mig og lave en, men hvad bruger du som fuld, i din små dyr? og tegnet du dem bare fri, eller have du nogle til det!!

hilsen marijke

Hej

De er lavet i filt, og så er der bare noget der hedder "bamse-fyld" inden i. Det kan købes i de fleste hobbyforretninger!

Den lille søhest er lavet fra et mønster, men resten er tegnet i fri fantasi! Min mor og jeg har lavet MAAANGE til alle de søde gravide i vores familie! Man kan også sætte de der "klemmer" på så de kan hænge på barnevognen, eller over autostolen eller lign! Vi har også lavet sommerfugle, høner, kyllinger, mariehøns og biler! Det er kun fantasien der sætter grænser!

Jeg tegner dem på papir først, og så klipper mønsteret ud! Også så jeg har det en anden gang hvis jeg vil lave flere!

Jeg laver en side af gangen (altså perler og pynt osv) og syer de to sider sammen til sidst og kommer fyld i. Perlerne til øjne syer jeg på til aller sidst så de sidder lidt "inde" i hovedet! Du får lige et nærbillede.  Dem der skal hænge på en ex. kæde til barnevognen lavere vi en lille løkke på så de kan komme på en snor! Den syer vi bare ind foroven/i midten så de hænger lige. Vi bruger sådan noget bomuldssnor til ex. anorakker osv. Det kan fåes i mange farver!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2010

marijke85

tak for det, så må jeg ude og købe lidt bamse fuld glæder mig helt til og kom igang med det!! tak for dit hurtige svar og billede

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Sikke nogle fine ting I har fået købt/lavet Og maven er som altid rigtig flot! Den bliver man ikke træt af at kigge på, så det er fedt der kommer så mange billeder fra dig!

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Sofia skriver:

Sikke nogle fine ting I har fået købt/lavet Og maven er som altid rigtig flot! Den bliver man ikke træt af at kigge på, så det er fedt der kommer så mange billeder fra dig!

Jeg kan da slet ikke lade være med at spamme jer!! Uhhh hvordan skal det ikke gå når han så først er kommet til verden Det er også fordi jeg æælsker andres billeder af maver, babyer og ting og sager!!

Heldigvis kan man da her på baby.dk bare lade være med at kigge med når man har fået nok, he he!!

Anmeld

31. oktober 2010

Mettemus

Næh for et dejligt indlæg!

Først må maven beundres på behørig vis - du ser toplækker og meget højgravid ud (altså: Mikkel har jo fuldstændig ret!)

Dernæst: Hvor er det bare verdens fineste uro! SÅ sødt med det hjemmelavede filt, hvem der bare besad sådanne evner.

Og sååå: Sikken en god reklame for Ønskebørn. Måske det var der vi skulle bevæge os ud for at finde de sidste ting på onsdag? Det lyder i hvert fald som alletiders deal i fik forhandlet jer frem til.

Og sidst: fedt, fedt, fedt med de kasser! Det hele ser bare så flot ud når det er sat frem og kommet på plads. Og vigtigt at Mikkel har fået lov til at bestemme farven på en kasse - så er han lissom også med... selvom han måske igen er blevet udsat for kvindelist idet,  athan får lov til at tage et sikkert valg udfra en ordentlig mængde kasser du allerede har forhåndsgodkendt

God søndag

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Mettemus skriver:

Næh for et dejligt indlæg!

Først må maven beundres på behørig vis - du ser toplækker og meget højgravid ud (altså: Mikkel har jo fuldstændig ret!)

Dernæst: Hvor er det bare verdens fineste uro! SÅ sødt med det hjemmelavede filt, hvem der bare besad sådanne evner.

Og sååå: Sikken en god reklame for Ønskebørn. Måske det var der vi skulle bevæge os ud for at finde de sidste ting på onsdag? Det lyder i hvert fald som alletiders deal i fik forhandlet jer frem til.

Og sidst: fedt, fedt, fedt med de kasser! Det hele ser bare så flot ud når det er sat frem og kommet på plads. Og vigtigt at Mikkel har fået lov til at bestemme farven på en kasse - så er han lissom også med... selvom han måske igen er blevet udsat for kvindelist idet,  athan får lov til at tage et sikkert valg udfra en ordentlig mængde kasser du allerede har forhåndsgodkendt

God søndag

Jeg kan sagtens lære dig at lave de små dyr!! Du inviterer bare på kaffe og kage og så tager jeg kassen med ting med!! Det kan vi begive os ud i når vi begge er gået over tid og sidder og triller tommelfingre der medium januar! Når Kirstine kan, så kan du i alt fald også!! Med dine egne hænder!!

Ham der gav os rabat var en lille mand (1.55 cm?) men han skulle ikke spørge nogen om lov inden, så det er helt klart ham i skal have fat i! Han taler utroligt meget, men det er kun hyggeligt synes jeg! Altså han taler om baby-ting, så han skal da endeligt bare fyre løs!! (Mikkel blev måske lidt træt sådan halvvejs i besøget)

Mht Kasser, så ja, så måtte Mikkel først vælge to, men så valgte han to grå. hmmm... så fik jeg det drejet til at det var en god ide vi valgte en hver!! Der er forresten baby-bleer i den grå kasse!

Anmeld

31. oktober 2010

DK

DK skriver:

Jeg kan sagtens lære dig at lave de små dyr!! Du inviterer bare på kaffe og kage og så tager jeg kassen med ting med!! Det kan vi begive os ud i når vi begge er gået over tid og sidder og triller tommelfingre der medium januar! Når Kirstine kan, så kan du i alt fald også!! Med dine egne hænder!!

Ham der gav os rabat var en lille mand (1.55 cm?) men han skulle ikke spørge nogen om lov inden, så det er helt klart ham i skal have fat i! Han taler utroligt meget, men det er kun hyggeligt synes jeg! Altså han taler om baby-ting, så han skal da endeligt bare fyre løs!! (Mikkel blev måske lidt træt sådan halvvejs i besøget)

Mht Kasser, så ja, så måtte Mikkel først vælge to, men så valgte han to grå. hmmm... så fik jeg det drejet til at det var en god ide vi valgte en hver!! Der er forresten baby-bleer i den grå kasse!

Uhh eller smoothies!?

Anmeld

4. november 2010

anjamichell@gmail.com

Årk jeg har netop siddet og kigget dine billeder o og nu har jeg tårer i øjnene!! Aajjj hvor er du bare smukt gravid og hele billedserien indikerer bare så tdeligt hvor meget i glæder jer... Hvor jeg glæder mig... Det er fantastisk at være gravid og jeg håber at jeg også snart bli'r det selv!!
Sød sød prinsesse I også har :-)

Jah jeg ved ikk altså men det rørte mig bare dybt... Det er jo intet mindre end fantastisk at man er lykkeligt gravid :-)

Tusind tillykke til jer allesammen

Anmeld

4. november 2010

Tina2

Smukke, smukke Bimmer-mutti!!!!!!  Synes din mave er helt utrolig flot!!!

Og vildt flot uro, ku ind imellem ønske jeg var så kreativ, men det er Thomas der er den kreative her i hytten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.