Hold da op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2008

Lsh

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Kære Eva! Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem?? Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter. Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!! Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af. Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :) Lone[/citat] Altså, jeg serverer det jeg synes...kan sagtens sætte en kage på eller slik uden jeg selv tager af det. Så spiser jeg bare noget frugt eller nødder/rosiner. Men da jeg jo heller ikke mener mine unger har godt af alt det sukker og fedt, så plejer jeg lave en skål blandet med mandler, hasselnødder og rosiner og både børn og voksne synes det er lækkert. Udover det så gulerødder og agurkestave med dip lavet på yoghurt 0,5 %. Ellers noget groft brød med pålæg feks. Til fødselsdage er der både sundt og usundt, så er det frit valg for alle...og man bliver jo ikke tyk af et lille stykke kage, jeg holder mig bare helt fra det. Knus..[/citat] Eva, Hvad laver du dip af? Du skriver yoghurt 0,5%, det køber jeg også; men hvad blander du i så det smager af noget? De der pulverbreve fra Kims duer ik' vel? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Kære Eva! Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem?? Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter. Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!! Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af. Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :) Lone[/citat] Altså, jeg serverer det jeg synes...kan sagtens sætte en kage på eller slik uden jeg selv tager af det. Så spiser jeg bare noget frugt eller nødder/rosiner. Men da jeg jo heller ikke mener mine unger har godt af alt det sukker og fedt, så plejer jeg lave en skål blandet med mandler, hasselnødder og rosiner og både børn og voksne synes det er lækkert. Udover det så gulerødder og agurkestave med dip lavet på yoghurt 0,5 %. Ellers noget groft brød med pålæg feks. Til fødselsdage er der både sundt og usundt, så er det frit valg for alle...og man bliver jo ikke tyk af et lille stykke kage, jeg holder mig bare helt fra det. Knus..[/citat] Eva, Hvad laver du dip af? Du skriver yoghurt 0,5%, det køber jeg også; men hvad blander du i så det smager af noget? De der pulverbreve fra Kims duer ik' vel? Knus [/citat] Jo, de er helt fine...både dem og alle de andre man ellers kan købe...ellers lidt karry, sennep eller hvad man synes...:)

Anmeld

10. august 2008

Lsh

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Kære Eva! Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem?? Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter. Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!! Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af. Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :) Lone[/citat] Altså, jeg serverer det jeg synes...kan sagtens sætte en kage på eller slik uden jeg selv tager af det. Så spiser jeg bare noget frugt eller nødder/rosiner. Men da jeg jo heller ikke mener mine unger har godt af alt det sukker og fedt, så plejer jeg lave en skål blandet med mandler, hasselnødder og rosiner og både børn og voksne synes det er lækkert. Udover det så gulerødder og agurkestave med dip lavet på yoghurt 0,5 %. Ellers noget groft brød med pålæg feks. Til fødselsdage er der både sundt og usundt, så er det frit valg for alle...og man bliver jo ikke tyk af et lille stykke kage, jeg holder mig bare helt fra det. Knus..[/citat] Eva, Hvad laver du dip af? Du skriver yoghurt 0,5%, det køber jeg også; men hvad blander du i så det smager af noget? De der pulverbreve fra Kims duer ik' vel? Knus [/citat] Jo, de er helt fine...både dem og alle de andre man ellers kan købe...ellers lidt karry, sennep eller hvad man synes...:) [/citat] Super, takker endnu en gang :)

Anmeld

11. august 2008

Pia.

SUPER FLOT.... Når du vil noget så gør du det sgu !!! Tager så meget hatten af for dig...

Jeg har lige skrevet et målebånd på min indkøbsseddel.... ;)....

Tillykke med de manglende cm.

Knus Pia, som er helt med igen....

Anmeld

11. august 2008

Pia.

så er det købt... og (undskyld mit udtryk)[f] FUCK[/f] !!!!!! ad hvor er jeg mange cm omkring det hele... godt være det giver blod på tanden dem der er væk nu på dig Eva, men det giver eddermame også blod på tanden til at de kilo [f]SKAL[/f] væk... :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:@:@:@:@:@:@:@:@:@ :(:(:(:(:(:(:(:(:(:S:S:S:S:S:S:$:$:$:$:$:$:$ >(>(>(>(>(>(>(>( meget blandede følelser fra Pia, som bare ikke forstår hvorfor det gik galt...

Anmeld

11. august 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] så er det købt... og (undskyld mit udtryk)[f] FUCK[/f] !!!!!! ad hvor er jeg mange cm omkring det hele... godt være det giver blod på tanden dem der er væk nu på dig Eva, men det giver eddermame også blod på tanden til at de kilo [f]SKAL[/f] væk... :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:@:@:@:@:@:@:@:@:@ :(:(:(:(:(:(:(:(:(:S:S:S:S:S:S:$:$:$:$:$:$:$ >(>(>(>(>(>(>(>( meget blandede følelser fra Pia, som bare ikke forstår hvorfor det gik galt...[/citat] Tak for de søde ord min dejlige Pia.(L)...Godt du fik købt målebåndet...og selvom det er ØV lige nu, så prøv at læs hvor mange cm bare fire kg giver....det er helt vildt.8D Du KAN GODT....det ved du og alle vi andre jo...tag evt et billede af dig selv i trusser og når så kiloene er tabt, så find det frem igen og så er det en skøn oplevelse. Mange slanketanker herfra...hvis du har lyst og tid i aften, så er der aerobic i Nørre vedby...jeg cykler derop og hjem, så må det jo give godt. Stort kram fra mig til dig...har tænkt meget på dig i dag.. (H)

Anmeld

11. august 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] så er det købt... og (undskyld mit udtryk)[f] FUCK[/f] !!!!!! ad hvor er jeg mange cm omkring det hele... godt være det giver blod på tanden dem der er væk nu på dig Eva, men det giver eddermame også blod på tanden til at de kilo [f]SKAL[/f] væk... :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:@:@:@:@:@:@:@:@:@ :(:(:(:(:(:(:(:(:(:S:S:S:S:S:S:$:$:$:$:$:$:$ >(>(>(>(>(>(>(>( meget blandede følelser fra Pia, som bare ikke forstår hvorfor det gik galt...[/citat] Tak for de søde ord min dejlige Pia.(L)...Godt du fik købt målebåndet...og selvom det er ØV lige nu, så prøv at læs hvor mange cm bare fire kg giver....det er helt vildt.8D Du KAN GODT....det ved du og alle vi andre jo...tag evt et billede af dig selv i trusser og når så kiloene er tabt, så find det frem igen og så er det en skøn oplevelse. Mange slanketanker herfra...hvis du har lyst og tid i aften, så er der aerobic i Nørre vedby...jeg cykler derop og hjem, så må det jo give godt. Stort kram fra mig til dig...har tænkt meget på dig i dag.. (H) [/citat] Det er bare så hårdt +22 kilo siden jeg fik mit første barn +12 kilo bare [f]EFTER[/f] Mads... +o( bliver så ked af det inden i... øv at ens krop bare kan tage sådan på... har bare været det tyndeste af det tyndeste og troede slet ikke jeg kunne blive tyk, men jeg ligner vist mere min mor end min far..... Nå endnu en klage sang fra mig... som har spist dejligt sundt hele dagen og gået 5 kilometer til aften... knus...

Anmeld

11. august 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] så er det købt... og (undskyld mit udtryk)[f] FUCK[/f] !!!!!! ad hvor er jeg mange cm omkring det hele... godt være det giver blod på tanden dem der er væk nu på dig Eva, men det giver eddermame også blod på tanden til at de kilo [f]SKAL[/f] væk... :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:@:@:@:@:@:@:@:@:@ :(:(:(:(:(:(:(:(:(:S:S:S:S:S:S:$:$:$:$:$:$:$ >(>(>(>(>(>(>(>( meget blandede følelser fra Pia, som bare ikke forstår hvorfor det gik galt...[/citat] Tak for de søde ord min dejlige Pia.(L)...Godt du fik købt målebåndet...og selvom det er ØV lige nu, så prøv at læs hvor mange cm bare fire kg giver....det er helt vildt.8D Du KAN GODT....det ved du og alle vi andre jo...tag evt et billede af dig selv i trusser og når så kiloene er tabt, så find det frem igen og så er det en skøn oplevelse. Mange slanketanker herfra...hvis du har lyst og tid i aften, så er der aerobic i Nørre vedby...jeg cykler derop og hjem, så må det jo give godt. Stort kram fra mig til dig...har tænkt meget på dig i dag.. (H) [/citat] Det er bare så hårdt +22 kilo siden jeg fik mit første barn +12 kilo bare [f]EFTER[/f] Mads... +o( bliver så ked af det inden i... øv at ens krop bare kan tage sådan på... har bare været det tyndeste af det tyndeste og troede slet ikke jeg kunne blive tyk, men jeg ligner vist mere min mor end min far..... Nå endnu en klage sang fra mig... som har spist dejligt sundt hele dagen og gået 5 kilometer til aften... knus... [/citat] Lige meget hvad søde Pia...så tror jeg faktisk ikke at det ville klæde dig at tabe 22 kg, tror du?? Og nu er du igang, så er det bare om at se frem. Sidst gik det jo så stærkt og flot for dig...men ja, det er hårdt at indse at man tager let på..jeg har jo selv to meget tynde søstre...men sådan skulle jeg ikke være... De bedste taber-tanker fra mig til dig...når jeg kan, så kan du også...(L) stort (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.