[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f]
Kære Eva!
Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem??
Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter.
Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!!
Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af.
Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :)
Lone[/citat]
Altså, jeg serverer det jeg synes...kan sagtens sætte en kage på eller slik uden jeg selv tager af det. Så spiser jeg bare noget frugt eller nødder/rosiner.
Men da jeg jo heller ikke mener mine unger har godt af alt det sukker og fedt, så plejer jeg lave en skål blandet med mandler, hasselnødder og rosiner og både børn og voksne synes det er lækkert.
Udover det så gulerødder og agurkestave med dip lavet på yoghurt 0,5 %.
Ellers noget groft brød med pålæg feks.
Til fødselsdage er der både sundt og usundt, så er det frit valg for alle...og man bliver jo ikke tyk af et lille stykke kage, jeg holder mig bare helt fra det.
Knus..[/citat]
Eva,
Hvad laver du dip af? Du skriver yoghurt 0,5%, det køber jeg også; men hvad blander du i så det smager af noget? De der pulverbreve fra Kims duer ik' vel?
Knus
[/citat]
Jo, de er helt fine...både dem og alle de andre man ellers kan købe...ellers lidt karry, sennep eller hvad man synes...:)
[/citat]
Super, takker endnu en gang :)
Anmeld