Hold da op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. august 2008

Honningblomst

Hej piger...
Er der andre der måler sig?? Jeg har lige målt mig i dag og sammenlignet med målene jeg tog da jeg vejede 4 kg mere og ikke dyrkede motion og der er godt nok sket mere end vægten fortæller.

Før 67kg og nu 63 kg:

Lår:63cm/54cm
Hofter:98cm/89cm
Rumpen:98cm/96cm (regner med cyklingen har givet flere muskler der;) )Lår:60cm/54cm
Talje:78cm/68cm

Det er sgu 36cm!!!8D er det ikke bare vildt....det giver godt nok blod på tanden, bare de sidste 3 kg og så SLUT.
Så jer der ikke måler, skynd jer at gøre det...så fedt at opleve hvad der sker og det bare ved få kilo og motion.

Knus herfra Eva....som ikke kan få armene ned...
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

tasha33

stort tillykke med målene, kan godt forstå du ikke kan få armene ned igen, det skal du heller ikke, det er bare super flot:) endnu engang tillykke (H)(H)(H)

Anmeld

9. august 2008

Honningblomst

Tak...(L)
Nu tror jeg den daglige cykeltur skal cykles og så må jeg vidst hellere fejren de nye mål med nyt tøj...:P
God slankevind til alle jer andre taberpiger..;)
Knus..

Anmeld

9. august 2008

Lsh

Det er da bare super flot Eva - kæmpe stort tillykke med det :D

Hvad dyrker du af motion? Hvor meget/lang tid om ugen?

Hvad består din slankekur af? Altså hvordan ser en dag ud hos dig, hvad spiser du?

Har du gode fif og idéer til at komme de sidste kg til livs og holde tankerne væk fra søde sager o.lign.

Knus Luise, der er en smule misundelig; men må op på hesten når vi vender hjem fra ferie ;)

(H)

Anmeld

9. august 2008

miver

Hold da op hvor er det bare flot :D tillykke
Det er jo helt vild hvad motion og 4 kg kan gøre ved ens krop sejt gået :D

Jeg måle mig osse men har fået smidt sidste mållings parir væk men jeg tror det går i rigtig retning ;)
men har stadig over en meter rumpe (102) >(
Jeg starter på på boksning på onsdag så efter der håber jeg på hurtige resutalter :)

(H) mie

Anmeld

9. august 2008

Honningblomst

Lsh skriver:

Hvad består din slankekur af? Altså hvordan ser en dag ud hos dig, hvad spiser du?

Har du gode fif og idéer til at komme de sidste kg til livs og holde tankerne væk fra søde sager o.lign.

Knus Luise, der er en smule misundelig; men må op på hesten når vi vender hjem fra ferie ;)

(H)

Tusind tak søde kvinde..:)

Ja, hvad dyrker jeg af motion.
Jeg cykler en halv time hver dag i højt tempo, endvidere går jeg til gymnastik én gang om ugen og så cykler jeg hvad jeg kan komme til med drengene. Så det er jo ikke fordi det er så meget, men det virker.

Jeg er ikke som sådan på slankekur, har bare strammet lidt op, da jeg havde 5-8 kg jeg gerne lige ville smide.
Så jeg spiser yoghurt, rugbrød, frugt knækbrød fordelt morgen, middag og mellemmåltid...alt efter hvad jeg har lyst til.
Endvidere spiser jeg en masse grønt.

Til aften spiser jeg det familien gør, bare ikke kæmpe portioner og så vælger jeg den rigtige fordeling som altid.;)
Jeg spiser intet usundt og savner det ikke...efter et par uger på den måde er det som om kroppen har stabiliseret sig og mætheden varer længere og mærkes tydeligt efter et måltid.
Jeg har så som sidegevinst fået en mase god energi...så det er jo skønt.

Så det er ganske simpelt...sund kost som man ved den ser ud...og motion. Ingen hokus pokus..;)

Knus Eva og held og lykke...glæder mig til at følge dig..:)

Anmeld

9. august 2008

Lsh

Eva skriver:

Lsh skriver:

(H)

Jeg cykler en halv time hver dag i højt tempo, endvidere går jeg til gymnastik én gang om ugen og så cykler jeg hvad jeg kan komme til med drengene. Så det er jo ikke fordi det er så meget, men det virker.

Jeg er ikke som sådan på slankekur, har bare strammet lidt op, da jeg havde 5-8 kg jeg gerne lige ville smide.
Så jeg spiser yoghurt, rugbrød, frugt knækbrød fordelt morgen, middag og mellemmåltid...alt efter hvad jeg har lyst til.

Til aften spiser jeg det familien gør, bare ikke kæmpe portioner og så vælger jeg den rigtige fordeling som altid.;)
Jeg spiser intet usundt og savner det ikke...efter et par uger på den måde er det som om kroppen har stabiliseret sig og mætheden varer længere og mærkes tydeligt efter et måltid.

Så det er ganske simpelt...sund kost som man ved den ser ud...og motion. Ingen hokus pokus..;)

Ja det lyder jo super let og det er det nok også når først man er inde i det. Det er egentlig også sådan jeg gør, bare uden motionen - synes ikke jeg kan få det passet ind i hverdagen; men om 1 uge starter Karoline i vuggestue og så har jeg jo chancen for at cykle af sted med dem begge både frem og tilbage.... Det vil ikke blive i højt tempo; men så kunne jeg jo tage cykeltraileren af og cykle videre uden den ;)

Min store last er uden tvivl min MEGET søde tand, jeg kæmper med den i tide og utide og kan bare ikke lade det være. På dét punkt har jeg ingen rygrad what so ever >(

Knus Luise

Anmeld

10. august 2008

Honningblomst

Lsh skriver:

Eva skriver:

Lsh skriver:

(H)

Ja det lyder jo super let og det er det nok også når først man er inde i det. Det er egentlig også sådan jeg gør, bare uden motionen - synes ikke jeg kan få det passet ind i hverdagen; men om 1 uge starter Karoline i vuggestue og så har jeg jo chancen for at cykle af sted med dem begge både frem og tilbage.... Det vil ikke blive i højt tempo; men så kunne jeg jo tage cykeltraileren af og cykle videre uden den ;)

Min store last er uden tvivl min MEGET søde tand, jeg kæmper med den i tide og utide og kan bare ikke lade det være. På dét punkt har jeg ingen rygrad what so ever >(

Knus Luise

Ja, den søde tand har jeg også...og den er selvforstærkende for mig, kan næsten ikke stoppe igen. Derfor er søde sager fuldstændig bandlyst og så savner jeg det slet ikke. Det er enten eller for mig...jeg er ikke til det der med to bidder, så jeg holder mig helt clean...;)

Men jo, det er jo ret nemt og ganske simpelt...og så vælger man jo selv hvad man køber og har i køleskabet. Det eneste jeg har er rosiner, tager lige et par stykker hvis jeg føler jeg mangler noget..:$
I starten tit, nu er det ikke engang hver dag.

Held og lykke med starten på motionen, er sikker på du hurtigt kommer til at se resultat.:)

Knus og god regnvejrssøndag...
(H)

Anmeld

10. august 2008

lonemus

Kære Eva!

Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem??

Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter.

Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!!
Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af.

Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :)

Lone

Anmeld

10. august 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Kære Eva!

Hvad gør du så, hvis du får gæster? - hvad serverer du for dem??

Jeg har jo den holdning, når jeg er ude at handle, at jeg da liiiiiiiige skal købe en kage til kaffen, et par poser slik mv., HVIS der nu skulle komme uventede gæster forbi. Problemet er bare, at jeg ofte selv ender med at spise det, og så må på tanken at købe ekstra, hvis der så kommer gæster - eller også køber jeg noget nyt lager dagen efter.

Min familie er meget kagesyge mv. Jeg har prøvet at serverer frugt, men det blev der intet taget af!!
Den gang jeg fulgte DDV havde jeg kun købt fedtfattige kager til min fødselsdag, men det blev der heller ikke rørt meget af.

Er jeg for flink og tilsidesætter mig selv for meget!?!?! - det mener min mand lidt..........jeg har lidt svært ved at se det udefra!! Egentlig vil jeg jo helst serverer noget sundt......mine børn spiser ikke slik, men der laver jeg altid en skål med frugt og mariekiks til dem. Det eeeelsker de :)

Lone

Altså, jeg serverer det jeg synes...kan sagtens sætte en kage på eller slik uden jeg selv tager af det. Så spiser jeg bare noget frugt eller nødder/rosiner.
Men da jeg jo heller ikke mener mine unger har godt af alt det sukker og fedt, så plejer jeg lave en skål blandet med mandler, hasselnødder og rosiner og både børn og voksne synes det er lækkert.
Udover det så gulerødder og agurkestave med dip lavet på yoghurt 0,5 %.
Ellers noget groft brød med pålæg feks.
Til fødselsdage er der både sundt og usundt, så er det frit valg for alle...og man bliver jo ikke tyk af et lille stykke kage, jeg holder mig bare helt fra det.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.