Lsh skriver:
Det er da bare super flot Eva - kæmpe stort tillykke med det :D
Hvad dyrker du af motion? Hvor meget/lang tid om ugen?
Hvad består din slankekur af? Altså hvordan ser en dag ud hos dig, hvad spiser du?
Har du gode fif og idéer til at komme de sidste kg til livs og holde tankerne væk fra søde sager o.lign.
Knus Luise, der er en smule misundelig; men må op på hesten når vi vender hjem fra ferie ;)
(H)
Tusind tak søde kvinde..:)
Ja, hvad dyrker jeg af motion.
Jeg cykler en halv time hver dag i højt tempo, endvidere går jeg til gymnastik én gang om ugen og så cykler jeg hvad jeg kan komme til med drengene. Så det er jo ikke fordi det er så meget, men det virker.
Jeg er ikke som sådan på slankekur, har bare strammet lidt op, da jeg havde 5-8 kg jeg gerne lige ville smide.
Så jeg spiser yoghurt, rugbrød, frugt knækbrød fordelt morgen, middag og mellemmåltid...alt efter hvad jeg har lyst til.
Endvidere spiser jeg en masse grønt.
Til aften spiser jeg det familien gør, bare ikke kæmpe portioner og så vælger jeg den rigtige fordeling som altid.;)
Jeg spiser intet usundt og savner det ikke...efter et par uger på den måde er det som om kroppen har stabiliseret sig og mætheden varer længere og mærkes tydeligt efter et måltid.
Jeg har så som sidegevinst fået en mase god energi...så det er jo skønt.
Så det er ganske simpelt...sund kost som man ved den ser ud...og motion. Ingen hokus pokus..;)
Knus Eva og held og lykke...glæder mig til at følge dig..:)
Anmeld