Eva skriver:lonemus skriver:
Men Eva, skriver du så ned, hvad du spiser dagligt? - eller har du en helt fast model i hovedet, inden du begynder at øse op på tallerknen??
Jeg har ofte brug for at støtte mig til noget, netop fordi jeg syntes det er svært at vurdere portionsstørrelserne.......!!
Lone
Nej, det gør jeg ikke...det er bare sådan på rutinen..:)
Blander mig lige.....
Jeg har over en periode skrevet dagbog over mit madindtag morgen, formiddag, frokost, eftermiddag, aftensmad og sen aften. Det fik mig faktisk til være ærlig og jeg spiste virkelig KUN hvad jeg havde skrevet. Havde jeg spist usundt skrev jeg det også ned, for så vidste jeg jo hvorfor vægten havde ændret sig negativt..... Hvis jeg spiser chokolade og ikke skriver det, snyder jeg jo kun mig selv og for hvis skyld er det lige jeg er i gang med at tabe mig????? Det har klart givet mig mere rygrad; men der er lang ved endnu for mit vedkommende for jeg er så svag hvad usunde ting og sager angår. Er jeg i byen tænker jeg tit, så spiser jeg bare ekstra sundt dagen og før efter så går det nok....... Så hellere som Eva siger, lade helt være og holde sig fra det... ;)
Vi skal nok klare det og jeg glæder mig til at følge og støtte dig i vægttabet. Vi er seje kvinder og vi kan squ godt klare de her overflødige kg :D
Anmeld