syn juniorsengetøj - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

VIPpigen

AnneBJ skriver:

Min gamle sag kan vist ikke overlocke

men resten kan den, og dejligt jeg fik spurgt, jeg ville nok have gjort omvendt ellers, og det er der jo ingen grund til - tak for svar!

Velbekomme... Og som skouboe skriver, og du selv også er inde på, så er det kun for det ikke trevler du zigzagger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Malene84

VIPpigen skriver:

Hmm, syntes han skalk gøre det hvis han syntes det er sååå nemt.

Ej, det er rigtigt, det er ikke så svært. men sagen er den at få det lige i siderne, så det er klippet ordentligt til. Jeg vil råde dig til at gå ud fra æggkanten (den kant ude i siden med huller) derfra måler du ind hvor bred den skal være (mener det er 100 cm til junior) HUSK SØMRUM.... det vil sige jeg vil nok måle den 107 ud fra æggkanten. Lig de 2 stoffer oven på hinanden, og sy øverste kant, altså den oppe ved hovedet.

Jeg vil ikke korte den af hvis jeg husker ret måler en juniordyne 140, og du har købt 150. Så når du har lavet den øverste syning ville jeg sy den ind i bunden indtil der hvor dynen skal puttes ind. Når du har gjort det i begge sider ligger du den op.  Og først når det er gjort syer du den sammen i siden. det giver det pæneste resultat.

Jeg tilføjer lidt billeder af hvordan jeg har gjort med babysengetøj, mit er dog bare overlocket, men du laver bare ligeud sting på den i stedet.

Håber du forstår det, ellers må du give lyd, så skal jeg prøve at guide skridt for skridt....

seeeeeeee  fik ordnet maskinen og lavet dette!!! DET ER FYLDT MED FEJL - men fuck det!!! jeg er bare så stolt af, at det ligner noget der er rigtigt. hahahaha... tak for hjælpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2010

Leonora

Malene84 skriver:

Hey skønne tøser,

Okay... indrømmer med det samme, jeg er barnebarn af en syerske, min mor syr, min kusine syr og min moster syr. Ja selv min lillebror kan sgu sy lapper! JEG DUER IKKE TIL DET  Men nu er det gået op for mig, at jeg kan spare en milliard ved at kaste mig ud i det. Men har tænkt at starte med sengetøj (det kan vel forhåbentlig ikke være det sværeste)- Men alligevel.... hvad gør jeg?

Jeg har købt 1½ meter til den ene side (super sødt med ugler på)

og 1½ plan farve stof til den anden side... what to do?

I sidder sikkert og tænker, at jeg bare kan spørge min familie, men ikke skægt altid at blive grinet af. hehe. Min kæreste griner og siger det sgu da BARE er at sy to lapper sammen, og det er det sikkert også... men så fortæl mig det!!! Så tør jeg godt kaste mig ud i det. hehe

Håber jer med tålmodighed vil hjælpe mig igennem denne aften

Hej

Hvis du har lyst vil jeg gerne lavet et kursus for dig...hat også en gammel maskine du kan øve dig på...du bor på Amager ik?

Anmeld

4. november 2010

Malene84

Leonora skriver:

Hej

Hvis du har lyst vil jeg gerne lavet et kursus for dig...hat også en gammel maskine du kan øve dig på...du bor på Amager ik?

jooo!!! er du seriøs? ej det kunne da bare være for fedt

Anmeld

5. november 2010

Leonora

Malene84 skriver:

jooo!!! er du seriøs? ej det kunne da bare være for fedt

ja da....det ku sku da være hyggeligt

Anmeld

8. november 2010

VIPpigen

Malene84 skriver:

seeeeeeee  fik ordnet maskinen og lavet dette!!! DET ER FYLDT MED FEJL - men fuck det!!! jeg er bare så stolt af, at det ligner noget der er rigtigt. hahahaha... tak for hjælpen

Af en førstegangs-syerske er det sq flot klaret... Super...

Anmeld

8. november 2010

Malene84

VIPpigen skriver:

Af en førstegangs-syerske er det sq flot klaret... Super...

øøj tusind tak... det betyder SÅ meget at høre. Puha, godt du ikke kan se det på vrangen. HAHAH,

Anmeld

9. november 2010

Grynt

Syntes det er et rigtigt fint sæt du har lavet

Fejl laver man masser af i starten..det vigtigste er vel at man lære af sine fejl, ik

Anmeld

9. november 2010

Malene84

Grynt/Tina skriver:

Syntes det er et rigtigt fint sæt du har lavet

Fejl laver man masser af i starten..det vigtigste er vel at man lære af sine fejl, ik

helt enig  tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.