Hmm, syntes han skalk gøre det hvis han syntes det er sååå nemt
.
Ej, det er rigtigt, det er ikke så svært. men sagen er den at få det lige i siderne, så det er klippet ordentligt til. Jeg vil råde dig til at gå ud fra æggkanten (den kant ude i siden med huller) derfra måler du ind hvor bred den skal være (mener det er 100 cm til junior) HUSK SØMRUM.... det vil sige jeg vil nok måle den 107 ud fra æggkanten. Lig de 2 stoffer oven på hinanden, og sy øverste kant, altså den oppe ved hovedet.
Jeg vil ikke korte den af hvis jeg husker ret måler en juniordyne 140, og du har købt 150. Så når du har lavet den øverste syning ville jeg sy den ind i bunden indtil der hvor dynen skal puttes ind. Når du har gjort det i begge sider ligger du den op. Og først når det er gjort syer du den sammen i siden. det giver det pæneste resultat.
Jeg tilføjer lidt billeder af hvordan jeg har gjort med babysengetøj, mit er dog bare overlocket, men du laver bare ligeud sting på den i stedet.
Håber du forstår det, ellers må du give lyd, så skal jeg prøve at guide skridt for skridt.... 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld