Voldsom næseblod og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

BechHannibal

Laura25 skriver:

Hehe ej hvor fedt! Mmmmm... brunch og lækre kager - det kan kun blive godt.

Jeg startede på grundforløbet her i Oktober ja

Sender en mail så snart jeg er blevet klogere ifht skema. Ser frem til kaffe og masser af snak.

Ej hvor godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

AnneBJ

Har slet ikke fået skrevet i din tråd...?!

Men! Først er det da en spasser du har dig til læge. Ville selvfølgelig også sige skift, men ja okay - når I står over for flytning osv. kan jeg godt forstå du venter..

Dernæst; grunden til næseblod er jo ganske rigtigt den øgede blodmængde, men også, at dine slimhinder er sartere end når du ikke er gravid. Det er altså ikke sig selv farligt, men selvfølgelig må du ikke miste for meget blod, og helst heller ikke have for meget hjertebanken.

Som barn og stor teenager led jeg MEGET af næseblod og OFTE. Jeg kunne vågne i et totalt blodbad, så ved lige præcis hvordan du har det. Man bliver squ lidt bange! Jeg har sågar været til obs på skadestuer af flere omgange, fordi de ikke kunne stoppe blødningen, og ikke kunne brænde, fordi det blødte så meget.

Håber ikke det blvier nødvendigt for dig at blive brændt, men skulle det blive nødvendigt, skal du ikke være bange for det. Du bliver lokalbedøvet og så brændt, oppe ved de helt små blodkar (nærmest mellem øjnene, men inde i næsen). jeg har ikke selv prøvet det i næsen, men kender flere der har, og har selv fået brændt et par sår efter fjernelse af modersmærker, og det var altså slet ikke slemt. Det strammer ikke på samme måde som hvis man er syet eller limet, og der gik ikke længe før jeg slet ikke mærkede det!

Dermed ikke sagt, jeg synes du skal bede om det - blot, at det ikke er værre end som så hvis du skal!

Dejligt at du ikke har haft næseblod de sidste par dage- lad os håbe det fortsætter!

Anmeld

3. november 2010

Diana...

Ej en ubehøvlet læge altså  Kan du ikke prøve at tage til vagtlægen næste gang så det en anden læge der kikker på dig. Jeg synes godt nok det lyder voldsomt med alt det blod  

Håber snart det stopper.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.