Voldsom næseblod og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Kats

BechHannibal skriver:

Sorry for den lange beskrivelse, men er så frustreret og surHåber det er overskueligt.

Jeg har i halvanden måned ca. haft voldsom næseblod. Jeg vågner op om natten med hovedpuden svøbet ind i blod og bliver simpelthen så bekymret. Det stopper ikke lige med det samme, der går halvtime - trekvarter med konstant løben fra næsen

Jeg tog til min kvindelige læge og fortalte hende omstændighederne, hun målte mit blodtryk og der intet galt. Derfor kunne hun ikke gøre så meget..

Den anden morgen vågner jeg så og kan ikke rigtig få luft, pga. mine næsebord er stoppet og blodet løber inde bagved ned i min mund i store kluper Bliver nød til at spøtte det ud. Der står jeg så i lang tid. Jeg beslutter mig igen for at ringe til lægen og spørge om det er normalt - Skulle alligevel havde en tid til 2. lægebesøg. Sekratæren henviser mig til min mandlige læge, som vi ikke bryder os om hverken Chris eller jeg i forvejen. ( han sidder altid helt oppe i hovedet af en og 'belære' på en meget provokerende måde) Jeg tænker at jeg bare må bære over med ham.

Da jeg forklare ham at der ikke var noget i vejen med mit blodtryk sidst, bryder han ud - NEJ hvorfor skulle der også være det?! Jeg når ikke at forklare noget, før han kigger oppe i min næse. Jeg siger så, der er meget stoppet så det er nok begrænset for hvad han kan se - HVORFOR er der dog det?! Hmm, jeg tier men tænker at det da er meget normalt under en graviditet. Han finder ikke frem til noget og siger - bliver det VÆRRE skal jeg brændes i næsen. ok.
Stiller et hurtigt spørgsmål og spørger hvad det kan være der gør jeg for sådan trykken på hjertet og luftrør nogle gange, som gør det svært at trække vejet? Han bryder ud - Jeg har simpelthen ikke tid til det her!! og kigger meget vred på mig. Undskylder med det samme, og spørger om jeg skal bestille en ny tid til mit spørgsmål. Jaa siger han så.

Var så sur, vred og meget ked af det på sammetid da jeg gik!

Sikke en behandling. .

Nej hvor en klovn til læge..  og han skal da slet ikke skælde dig ud !! Sender lige nogle krammere til dig. Håber I finder ud af både blodnæse og det med trykken for hjertet og luftrør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

BechHannibal

Laura25 skriver:

Jeg kan godt forstå I gerne vil tættere på jeres familier. Jeg ser frem til trilleture og barselshygge i Århus. Hvornår regner du med at gå på barsel?

Ja, super fedt at alt var tip top til MD. Vi er stadig helt oppe at køre. Vi venter os en lille dreng- det er bare så dejligt at kunne gøre sig en masse forestillinger om hvad han er for en lille fyr og hvordan livet bliver med ham. Vi glæder os bare mere og mere.

Der bliver faktisk ingen barsel til mig, chris skal have det hele

Jeg studere hjemmefra, og kan derfor selv bestemme hvornår jeg afleve de fleste opgaver. Ja sådan nogenlunde da - Det skulle hvertfald være til at overskue med lille blyb

Såå anytime, så er jeg klar

Det kan jeg godt forstå i stadig er, det går heller ikke bare lige sådan væk Det er så fantastisk

Tillykke med det bliver en dreng - Har i så fundet en navn?

Ventetiden er lang, men at gå og gøre sig en masse forestillinger om den lille spire inde i maven og forberedelser, gør det lidt nemmere

Anmeld

1. november 2010

BechHannibal

18januar/kats skriver:

Nej hvor en klovn til læge..  og han skal da slet ikke skælde dig ud !! Sender lige nogle krammere til dig. Håber I finder ud af både blodnæse og det med trykken for hjertet og luftrør.

Nej han skal nemlig ikke

Mange tak for krammer

Anmeld

1. november 2010

Laura25

BechHannibal skriver:

Der bliver faktisk ingen barsel til mig, chris skal have det hele

Jeg studere hjemmefra, og kan derfor selv bestemme hvornår jeg afleve de fleste opgaver. Ja sådan nogenlunde da - Det skulle hvertfald være til at overskue med lille blyb

Såå anytime, så er jeg klar

Det kan jeg godt forstå i stadig er, det går heller ikke bare lige sådan væk Det er så fantastisk

Tillykke med det bliver en dreng - Har i så fundet en navn?

Ventetiden er lang, men at gå og gøre sig en masse forestillinger om den lille spire inde i maven og forberedelser, gør det lidt nemmere

Eeej det lyder da totalt godt og overskudsagtigt med studie og baby på samme tid-  det er sgu sejt. Hvad læser du? Det blir da også dejligt for Chris og den lille med masser af tid sammen - ja for jer alle tre.

Synes helt sikkert vi skal mødes - også gerne inden de små melder deres ankomst. Det kunne være hyggeligt!

Uh ja, navnesnakken er så småt skudt i gang. Men listerne er stadig temmelig lange, hehe. Tror ikke vi beslutter os før vi har mødt den lille fyr. Hvad med jer, snakker I navne??

Anmeld

1. november 2010

BechHannibal

Laura25 skriver:

Eeej det lyder da totalt godt og overskudsagtigt med studie og baby på samme tid-  det er sgu sejt. Hvad læser du? Det blir da også dejligt for Chris og den lille med masser af tid sammen - ja for jer alle tre.

Synes helt sikkert vi skal mødes - også gerne inden de små melder deres ankomst. Det kunne være hyggeligt!

Uh ja, navnesnakken er så småt skudt i gang. Men listerne er stadig temmelig lange, hehe. Tror ikke vi beslutter os før vi har mødt den lille fyr. Hvad med jer, snakker I navne??

Jaa, så må vi håbe at det bliver det
Jeg læser, Dansk, Engelsk og matematik på VUC. Bare for at opgradere lidt. Når jeg er færdig til sommer, regner jeg med at gøre min kokke udd. færdig.

Hvad laver du enlig?

Chris glæder sig rigtig meget til at holde 3 måneders barsel sammen med blyb og jeg Det bliver så rart at have ham omkring hele tiden.

Jamen det synes jeg da også helt sikkert at vi skal
Vi kunne evt. mødes over en kop kaffe på cafe, en dag du har tid?

Jeg var virkelig frustreret over vores navneliste, den var blevet så utrolig lang og troede aldrig vi skulle finde et navn. Men vi har faktisk lige fundet det helt rigtige, som ikke stod på listen

Det bliver så en overraskelse, da vi har besluttet os at holde tæt med det, indtil hun melder sin ankomst

Uuh, det bliver spændene hvad i finder på

Anmeld

2. november 2010

Marco2

Hvordan går det med næseblodet?

AG

Anmeld

2. november 2010

BechHannibal

Marco2 skriver:

Hvordan går det med næseblodet?

AG

Jeg har ikke haft næseblod de sidste to dage så håber det bliver lidt væk nu

Anmeld

2. november 2010

Laura25

BechHannibal skriver:

Jaa, så må vi håbe at det bliver det
Jeg læser, Dansk, Engelsk og matematik på VUC. Bare for at opgradere lidt. Når jeg er færdig til sommer, regner jeg med at gøre min kokke udd. færdig.

Hvad laver du enlig?

Chris glæder sig rigtig meget til at holde 3 måneders barsel sammen med blyb og jeg Det bliver så rart at have ham omkring hele tiden.

Jamen det synes jeg da også helt sikkert at vi skal
Vi kunne evt. mødes over en kop kaffe på cafe, en dag du har tid?

Jeg var virkelig frustreret over vores navneliste, den var blevet så utrolig lang og troede aldrig vi skulle finde et navn. Men vi har faktisk lige fundet det helt rigtige, som ikke stod på listen

Det bliver så en overraskelse, da vi har besluttet os at holde tæt med det, indtil hun melder sin ankomst

Uuh, det bliver spændene hvad i finder på

Ok, det lyder spændende. Hvor er det skægt at du er ved at uddanne dig til kok - jeg er selv lige startet på cater uddannelsen her i Århus. Hvor langt er du i forløbet??

Jeg vil gerne åbne egen butik/café (kombineret) i Århus og så elsker jeg at lave mad- derfor valgte jeg at starte på cater uddannelsen. Jeg er i forvejen uddannet designteknolog (med speciale i design af møbler og boliginteriør, så butiks-delen har jeg nogenlunde styr på

Det kunne være super hyggeligt at mødes på en café - det lader jo til at vi har en masse til fælles. Jeg sender dig en mail herinde når jeg har fået skema.

Eeej det lyder da super fedt (og spændende!) at I har fundet det perfekte navn til jeres lille datter. Jeg kan godt forstå, at I holder det hemmeligt, det tror jeg også vi gør når vi finder det helt rigtige navn.

Anmeld

2. november 2010

BechHannibal

Laura25 skriver:

Ok, det lyder spændende. Hvor er det skægt at du er ved at uddanne dig til kok - jeg er selv lige startet på cater uddannelsen her i Århus. Hvor langt er du i forløbet??

Jeg vil gerne åbne egen butik/café (kombineret) i Århus og så elsker jeg at lave mad- derfor valgte jeg at starte på cater uddannelsen. Jeg er i forvejen uddannet designteknolog (med speciale i design af møbler og boliginteriør, så butiks-delen har jeg nogenlunde styr på

Det kunne være super hyggeligt at mødes på en café - det lader jo til at vi har en masse til fælles. Jeg sender dig en mail herinde når jeg har fået skema.

Eeej det lyder da super fedt (og spændende!) at I har fundet det perfekte navn til jeres lille datter. Jeg kan godt forstå, at I holder det hemmeligt, det tror jeg også vi gør når vi finder det helt rigtige navn.

Det er da lidt utroligt synes jeg godt nok også

Endnu mere vildt er, at min drøm også er at åbne en Cafe. Hvor man både kan få en let brunch og masser af kager

Jeg blev færdig med grundforløbet i sommers, hvorefter jeg besluttede mig for at læse lidt under graviditeten

Super fed uddannelse, det lyder rigtig spændene synes jeg. Kan selv godt lide at være kreativ.

-Ja send da lige en mail, når du ved noget nærmere

Er det grundforløbet du skal starte på så ?

Anmeld

2. november 2010

Laura25

BechHannibal skriver:

Det er da lidt utroligt synes jeg godt nok også

Endnu mere vildt er, at min drøm også er at åbne en Cafe. Hvor man både kan få en let brunch og masser af kager

Jeg blev færdig med grundforløbet i sommers, hvorefter jeg besluttede mig for at læse lidt under graviditeten

Super fed uddannelse, det lyder rigtig spændene synes jeg. Kan selv godt lide at være kreativ.

-Ja send da lige en mail, når du ved noget nærmere

Er det grundforløbet du skal starte på så ?

Hehe ej hvor fedt! Mmmmm... brunch og lækre kager - det kan kun blive godt.

Jeg startede på grundforløbet her i Oktober ja

Sender en mail så snart jeg er blevet klogere ifht skema. Ser frem til kaffe og masser af snak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.