er det ikke helt hul i hovedet? eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

AnneBJ

Rosa skriver:

Du får jo præcis et ås barsel, så du kan jo bare starte op lige der hvor du slap - jeg siger som de andre START dog Du bliver SÅ glad for det i længden! Det er fedt at få børn mens man læser!

Men nogle steder, fx på pæd. uddannelsen, skal første år gøres færdig, før man har "ret" til barsel.. altså ret til, at hoppe ind hvor man slap.. Hvis det giver mening?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Becks

Nina Sophia skriver:

har man 12 måneder ?

jeg starter på mandag, !!

afsti afsted med mig..

Afsted med dig 

Da jeg var under uddannelsen for 4 år siden, der startede der én i 3 teori periode, som havde været på barsel..

Du skal bare sørge for og gå på barsel, når enten en teori periode eller praktik periode stopper. Du skal stoppe 8 uger før termin i dette fag.. Men snak med din vejleder på mandag, fortæl hvornår du har termin, så kan I sammen finde ud af i hvilken periode du skal stoppe ved..

Og for guds skyld meld dig ind i FOA 

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

Tutter skriver:

Afsted med dig 

Da jeg var under uddannelsen for 4 år siden, der startede der én i 3 teori periode, som havde været på barsel..

Du skal bare sørge for og gå på barsel, når enten en teori periode eller praktik periode stopper. Du skal stoppe 8 uger før termin i dette fag.. Men snak med din vejleder på mandag, fortæl hvornår du har termin, så kan I sammen finde ud af i hvilken periode du skal stoppe ved..

Og for guds skyld meld dig ind i FOA 

jep, i will

skal jeg ikke først melde mig ind i FOA når der er 1 år til jeg er færdig med udd. ?

Anmeld

29. oktober 2010

Becks

Nina Sophia skriver:

jep, i will

skal jeg ikke først melde mig ind i FOA når der er 1 år til jeg er færdig med udd. ?

Nej de er super gode under udd. Hvis der nu skulle blive problemer med praktikstederne :-*

Anmeld

29. oktober 2010

Amso

Jeg har selv taget den uddannelse, og ( håber ikke jeg støder nogen ) - den er ikke vanskeligere end at du sagtens kan hoppe på den igen efer barsel.. Man har jo et år man kan holde pause fra den, og så starte igen på et andet hold..

Så begynd du endelig.. Det da synd at spilde tiden..

Held og lykke med det..

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

Tutter skriver:

Nej de er super gode under udd. Hvis der nu skulle blive problemer med praktikstederne :-*

okay, jeg melder mig ind med det samme  tak for tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.