er det ikke helt hul i hovedet? eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

NessaXenia

jeg er gravid i 12 uge, og skal på mandag starte på Social- og sundhedshjælper udd. og skal stoppe til maj senest, da jeg har termin d. 18 maj.

Er det komplet idiotisk at starte?

eller skal jeg vente og være på kontanthjælp indtil terminen?

pleas giv mig din mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Svei

Det er da aldrig spildt...hvadf du når inden skal du ikek nå efter og kan du slippe for kh er det da klart at foretrække...hvorfor gå i aktivering når du kan uddanne dig...

Anmeld

29. oktober 2010

Pia

Det er jo aldrig dumt og starte på en uddanelse.
Men du skal huske og tænke på dig selv, da det o er et fysisk hårdt arbejde du skla igang med.
Men jeg ville tage en god snak med en vejleder fra skolen inden skole start, hvis eg var dig.

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

Synes helt klart du skal starte på uddannelsen og så går på barsel for at vende tilbage.. det er aldrig spild af tid.. tror du bliver mere ked af at være på KH

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

Pia skriver:

Det er jo aldrig dumt og starte på en uddanelse.
Men du skal huske og tænke på dig selv, da det o er et fysisk hårdt arbejde du skla igang med.
Men jeg ville tage en god snak med en vejleder fra skolen inden skole start, hvis eg var dig.

jeg må lige ringe og snakke med vejlederen på skolen idag, for skal trods alt starte på mandag.

ved virkelig ikke hvordan man giber ssh an når man er gravid, mht praktik plads, barsel  osv.

Anmeld

29. oktober 2010

C-Posey

Helt klart starte på uddannelsen!  Er det meste af det første stykke tid ikke også skole?? Så kan du jo nok slippe for det skole, når du er tilbage igen efter barsel, så hellere tage det nu, end at skulle starte helt fra bunden når du kommer tilbage.

Anmeld

29. oktober 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det er aldrig nogensinde dumt, at starte på en uddannelse..

Jeg står faktisk lidt i samme situation.. Jeg skal starte på samme uddannelse til januar, og har termin i april - jeg har talt med studievejlederen, og hun synes det lød helt fint, da jeg jo så ikke kom ud i praktik (hårdt fysisk arbejde) før jeg havde født..

Held og lykke med det..

Anja

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

C-Posey skriver:

Helt klart starte på uddannelsen!  Er det meste af det første stykke tid ikke også skole?? Så kan du jo nok slippe for det skole, når du er tilbage igen efter barsel, så hellere tage det nu, end at skulle starte helt fra bunden når du kommer tilbage.

mmh okay, ved du nogen omkring barselsregler osv når man er under udd?

Anmeld

29. oktober 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker også at du skal spørge dig for, så du ikke risikere at sku tage skolen om igen efter endt barsel. så det afhænger lidt af hvordan skolen er indrettet.

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

nutche skriver:

jeg tænker også at du skal spørge dig for, så du ikke risikere at sku tage skolen om igen efter endt barsel. så det afhænger lidt af hvordan skolen er indrettet.

præcis, jeg orker ikke at bruge en masse tid, penge og kræfter på at tage i skole 45 min væk hjemmefra, for så at kunne starte forfra igen om et år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.