Overblik over tøj til bebs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Riksen

DK skriver:

Altså jeg ved godt at jeg har HELT VILDT meget i str. 50/56, men det er fordi jeg købte RIGTIG meget brugt fra LinseLise herinde fra (80% af det jeg har!). Så der fik jeg lige hele hendes beholdning, oven i den jeg havde i forvejen!

Ja, når man køber billigt eller arver, så har man jo helt vildt meget. Og hvis du også har lidt fra da Kirstine var lille, så er I jo velforsynede.

Vi har arvet to store flyttekasser fulde af tøj i alle størrelser og farver. Der er selvfølgelig en del, der er sorteret fra, men meget af det kan bruges. Derudover har vi allerede fået rigtigt mange tøjgaver, så vi løber vist ikke tør for hvide bodyer lige med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

piadas

Riksen skriver:

Jo, jeg kan sagtens bruge dit svar til noget. Tak!

Det er rart med flere forskellige input, for så kan jeg danne mig et nogenlunde overblik over str. og mængder osv.

Jeg havde da ikke lige overvejet at det også har noget at sige, hvor meget ens barn tisser, gylper og skider og hvor meget man vasker. Hm... måske hvis jeg er heldig, bliver Karla sådan en der rammer ved siden af mange gange i løbet af en dag, så jeg bliver nødt til at købe mere tøj

Jeg har i dag været til mit andet jordemoderbesøg og har fået ny jordemoder, og hun er bare fantastisk! Så jeg fejrede det med at købe en lilla body i str. 56 og et blomstret sæt med body, bukser og hue også i str. 56. Det føltes så rart

Hæhæ, ja du kan da satse på, at hun ikke laver andet end at gylpe på tøjet, så du bliver NØDT til at købe en masse ekstra, så der er noget at skifte med!!

God undskyldning for at gå shop-amok!!

Anmeld

30. oktober 2010

Molly8

Jeg har lavet et skema med en oversigt over de ting, jeg minimum regner med at skulle bruge . - ét til hver størrelse det første års tid. Efterhånden som jeg skaffer til huse, kommer de enkelte dele i skemaet. Pengene er små og jeg har brug for overblikket. Nu ved jeg præcist, hvad jeg mangler og kan ønske mig det, eller købe, når jeg falder over det helt rigtige.

Hmm, måske spiller det også ind, at jeg nyder at pusle med det

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.