Prævention???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Sille(smil)

Der var lige en tråd længere ned hvor flere skrev meget positivt om p-plaster og så kom jeg til at tænke på hvad I bruger og er glade for?

Herhjemme er det gummi og det er altså noget møj synes jeg:(

Håber på lidt "inspiration"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Kaufie

Jeg har kobberspiral - nemt og billigt..... tænker aldrig over den.....(udover de dage man gerne vil have den ud....)

Men en ulempe er at den vist nok kan give stærkere smerter ved menses - ikke noget jeg har mærket noget til.

Anmeld

7. august 2008

Millebasse

Her bruges der også gummi... Total ulempe!! Skal bare lige have taget mig sammen til at få ringet til doktormanden og bestilt p-piller,så skal jeg tilbage på dem! :)

Anmeld

7. august 2008

ivfmarie

Gummi - og vi hader det. Det er bare en erotik dræber 8(
Vi skal ikke have flere børn, så vi har faktisk snakket lidt om sterilisation... men det er blevet ved snakken :-o

Anmeld

7. august 2008

Hyner

Her er jeg på p-pillen (cilest) og dem brugte jeg også før gravi... Jeg er fuldt ud tilfreds og så koster en pakke(til 3mdr) 110-120kr8D

Krams Henriette -on the pill (hvor er den smily med tyrolerhat og tågehorn??)

Anmeld

7. august 2008

Nadi

Her bruger jeg en p-ring og er SUPER glad for den!! Den er så dejlig nem, den fungere som p-piller gør og så glemmer jeg ikke at ta p-pillerne (vel Tynen ;))

-nadia

Anmeld

7. august 2008

Astrid P

Et styks glad gummibruger her... Jeg synes sgu det funker fint med den bette regnfrakke - Det er så dejligt praktisk bagefter!

Anmeld

8. august 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Gummi - og vi hader det. Det er bare en erotik dræber 8(

Enig!!!
Jeg kan næsten ikke tage det seriøst:" 2 sekunder, skal lige.."

Jeg havde tænkt mig at begynde på p-piller engang når jeg har fået nr. 2.
"Tør" næsten ikke begynde på dem nu, hvis de skulle fucke hele systemet op.

Anmeld

8. august 2008

linemus

Har også spiral og synes det er dejlig nemt, at man ikke skal tænke over det :)

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

kondomos.....
og det er sgu da lidt træls man lige er nødt til at ha den bette kappe på inden... men som astrid skrive så er det sgu da mega praktisk, der er ikke noget der vælter ud af dig bagefter;)
jeg ruller bare om på siden og lægger mig til at sove LOL LOL LOL

aj jeg gad da også godt ha noget nemmere, men har ikke rigtig taget mig sammen til at komme til doktoren ...

det er sgu så træls hvis man ingen kondomer har, og man alligevel holder på en rasteplads og keder sig;):P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.